Terve!
Pelaillaan kaveriporukalla pesäpalloa, ja olisi maila hakusessa. Iältämme ollaan 17 vuotiaita, eli ei mitään lihaskimppuja. Koulussa oli mielestäni hyvän tuntuinen Exel Killer maila, ja sellaisen ajattelinki ostaa kunnes luin täältä ettei niitä ole valmistettu vuosiin. Mikä siis olis hyvä, suht kevyt ja ennen kaikkea kestävä maila harrastekäyttön hintaluokassa alle 80€?
Toivottavasti jollakin olisi ideoita :)
Kiitos jo etukateen kaikista ehdotuksista!
EXELin Killerin tasoinen maila hakusessa
Vapaa-aika palloilija
5
2245
Vastaukset
- Vapaa-aika palloilija
Onko kellään kokemuksia karhun Thor 95:tä?
- karhu mies
thor on iha ok,mut aika kevyt. itel on lasikuitu ja kestää hyvin kovenpaaki lyöntii
- Kokeile
J-pesiksen uutta mailaa, on aika paljon edullisempi kuin karhun mailat.
- tuolta
Exel Killeriä
http://www.sportmixer.fi/paasivu.html - auttaa
Terve... Itelläni oli Exel killer maila joskus junnuikäisenä ja se oli hyvä maila. Exel mailoja ei enään valmisteta missään. itse olen käyttänyt GoldHammer mailoja jo 3-4 vuotta ja on niin hyviä mailoja että niillä kelpaa lämiä palloa. suosittelisin GoldHammeria. Niitä saa alle 100e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt384496Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522409Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481452- 931288
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281257Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381188Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä541159Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan139994Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161975- 60931