Mielestäni olen kuullut ainakin RadioCityllä soivan yhden biisin mille en nimeä tiedä. Joku nainen laulaa jotain hiiaahei, hiiahei, hiiahoo tai jotakin semmoista... Osaisiko kukaan auttaa?
Taas tuntematon biisi
6
508
Vastaukset
- Sanna
oisko Cranberries?
- Jasse
Joo, kiitos sulle! Cranberries Zombie se on! Vihdoinkin löysin biisin nimen jota olen pitkään pähkäillyt, hyvä että osasit auttaa. En kuuntele kovinkaan paljon radiota mutta jos joskus kuulen jotakin joka kuulostaa kivalta niin sitten on pakko saada se biisi jostakin! Tämä biisi on jotenkin rauhoittava tai jotakin, ihan hyvä joka tapauksessa.
- Begorrah
Jasse kirjoitti:
Joo, kiitos sulle! Cranberries Zombie se on! Vihdoinkin löysin biisin nimen jota olen pitkään pähkäillyt, hyvä että osasit auttaa. En kuuntele kovinkaan paljon radiota mutta jos joskus kuulen jotakin joka kuulostaa kivalta niin sitten on pakko saada se biisi jostakin! Tämä biisi on jotenkin rauhoittava tai jotakin, ihan hyvä joka tapauksessa.
Kyllä noi Irlantilaiset osaa tehdä hyvää musiikkia.
esim. juuri tuo Cranberries on hyvä. Pogues on kanssa hyvä, kuten myös Van Morrison ja U2.
- ama
Kun Irlannissa tehdään loistava ja koskettava kappale sodan kauhuista, lapsen kuolemasta äitinsä syliin ja jatkuvasta tuskan ja vihan kierteestä, kuulee suomalainen vain hiiaahei, hiiahoo. Surullista.
- Sunday Bloody Sunday
No onhan se varmasti vaikeaa hahmottaa kappaleen sanomaa jos kuulee sen radiosta eikä näe videota samanaikaisesti.
Kyllä meitsilläkin oli vaikeuksia hahmottaa sen kappaleen sanomaa, kun ekaa kertaa kuuli sen radiosta eikä ollut nähnyt sitä videota. - Wesseli
Usein on kuule niin ettei tunnista sanoja laulusta. Tämä taas johtuu laulutyylistä ja muista seikoista. Jo suomalaisen laulun sanoja voi olla vaikea ymmärtää. Itse erehdyn monta kertaa sanoissa mutta se johtuu kyllä siitä että laulajat sanovat sanat väärin. Ja laulut on monesti surullisia tai iloisia, turha sitä sen enempää surra.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750