miksi ihmeessä sitä seurustellaan, kun himoitaan vielä toisia naisia/miehiä? tollanen pettäminen kertoo enemmän seikkailunhalusta, eikä siis olla vielä valmiita kunnon suhteeseen. mä ainakin tässä vähän aikaa sitten ymmärsin tämän jutun.
Jos oikeesti haluu olla kumppanin kanssa, nii kannattaa ajoissa poistaa mahdolliset väärälle tielle vievät tekijät. Mielestäni on tyhmää, että te täällä kyselette "onko suutelu pettämistä" tms. Te yritätte saada jtn lohtua tekoillenne täältä kysymällä? ei ei.. miksi nykyään pitää olla seksi se tärkein asia? kaikilla meillä on ne samat sukupuolielimet, nii miksi ei voi tyytyä yhteen (siis silloin, kun on valmis seurustelemaan) musta nuoresta iästä huolimatta tuntuu, että monet 20-weet miehetkään ei ole valmiita seurustelemaan vakavasti, kun pitää muiden rinnoille ja takamuksille läähättää. ei varmana tyttöystävästä tunnu mukavalta tollanen eikä myös miehestä, jos nainen muita katselee sillä silmällä.. mun mielestä pelkkä toisen naisen ajattelu seksistisesti on pettämistä, koska silloin himoitsee toista. Tärkeintä on, että oikeasti seikkailkaa ja kokeilkaa ja huomatkaan, että pelkkä ulkokuori ja seksi (ennen kuin alatte vakavampaan)ei kaikkea merkkaa ja miksi edes pitää suhde laittaa vaakalaudalle? vai miksi te pettäjät seurustelette? että ois joku vakipano vai? Mä en ainakaan nää ketään muuta kuin oman mieheni hyvännäköisenä.. ei ketään muuta, en halua ketään muuta, en himoitse muita, koska hän on ihanin.mutta mä ainakin tuun mustasukkaseksi, jos muita katsoo tai kiihottuu muiden naisten kuvasta.. kai miehellä on oma luontonsa, mut tuntuu, että oon ainut joka pystyy vaan täydellisesti kiinnittää huomioni rakkaani, enkä muita miehiä ees nää..
mulle ainakin tuli heti ero, kun entinen huomasi, että olin sählänny muiden kanssa.. nyt kunniottakaa rakkaitanne.. lopettakaa enemmin suhde heti ennen kuin edes petätte.. näin ei aiheuteta kauheita suruja toisillemme.
hyvää jatkoa
kysymys pettäjille!
3
687
Vastaukset
- ennen lopettamista
Naiset taas lopettaa suhteet ennen kuin on hankkineet uuden poikaystävän.
Jos yli kakskuutosena haluathyvän miesystävän, ainoa keino hankkia sellainen on ottaa seurusteleva mies. Muuten joudut tyytymään poispotkittuihin luuserireppanoihin.
Kaikki ei tätä tajuu. Muista, että nöyryydellä et saa tässä elämässä mitään.- Jaana
höpsistä!
Hatusta temmattuja prosentteja sulla.
Tässä elämässä pärjää parhaiten kun tietää mitä haluaa. Joku haluaa uskollisen kumppanin ja joku taas ei. - N40+
Olen ihmeissäni nuorten käsityksestä, että jo seurusteleva olisi varattu. Minulle varattu on vain naimisissa oleva, tai mies, jolla on lapsia naiselle, jonka kanssa asuu. Oikeastaan ne lapset ovat käytännössä ainoa seikka, mikä estää minua.
Kaikki muut ovat vapaata "riistaa".
Miten te ajattelette varatun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828