Kiinnitättekö huomiota naisen käsiin? Onko kädet pehmeät, sormet pitkät ja hoikat, kynnet kauniit ja hyvinhoidetut? Vai onko näillä asioilla merkitystä, muutakuin pinnallisille ihmisille?:)
Itselleni vaan tuli mieleen, et onhan se esimerkiksi seksin yhteydessä visuaalisesti kauniimman näköistä kun munan varteen kietoutuu pitkät ja kauniit sormet lakattuine kynsineen, kuin pulskat, lyhyet nakkisormet...
Mutta ei kai noilla asioilla nyt oikeesti ole merkitystä?
naisen kädet
11
1225
Vastaukset
- enää kukaan
että olet nainen?
- kappaleellasi
onnistuit myymään näkemyksen, että käsillä todellakin on merkitystä. :)
- vänkyrä-nainen
se varmaan monista on kauniimman näköistä noin.
Mutta tärkeintä tietty pitäisi olla, miltä se kosketus siinä miehessä tuntuu:)
- väliaika
täytyy sanoa, että enpä oikeastaan kiinnitä huomiota.
Jos kädet on sen näköiset että niillä on töitäkin tehty eikä pelkästää kynsiä viilailtu, niin se on pikemminkin positiivinen juttu.- vänkyrä-nainen
että kaikenlaisista käsistä tykätään. Mä en itse ole mikään intohimoinen kynsienviilailija tai lakkailija. Se riittää, et kynnet on lyhyet ja siistit ja kädet mulla nyt on luonnostaan aika pehmeät. En niitä aina muista edes rasvata.:)
- fifi-neiti
töitä. Omia töitä. Ite tehtyjä töitä.
kyllä kädet kertoo ihmisestä paljon. Vaik ei ees ajattelis sänkyleikkejä niin kyllä hyvin hoidettuja käsiä on paljon mukavampi katsella ku sellasia kuivia, tikkusia pureskelluin kynsin varustettuja likasia rukkasia.
- sarvikuonokas
Mutta eihän ne hyllyvät allit mitkään lämmitysvehkeet ole vaikka hauska niitä on huljutellakin :P
..Mut on 1 asia mitä en toivo naisen käsissä.. ja se on kuoppa hauiksen kohdalla.- vänkyrä-nainen
ajattelit käsiä noin yleisesti.
No, mulla on ainakin sopivat pituiset ja kokoiset käsivarret, ihan tavalliset. Niihin oo ihan tyytyväinen vaikkei ne lihaksikkaat olekaan, mutta ei musta naisella liikaa tarvi ollakaan.
- fifi-neiti
tää teksti 8O
"kauniimman näköistä kun munan varteen kietoutuu pitkät ja kauniit sormet lakattuine kynsineen, kuin pulskat, lyhyet nakkisormet..."- vänkyrä-nainen
Otin ton tän illan suurimpana kohteliaisuutena, koska sillä on sana aina hallussa.:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa953651Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292403Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422049Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.35915- 44841
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30820Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61815Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5799- 40707
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies89695