Kun olin nuorempi, niin naiset lähestyivät minua jonkin verran. Siis koulun discoissa, kirjeitse, teinibaarissa jopa kadulla. Mutta lukion jälkeen oikeestaan ykskään nainen ei oo mua lähestyny "iskumielessä", vaan ite joutunut aina. Mikähän mahtaa olla syynä, että naiset lopettavat tai vähentävät iskemisiään lähes täydellisesti kun saavuttavat kahenkympin iän???
naiset ei iske ite vanhempana?
11
2226
Vastaukset
- Sarkku
Taitaa olla niin että naiset lakkaa iskemästä miehiä tossa kahdenkympin korvilla.Sitten kun ikää tulee lisää ja ollaan kolmekymppisiä,sitten taas alkaa se miesten iskeminen.Että odottelemaan joudut jos samanikäisiä naisia haluat :)
- syyt
No niin niin, mutta mikähän tuohon on oikein syynä ?? Kiinnostais niin tietää :)
- Sarkku
syyt kirjoitti:
No niin niin, mutta mikähän tuohon on oikein syynä ?? Kiinnostais niin tietää :)
Että yksi syy on se,että naiset pelkää pakkeja. Nuorilla naisilla on yleensä vielä aika sekava käsitys naiseudestaan ja niinpä sitä ei uskalleta ottaa riskejä vaan mielummin odotellaan sitä "prinssiä". Sitten kun ikää tulee lisää ja tunnetaan itseään paremmin ja ollaan varmempia omasta viehätysvoimasta,sitten jo reilusti käydään miehiin käsiksi.Jos pakkeja tulee,se ei enää maailmaa kaada eikä sitä mietitä sen koommin :)
- 26 v mies
Olen myös ihmetellyt samaa ilmiötä?!
Kertokaa nyt hyvät naiset!- totuus
niitä yritä iskeäkään
- joo
niinpä
- donna
Itse olen 24v ja isken vieläkin miehiä, niinkuin hekin mua. Ei ikä oo mitään muuttanut.
- Linnu
Ei varmasti ole yhtä syytä siihen miksi naiset eivät iske, mutta moni mies saattaa kokea sen päällekäyväksi, jos nainen on aktiivinen...?
Itse saatan hyvinkin lähestyä miehiä, mutta yleensä teen sen niin ettei se ole aivan suoraan iskuyritys, jotta sitten voin sulavasti poistua paikalta mikäli ei natsaa... Esim saatan mennä baaritiskille ja huikata siinä jotain samalla kun mukamas jonotan... tyyliin ai, mikäs drinksu toi on?
Joo, kai se on sitä torjutuksi tulemisen pelkoa, mutta myöskin sitä ettei voi oikeasti tietää oisko tyypistä kiinnostunut ennen kun on jutellut typin kanssa... - J.R
Kyllä ne iskee yhdellä lailla iästä riippumatta, jos naamavärkki on mister mies luokkaa.Mun yksi kaveri kuuluu näihin mister miehiin
niin on hyvä seurata naisten iskuyrityksiä baarissa. Omia kokemuksia naisista ei ole, kun naiset kiertää kaukaa.- läski
juu nähty on, kyllä ne joitain iskee.
mulle ne yleensä sanoo vaikka tanssiravintolassa tanssiin pyytäessä "en sun kanssa" äänellä joka kuvastaa sitä kuinka oksettaa kun tämmönen tulee kyselemään. silti näyttää samallekin sitten vielä läskimpi kelpaavan. olettaa sopii että sillä sitten on sitä rahaa ja naisetkin sen tietää..
- vilijonkka
Mä kyllä just iskin viikonloppuna ittelleni mukavan nuoremman miehen. Yleensäkin teen aina ite alotteet. Jos jää vaan odotteleen, ni ei koskaan saa mitä haluaa.
Ite valkaan baarissa kiinnostavimmat tyypit ja sitten pyrähdän jutulle. Koskaan ei oo kyllä sillä taktiikalla tarvinnu seinäruusuna komeilla. Aina ei saa mitä haluaa, mutta sitten taas uutta yritystä kehiin.
Oon nyt 23v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760