jos on erittäin kuiva iho, niin mitenkä kannattaa vauvaöljyä käyttää, jotta saa ihosta kunnollisen ja pehmeän , ja muutenkin kuivuutta pois. itselläni on kuiva iho, joten ajattelin, että kokeilisin, mutta mikä on paras
tapa ?? onko muitakin hyviä ihon kosteutta parantavia tuotteita yms. vinkkejä ??
vauvaöljy ja kuiva iho
7
3058
Vastaukset
- .,.,.
mä ainakin oo käyttäny babyoilia kuivaharjauksessa..mulla on sellanen äärettömän karhea hierontahanska johon lurautan öljyä ja sit jynssään nahkaa sillä..ainakin säärissä iho tykkää. annan vaikuttaa viitisen minuuttia ja pesen pesuöljyllä pois. oliiviöljy on muuten kanssa ihan loistava kosteuttaja iholle..niin ja helokkikapseleita oon myös syönyt ja todennut hyviksi
- vielä kosteusvoidetta?
tuli mieleen viestistäsi että käytätkö vielä pesun jälkeen jotain voidetta iholle vai riittääkö tuo kuivaharjaus/suihkutus.
- pieni ruusunen
Mistä tietää kumpi tossa nyt oikeasti auttaa, ne öljyt vai helokkikapselit.
- ei paras vaihtoehto
Jos allergioita ei ole, niin kannattaa mieluummin jotain kasvipohjaista öljyä - vaikka sitä oliiviöljyä. Kostealle iholle, suihkun jälkeen, niin se lukitsee kosteuden sisäänsä. Mikään öljyhän ei kosteuta, vaan tekee sen suojalukon ihon päälle ettei kosteus karkaa.
Itse istun (kookos)öljy naamassani saunan lauteilla, suojaa ihoa löylyltä. Sen jälkeen iho on todella pehmeä, lämpö innostaa ihoa uusiutumaan ja kuiva ihokerros on pois!
Vedenjuonti on toinen joka auttaa kuivaan ihoon.- nimetön*
Telkkarissa näytettiin miten vesi vaikuttaa kehoon. 2 nuorta naista oli kokeessa jotka kumpikin hoiti ihoaan ihan hyvin. Toinen nautti päivittäin vettä väh. 2litraa, kun taas toinen joi vettä ainostaan janoonsa. Mitään eroa entiseen ei ollut. Toinen joka joi päivittäin vettä vain janoonsa, sai ruuasta ison määrän nestettä.
Tarkoitan tällä että vettä ei tarvitse juoda litra kaupalla, kun sitä saa ruuastakin ison määrän.
En ole itsekään huomannut että vesi saisi minun ihoni paremmaksi. - Heli........
nimetön* kirjoitti:
Telkkarissa näytettiin miten vesi vaikuttaa kehoon. 2 nuorta naista oli kokeessa jotka kumpikin hoiti ihoaan ihan hyvin. Toinen nautti päivittäin vettä väh. 2litraa, kun taas toinen joi vettä ainostaan janoonsa. Mitään eroa entiseen ei ollut. Toinen joka joi päivittäin vettä vain janoonsa, sai ruuasta ison määrän nestettä.
Tarkoitan tällä että vettä ei tarvitse juoda litra kaupalla, kun sitä saa ruuastakin ison määrän.
En ole itsekään huomannut että vesi saisi minun ihoni paremmaksi.Mä olen ainakin huomannut ihossani positiivisia muutoksia kun aloitin juomaan sen 2 litraa päivässä. Paljon kuulaampi ja terveemmän värinen. Finnejäkään ei tule enään. Iho on puhdistunut.
- öljytön
Öljy ei välttämättä ole paras sillä se saattaa aiheuttaa näppylöitä ihon tukkeutuessa. Onhan noita voiteita aivan korppuihollekin ilman rasvaa. Iho kaipaa kosteutta ja siinä rasva ei ole aina paras vaihtoehto. Lotus& jade-sarjan voiteet ainakin jysähtävät heti ihoon ja toimivat kun olen nyt testannut parisen kuukautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892658Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641242Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 74906
- 45877
- 61845