Missä stadilaiset miehet liikkuvat?

Mariia33

Muutaman vuoden eron jälkeen enemmän tai vähemmän sinkkuna pyörineenä, olen alkanut ihmettelemään, missä stadilaiset 30 vuotiaat miehet liikkuvat?
Stadissa ei kuitenkaan ole, kuin muutama sellainen ns. trendiravintola, missä porukka pyörii. Näihin ravintoloihin, niin minä, kuin miehet ”pynttäävät” itsensä hienoksi. Siinä ei ole mitään pahaa – päin vastoin, mutta fiilis näissä paikoissa on usein hyvin pinnallinen ja kontaktit sen mukaisia.
Myönnän, että itsekkin näytän hyvin erillaiselta biletyslookissa, kuin tavallisena arkipäivänä, mutta on naisena mukava laittaa itsensä kauniiksi, kun bilettämään lähtee.
Olen myös käynyt pienemmissa/hijaisemmissa ravintoloissa, mutta eipä ole juurikaan iloisia elämän myönteisiä miehiä näkynyt (nurkkapöydässä kaljaa suruunsa juoviin ole kyllä törmännyt.)
Deitti ilmoituksia olen selannut ja treffeillä käynyt, mutta olen huomannut, että ilmoituksista valtaosa on sellaisten miesten, jotka työssään istuu tietokoneen ääressä. Siinäkään ei ole mitään pahaa, mutta uskon, että minulle sopii mies, joka työkseen tekee muuta, kuin istuu koneen ääressä.
Missä siis törmäisin tavalliseen ”duunari”mieheen, joka tykkää esim. lätkästä (matseissa olen käynyt, mutta ei niissä puhelinnumeroita jaeta ;P), ei ole absolutisti, vaikkei baareissa asukkaan, tykkää mökkeillä, fillaroida, harrastaa omiaan kavereiden kanssa jne... Uskon, että mieletön määrä tavallisia miehiä jää deitti-ilmoitusten ulkopuolelle, jo ammattinsa puolesta. Harva poliisi, kirvesmies, autonasentaja yms...(nämä ammatit olivat vain esimerkkejä) lähtee kirjastoon työpäivän jälkeen lukemaan deitti-ilmoituksia.
Missä tavalliseen mieheen voi törmätä, kun sinkkuna ei kaupassakaan tule ravattua joka päivä =D.

11

2211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Micke

Luin kirjotuksesi "mielenkiinnolla".

Tarina kuulosti aika tutulta,nimittäin itse oon huomannu saman.

Pääkaupungissa on tullut kierreltyä jos jonkin aikaa ja vähä muuallaki(1,5v. sinkkuna) eikä oo löytynyt varteenotettavaa ehdokasta,tai ehkä vika on ainaki osoittain mussa = Taidan olla vähän nirso..

Jos susta Mariia ei tunnu vallan hölmöltä,annan jokatapauksessa mailiosotteeni tässä: [email protected] Me ei varmaankaa olla kartalla kovin kaukana toisistamme.. ei ehkä muutenkaan...??

• Nettiosaaja

jonkun suomi24:n työntekijän kirjoittama provo

• Mariia

Olen ihan tavallinen netinkäyttäjä yksityishenkilö, enkä ymmärrä mitä tai mikä tekstissäni provosoi?

• poliisi

täältä löytyy, itä-stadi ja Jokerien peleistä...

• Mariia33

Kun kausi taas alkaa, niin mistä tunnistan sinut tuhansien joukosta ;)?

• Mies

Itse työskentelen toimistossa ja suuri osa työajastani menee tietokoneen äärellä. Kyllä silti viihdyn vapaa-ajalla lätkämatseissa, välillä baarissa, lenkillä, luonnossa, merellä, mökillä, leffassa, urheilemassa, ostoksilla ym. Tietokonetta saan käyttää töissä niin paljon, että onhan se vastapainoksi tehtävä jotain muuta. Ei saa siis yleistää :).

• Mariia33

Tarkoitukseni ei ollut leimata ketään ammattinsa puolesta, enkä tarkoittanut, että kaikki it-alalla (tms.) työskentelevät ovat näytön ääressä myös iltaisin tai kotioloissa. Olenhan heihin törmännyt juuri baareissa, netissä ja muissa.
        Ihmettelinkin, missä pyörii ”duunari”miehet, kun HEIHIN en ole törmännyt.
        Vai onko he kuolleet sukupuuttoon stadista?

• Stadi-69_M

No minä olen ihmetellyt ihan samaa asiaa mutta toisinpäin.
      Että missä kaikki stadin vapaat, -30 naiset liikkuu...kesällä tuli ravattua noilla terasseilla,siellä heitä kyllä oli mutta suurinosa oli jo rengastettu.... :o)
      Ja niistä voisin sanoa että Raffaellon terde on hyvä paikka...vaikkakin ahdasta kuin sardiinipurkissa =)
      Siellä sekä Gasellissa on aika rento meno....mutta makunsa kullakin tähänkin asiaan. Ehkä siellä voisi törmätä niihin "duunareihinkin" kenties....tai ainakin minuun (duunari itsekkin)*naur*
      No mut joo...kiva tietää että teitä vapaita naisia vielä liikkuu stadin yössä. ;o)
      Ja niinkuin se matokin sanoi...toivossa on hyvä elää...

Hyvää alkavaa syksyä itse kullekkin säädylle jne. =o)

• Mariia33

Samoissa paikoissa olemme pyörineet, mutta emme ole vaan törmänneet. Höh!

• Stadi-69_M
        Mariia33 kirjoitti:

Samoissa paikoissa olemme pyörineet, mutta emme ole vaan törmänneet. Höh!

Siis miten se on mahdollista....eihän siellä voi olla "törmäämättä"
        Tai no...ehkä ollaan oltu eri aikoihin siellä =)
        No mutta...ei muuta kuin Resonatoria kuuntelemaan sinne....niin johan on kumma jos ei törmätä. :o)
        Tosin minun pitää tulla duuniin viikonloppuna, et ei voi ihan aamuun saakka bilettää...ellei sitten mene sieltä suoraan duuniin =o)

• mika

no ei toi ihan pidä paikkaansa mut en oo nettinörtti vaan hih....kunnon seppä siis käsityöläinen jos kiinostaa niin kirjoita [email protected] moi sulle ::)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2391
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      1997
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      25
      1866
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1673
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1488
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1009
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      850
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      808
    Aihe