Moi kaikki,
olen kokoa 44-46 ja 23 vuotias, ja mulla ei oikeastaan ikinä ole ollut ongelmia löytää vaatteita.
Ootteko koskaan käyny Pierre Cavallon myymälässä, sieltä saan ihania ja nuorekkaitakin neuleita, ja joskus jopa kokoa M !! Niin reiluja jotkut mallit on.
Seppälästä, Hennesiltä ja Stockaltakin löytää melko vaivattomasti vaatetta! Esim. espritiltäkin mahtuu jotkut 44 kokoiset vaatteet, ei kyllä kaikki.
Ja your facella on paljon housumalleja, joista saa valita pituudenkin itselle sopivaksi.
Kyselkää vinkkejä, taidan olla asiantuntija tällä saralla, koska rakastan vaatekaupoissa pyörimistä!!
Hyviä vaatemerkkejä
XL-kokoinen
1
783
Vastaukset
- yönkukkuja..
No neuvopas, mistä löytäisin hienot leveälahkeiset farkut? stretchiä pitäis olla.. vyötärö ei saa olla mikään hirveän korkea.. mitenköhän selittäisi? normaaleissä mustissa housuissa käytän kokoa 42. joistain housuista pitää ottaa 44. Normaalit nuorten muotifarkut ei mahdu mut en siltikään haluis ostaa mitään xl osaston mummofarkkuja...
Eli semmoiset kunnolla leveälahkeiset, napakat tiukahkot farkut pitäis saada :)) kiitti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770