Mies ystävänä

Neiti

Olen nainen ja minusta miehet ovat parempia ystäviä kuin naiset.Miesten kanssa voi olla oma itsensä,mies huomaa heti jos teeskentelee,naisten kanssa tulee teeskenneltyä ja olemaan yli-iloinen.Mies ystävänä, on niin helppo ja välitön,ei vain tartte esittää mitään roolia,toisin kuin naisille.Kaikki ystäväni ovatkin miehiä,naisia painaa aina kateus.

5

591

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanne

Tylsää, ettet ole tavannut ystäväksi sopivia naisia. Miesten mukavuudesta huolimatta pari naisystävää ovat tosi tervetulleita kaikesta huolimatta.

Teen itse töitä vain miesten kanssa, olen kasvanut veljien joukossa ja minua ei ole edes kasvatettu kovin tyttömäiseksi. Pärjään miesten kanssa hyvin ja jotkut ovat hyviä ystäviäni, mutta joskus on aivan mahtavaa vaihtaa ajatuksia parin oikein hyvän ystävättärenkin kanssa.Suosittelen!

Sitä en kuitenkaan kiellä etteikö minuakin ärsyttäisi ns keskivertonaisen kaakatus ja tunnepitoiset joikaamiset, joihin ei uskalla yhtäkään järkevää sanaa sanoa väliin. Joten niin kauan aikaa kun ei ole muutakaan tarjolla, pidä tiukasti kiinni mieskavereistasi.

• Raid

Itse olen huomannut samaa, paitsi että mulla asia on toisinpäin, olen mies ja parhaat ystäväni ovat naisia. Heidän kanssaa on helpompi puhua avoimesti, eikä tarvitse myöskään esittää. :)

• vir

No olet sitten varmaankin aika täydellinen,
        siis tarkoitan sitä että en ole onnistunut luomaan kunnon kaveruussuhdetta kenenkään miehen kaa. Aina on joku taka-ajatus tai vastaavaa.
        itse en ymmärrä miten miesten aivot oikein toimivat.
        tai ehkäpä vika onkin minussa kun en saa miehestä kaveria, vaan vahvasti sanottuna törkimyksen..

• Urbaanilegenda
        vir kirjoitti:

No olet sitten varmaankin aika täydellinen,
        siis tarkoitan sitä että en ole onnistunut luomaan kunnon kaveruussuhdetta kenenkään miehen kaa. Aina on joku taka-ajatus tai vastaavaa.
        itse en ymmärrä miten miesten aivot oikein toimivat.
        tai ehkäpä vika onkin minussa kun en saa miehestä kaveria, vaan vahvasti sanottuna törkimyksen..

Mullaki on useita hyviä jätkiä kavereina..Mun paras ystäväki oli mies,mut tietyistä syistä koko homma meni sirpaleiks..Mut kyllä mulla edelleen on useita jätkiä kavereina..He ovat suorasukaisia ja keksivät hauskoja tempauksia,mitä muijat eivät välttämättä tekis..Jätkien kaa tulee tehtyä hullujakin asioita ja on todella ihanaa,jos jätkä uskoutuu sulle..Sillon tietää,että se luottaa suhun!!
        Mutta onhan niitäkin jätkiä,jotka ei pysty oleen muijien kaa kavereita,vaan pitäis aina saada jotai enemmän! Ärsyttävää jos itseään ei oikein kiinnosta..

• Cerenn

Mulla on myös miespuolisia ystäviä paljon, itseasiassa suurin osa on miehiä. Jotenkin heidän kanssa on vain helpompi olla. Juuri niinkuin sanoit, ei tarvitse esittää mitään.. Ja miehet yleensä sanovat miten asia on, eikä kirtele niinkuin naiset. Olen itse suorasanainen ja joskus menee hermot naisten kanssa jutellessa, kun menee ikä ja terveys ennen kuin he pääsevät asiaan..

On minulla kyllä erittäin hyviä naispuolisia ystäviäkin, mutta olen huomannut että aina, oli miten hyviä ystäviä tahansa, tulee jossain vaiheessa vastaan kateus... Miksiköhän näin on?

Olen kuitenkin tyytyväinen kaikkiin ystävyysuhteisiini, niin naisten kuin miestenkin kanssa, enkä vaihtaisi heitä mihinkään, ikinä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18804
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      69
      5775
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      5347
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      38
      5229
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      38
      5071
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      81
      4985
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4503
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4177
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      50
      3473
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3155
    Aihe