Minulle on puolen vuoden aikana kolme eri työnantajaa soittanut että saisin heti töitä! Ongelmana on se että olin onnettomuudessa vuosi sitten ja jalkani on leikattu kaksi kertaa kun ei voinut eka kerralla heti kaikkea korjata.Se on just eikä melkein kunnossa tai treenaaminen on kovaa että pääsisin joskus taas työelämään, jalkani nimittäin meni poikki siinä rytäkässä.
Tänään päätin kun yksi t.a soitti minua töihin että sinne minä ainakin menen ja hän lupasi pitää ekstraa sen ajan,pitää soitella tilannetietoja hänelle mitä kirurki sanoo?Toivotaan parasta!
Minulla on ollut onni matkassa tuon työn kanssa,pitänyt vaan aikaisemmin kieltäytyä kun en ole ollut kunnossa.
Sen minä vaan sanon että olkaa elämässä puheliaita ja markkinoikaa itseänne niin alkaa puskaradiot soimaan,hankkikaa paljon hyvänpäivän tuttuja.
Ennen onnettomuutta vielä löin hanskat tiskiin yhdessä työpaikassa(asiakaspalveluala) ja minulta kysyttiin että mitä meinaan tehdä? Vastasin ettei hajuakaan, pesen vaikka pieniä kiviä jos on pakko...
Iloista asennetta kaikki kun pyöritte joka paikassa,sillä näköjään pääsee hyvin työnantajien korviin...
Onko tämä totta!
Onnekasko?
1
631
Vastaukset
- RenttuReiska26
mua kysyttiin taas kolmen VIIKON aikana kolmeen eri paikkaan.. Hartille norjaan,HL:lle Eestin narvaan ja KSPT-Lindnerin hommiin saksaan. lähdin narvan hommiin koska siitä maksetiin eniten=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455020Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481169Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101089- 131083
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76959Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27723