Solarium-ohjeita :)

blondi

Mä esitän ihan dorkia kysymyksiä, koska en tosiaankaan tiedä vastauksia enkä kehtaa keltä tahansa kysyä, muuten sanotaan taas: "blondi..."

Eli ootteko ollu solariumissa? Kun mä haluisin mennä, mut en tiedä mitä siellä tapahtuu.
Kun se solariumvehje on semmonen "pakastimen" näkönen, niin laitetaanko siitä sen käsittelyn ajaksi se kansi kiinni? Ja pitääkö ite painaa jostain napista?
Ja mennäänkö sinne laitteeseen alasti vai bikinit päällä? Kun yhellä salilla mihin aattelin mennä, on 2 solariumlaitetta samassa huoneessa, niin voiko joku ihan vieras tulla siihen toiseen...
Pitääkö silmiä peittää?
Kuinka kauan kannatta/on turvallista olla? Kuinka monta kertaa on käytävä että ruskettuu kunnolla?
Ja vielä yks, täytyykö siellä solariumlaitteessa kääntyillä mahalleen, selälleen, kyljille jne.?

Mä oon väriltäni tämmönen suomityttö, eli ihan vaaleet hiukset ja iho, mutta iho kumminki ruskettuu, mutta myöskin palaa aika helposti.

Kiitos jo valmiiksi jos joku viittii vastata,
muuten en kehtaa solariumiin mennä... :)

8

3890

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen blondi

Oletkos tosissas kysyessäs tuota? On tullu käytyy...

Kolehti reikään siinä masiinas(saat tiskiltä) ja jotkin arkut laskee itestään alas mutta toiset menee napist joka siinä vieres laitteessa.
      Alasti mennään jos ei halua rantuja, suojalasit pidettävä päässä jotka yleensä siinä pöydällä vieressä.
      Nykyajan solariumit on 20 min. ajastuksella et sit nousee itsestään ylös ja jos ei nouse niin nostat ite sen, sen nimittäin pystyy nostaa vaikka kesken kaiken jos haluaa tai on pakko.
      Viiden tai kymmenen kerran kortti on ihan jees, käy sitä mukaan kun haluaa ja eihän siinä ole käytettävä ennen pvämäärää...
      Viiden kerran jälkeen alkaa näkymään tuloksia mutta ole varovainen ettet pala, jos kauheasti kutinaa ja punoitusta käyntikerran jälkeen niin pidä tauko ja sitten menet uudestaan...
      Koitahan rentoutua siellä sitten kans, mielellään selällään kun siel vähän hankala pyöriä!

• blondi

pitääkö sinne solariumiin mennessä laittaa muuten jotakin aurikorasvaa? vai sotkeeko se sen laitteen?

• toinen blondi
        blondi kirjoitti:

pitääkö sinne solariumiin mennessä laittaa muuten jotakin aurikorasvaa? vai sotkeeko se sen laitteen?

Se alkaa kiehumaan ihon pinnalla.
        On tietty olemassa erikseen myytäviä solariumrasvoja mutta ei ne tee rusketuksesta sen kummempaa.
        Laitat kosteusvoidetta sitten kun oot käyny suihkus solariumin jälkeen.
        Muista kanssa pestä se alasänky ennen kun menet makuulle, yleensä on siinä pöydällä suihkepullo missä pesuainetta. Sitten kuivaat sen paperilla.Olisi hyvä että teet sen pesun ja kuivauksen vielä sen solariumin jälkeenkin koska kuumassa tulee hikoiltua ja peti on likomärkä.
        Ei muuta kuin nautiskelemaan ja kuuntelemaan musiikkia!

• minä vain..
        blondi kirjoitti:

...ja pystyykö meneen esim. johonkin pelkkään "kasvorusketukseen?"

Kiitti...

• toinen blondi
        minä vain.. kirjoitti:

...ja pystyykö meneen esim. johonkin pelkkään "kasvorusketukseen?"

Kiitti...

=)))

• Ronja

Itekki oon aikoinaan käyny solariumissa, mutta lopetin käynnin, kun sen vaaroista alettiin puhua niin paljon. Eli ihosyöpäriski on olemassa...

• Nousku*

siellä voi ihan joka päivä käydä. sitten alkaa haittavaikutuksista puhuminen jo olla järkevää.
      kerran viikossa tai kahdessa korkeintaan on ollut lääkärien suositukset minulle.
      minulla on myös perussuomalaisen valkoinen iho mikä palaa helposti mutta solariumissa en ole koskaan palanut.
      suoja lasit on erittäin tärkeät!

• Rusketuksenedistäminen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      110
      1601
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      167
      1551
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1462
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      23
      1268
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      90
      1114
    6. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      70
      941
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      138
      910
    8. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      86
      770
    9. Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin

Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr
      Maailman menoa
      183
      758
    10. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      202
      730
    Aihe