Miehen päähänpistot

Minni

Mun avomies teki näin yks ilta:
Mentiin kaveriporukassa baariin, ja se jutteli yhden ystävättäreni kanssa tosi tiiviisti, vähän liiankin tiiviisti mun mielestäni, koska se meni tanssimaan eikä tanssinut mun kanssa yhtään. Itse asiassa se ei huomannut mua lainkaan, kun menin baaritiskille istumaan ja odottamaan, niin eihän se edes huomannut että olin poissa.

Sitten tän tytön poikaystävä tuli paikalle, meni tyttönsä luo ja oma avomieheni alkoi etsiä mua ja löysi. Olin tosi surullinen ja aloin itkeä. Avomieheni suuttui siitä, sanoi että olen vainoharhaisen mustasukkainen ja häippäs yhden kaverinsa kanssa toiseen baariin annettuaan mulle taksirahat kotiin ja sanottuaan että "lähe himaan itkupilli" tms.

Jäin discoon vielä kunnes lähdettiin sitten kaikki pois (myös tämä ystävätär) ja mentiin yhdessä taksilla koteihimme.

Mies tuli paljon myöhemmin kotiin ja sanoi menneensä vielä ko ravintolaan etsimään MINUA. Kertoi että oli vielä etsinyt mua taksijonostakin, mutta ei ollut löytänyt.

Mutta tänään aloin miettiä, että etsikö hän oikeastaan minua vai tätä kaunotar-ystävätärtäni? Huomasin hänen taskussaan lapun jossa oli ystävättäreni numero. (Kännykkää hänellä ei silloin ollut mukana) Normaalia vai ei?
Olen tosi murheellinen tästä. Mutta olenko vainoharhainen?

6

827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta

Ei oo normaalia käytöstä mieheltä,etkä ole vainoharhainen!Jos vaan päätät seurata ukkos tekemisiä ilman että hän saa tietää asiasta,anna potkut p...n,jos saat jotain hälyttävää selville-niin minä ainakin tekisin!

• ninnu

Miehesi käyttäytyi tosi huonosti, kun ei edes ymmärtänyt pyytää anteeksi. Käsittääkseni et itkenyt mustasukkaisuudesta, vaan pelkästään mielipahasta, koska olitte tulleet viettämään yhteistä iltaa ja hän ei mitenkään huomioinut sinua. Ei ole mikään puolustus,, jos asutte yhdessä. Mitä numeroon tulee, et voi tietää miksi hän otti numeron, voihan se olla ihan joku viaton juttukin. Ennemmin olisin huolissani siitä, että sinun hyvinvointisi lähtiessänne ulos ei ole hänelle number one. Jos samanlainen käyttäytyminen jatkuu, hän pitää sinua jo itsestäänselvyytenä, miten luulet hänen käyttäytyvän 5 vuoden päästä. Tarkkaile, ja jos meno jatkuu, jätä hänet pyörimään pikku ympyröihinsä ja etsi kumppani joka arvostaa ainutlaatuisuuttasi. Ei helmiä sioille..

• Mies

Miehesi on ihastunut ystävättäreesi. Siinä nyt ei sinänsä ole mitään pahaa niin kauan, kun antaa homman pysyä pelkästään ihastumisasteella. Ikävä kyllä mitä ilmeisemmin miehesi on valmis menemään pidemmälle, kun on kerran hänen puhelinnumeronsakin pyytänyt. Entäs tämä ystävättäresi, miksi ihmeessä hän antoi numeronsa miehellesi? Kysypä häneltä!

Lisäksi ystävättäresi mies olisi varmaan kiitollinen, jos tietäisi miehesi jahtaavan hänen naistaan.

• Jellona

siis tota toi kyllä kuullostaa aika selvältä tapaukselta, taitaa se haikaille sun ystäväsi perään..
      ei mies tollai saisi kohdella sinua..
      kysy häneltä suoraan mitä se on tehnyt sillä
      puhelin numerolla??
      kannattaa kysyä niin saat näin selville, mikäli
      hän on rehellinen..
      ainahan voit myös soittaa ystävällesi..

• spelkospois

Mulla semmonen päähänpisto että kynsisaksilla rupesin leikkelemään pitkiä suikaleita kantapäästä, semmosta kuollutta ihoo siinä kelpo kerros :DD ja tänne ilmotan 2003 vuoden ketjuun :DDD

• Et ole vainoharhainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe