nopein tapa laihtua?

jaana

kertokaa, miten laihtua nopeiten?sairaaladietti, syömättömyys, mikä?? ihan sama onko pelkkää nestettä, siitä on turha tulla jauhamaan, kertokaa vaan paljonko voi kiloja lähteä kuinka lyhyessä ajassa..mielellään omia kokemuksia. Ja tosiaan turha saarnata haitoista ja siitä että ne tulee heti takas, niihin en tule kommentoimaan enkä kiinnittämään huomiota

105

37856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasse

      Stressi laihduttaa. Mahahaava auttaa myös, itse en ainakaan pystynyt syömään kunnolla kun vatsa meni sekasin. Ja tee päälle raskasta fyysistä työtä. Mulla meni puolessa vuodessa 10 kg pois edellämainituilla neuvoilla. En tosin suosittele sitä muille, olo oli ihan helvetinmoinen sen jälkeen.

      • lillis

        Olen laihtunut kuukaudessa 5 kiloa liikuntaa lisäämällä. Kävelen kaikki portaat, kävelen tai pyöräilen työmatkat ja lisäksi joka päivä noin tunnin muuta liikuntaa (uintia, juoksua, jumppaa). Ruokavalioni on jo ennestään kevyt, joten sitä en ole muuttanut.


      • työnarkkari

        Minua kyllä ainakin stressi lihottaa kun syö ahdistukseen


      • työnarkkari kirjoitti:

        Minua kyllä ainakin stressi lihottaa kun syö ahdistukseen

        sama...


      • sejokaties
        työnarkkari kirjoitti:

        Minua kyllä ainakin stressi lihottaa kun syö ahdistukseen

        Yksinäisyys , tylsyys ja stressi lihottaa koska rupeat suruun syömään makeaa


      • Thermacuts Laihdutuslääke - http://goo.gl/H8spu4
        Vasta Thermacuts :n avulla asteittain pääsin eroon ylimääräisistä kiloista ja 3 kuukauden kuluessa painoni oli pudonnut 75 kilosta 60 kg.


      • Anonyymi

        no mitkä ne tulokset on?


    • juuuuud

      1kk näkkileipää ja tee asvaton maito mul lähti 10kg

    • Nippe

      Nopein ja varmin tapa laihtua on vähentää perusenergiankulutuksestaan 500-1000 kaloria (liikunnasta riippuen).

      Näin laihtuu viikossa puolestakilosta kiloon.

    • mix

      Ei näy mittääääää.
      Vastausviestit ovat tainneet laihtua virtuaalisesti taivaantuuliin....

    • näinkin

      Yleensä masentuneena joko syö liikaa tai sitten ruokahalu on täysin kadonnut. Jos kohdalle osuu jälkimmäinen vaihtoehto, niin johan paino lähtee...ja vauhdilla.

    • Juppe

      Scarsdalen dieetti on nopea ja tehokas. Se taitaa olla sama kuin se sairaaladieetti.

      Sillä dieetillä lähti itselläni n. 0,5 kg päivässä, juoksin joka toinen päivä 3-7 km:n lenkin ja tein muutakin.

      Noudata sitä dieettiä ja liiku tunti päivässä (paras olis ennen aamupalaa tyhjällä vatsalla), niin saat kiloja pois. Tahdonvoimaa se vaatii, mutta kun seuraa vaa'an avulla päivittäin lukemia, niin se myös motivoi hommaan...siis kun huomaa, että kilot tosiaan lähtee ;)

      Vois olla viisasta lisätä ruokavalioon myös maito, koska kalsium polttaa rasvaa.

      Oma tulokseni: 2 viikossa 89 kg -> 79 kg, en noudattanu sitä ihan kirjaimellisesti.

      • apuva1

        Juppe,

        mitä siihen sairaaladiettiin kuuluu?


    • Tri

      Sen verran epätoivoinen on sun viestis, ettei tuohon voi laihdutukseen liittyen antaa järkevää vastausta. Vaikuttaa siltä, että jos vaaka näyttää kahden viikon päästä 10kg vähemmän voit vaikka kuolla. Mikä on niin tärkeä tapahtuma, että pitää keinolla millä hyvänsä laihtua?

      • Neuvon tyhmää

        Ööö..mitä vittua? Mua ruvettii haukkuu koulus lihavaks ja sen jälkee ei maistunu mikää. 2 viikkoo ilman ruokaa ja lähti 30 kg 80 kg -> 50 kg ja en mä ainakaa meinannu kuolla tai ees tehny kuolemaa :D joten sulla taitaa ny olla vähä väärä käsitys kaikesta xD vai ooks olevinad joku helvetin lääkäri :D


    • helöygirl

      mulla oli ainaki helppo tapa laihtua kun oli angiina ja ei pystynyt syömään viime kesän aikana. painoin ensin 80kg sitten viime syksynä olin jo 45 kg. en syönyt kunnolla koko kesänä. söin mustikka keittoa ja join lihaliemikuutioita liotettuna veteen.

      • haloo?

        tota et taida ittekkä uskoo


    • Juustosiili

      Luin teidän juttuja just ennen syömistä. Arvatkaa vaan menikö ruokahalu.

    • muutama kilo pois

      hetkessä.

    • Veijo
      • ekijjog

        vaihda kaljat ja siiderit kivennäisveteen jos kuulut siihen enemmistöön jolla on tapana ryypätä aina viikonloppuisin. 1 pullo keskikaljaa sisältää sitä lihotuspaskaa saman verran kuin yksi tavallinen nakkipaketti.


      • 10V
        ekijjog kirjoitti:

        vaihda kaljat ja siiderit kivennäisveteen jos kuulut siihen enemmistöön jolla on tapana ryypätä aina viikonloppuisin. 1 pullo keskikaljaa sisältää sitä lihotuspaskaa saman verran kuin yksi tavallinen nakkipaketti.

        EN juo kaljaa enkä siiderii. Olen10 v


      • ruoan vihaaja
        10V kirjoitti:

        EN juo kaljaa enkä siiderii. Olen10 v

        10 ei saa laihduttaa, lian nuorta,, muotoudut kyllä..nii itekki


      • läski
        ruoan vihaaja kirjoitti:

        10 ei saa laihduttaa, lian nuorta,, muotoudut kyllä..nii itekki

        Mä oon sentäs 12, ja kyllä alkaa muodot näkyy. Huono juttu on sit se että tulee esiin äidiltä peritty jättiperse.. Siitä mä haluisin päästä eroon ja ei lähe millään rajalla veke :[


    • VLCD:llä -15kg

      VLCD toimii ainakin hyvin ja on turvallinenkin. Kaupasta vaan Nutrilettiä tai vastaavaa ostamaan. Itse pudotin aikoinaan 15 kiloa kuukaudessa Nutriletillä ja liikunnalla. Jos pitää vielä nopeammin laihtua, niin eipä taida olla keinoa, joka ei jättäisi pysyviä vammoja. Mikään asia ei voi olla niin tärkeä, että oma terveys kannattaisi uhrata sen takia.

    • Karppa-

      Karppaus kannattaa ! eli siis jätät KAIKEN hiilihydraattisen eli sokerin pois ja syöt pelkkää rasvaista ruokaa eli siis lautasestasi puolet pitää olla lihaa ja toinen puoli salaattia. siinä saat kaiken tarvittavan ravinnon ja noin 2 viikkoa riitti minulle niin olin jo laihtunut esim pelkällä makkaralla ja salaatilla noin 10 kiloa. Mutta dietti on vaarallinen jos syöt vähänkin ruokaa jossa on yli 5 hiilihydraattia eli sokeria niin lihoat entistä enemmän, dietti on hyvä ja terveellinen vaihtoehto jos pystyt siihen! suosittelen. Lue lisää netistä karppauksesta.

      • Maitoamaitoa!

        Laihtua voi liikunnalla, hyvällä ruokavaliolla ja riittävällä unella.

        Katsoin eilen yhden ohjelman, ja siinä kerrottiin, että maito estää liikoja rasvoja imeytymästä!


      • pelkkää lihaa

        makkarassa on hiilareita


      • Hoh hoijaa
        pelkkää lihaa kirjoitti:

        makkarassa on hiilareita

        Jopa sokerittomasa limsassa on hiilareita.

        Ainoa missä ei oo hiilareita tai niitä on tasan nolla, on kananmuna.
        Mutta joudut vetämään makkaraa ja dieetti limua noin 1,5 kg/litraa kerralla,
        että saat niistä hiilareita silloin saat noin 10 hh,
        joten jos ajatus oli päteä niin kiville meni.

        Jokainen meistä tietää tuon.


      • 15+3

        öööö puolet lihaa lautasesta??!Mua niin kyllästyttää tää karppaaminen,saati sit tollaset amatöörilaihduttajat, jotka lulee voivansa korvata hyvät hiilihydraatit kovalla rasvalla ja liiallisella proteiinilla. Siis kasviksia lautasella pitää olla puolet tai 3/4 ja se 1/4 lihaa/muuta proteiinia. Ei saa olla noin sinisilmäinen ja naiivi ja luulla, että lihan ja rasvan määrän NOSTAMALLA saat laihdutettua. Parempi nyrkkisääntö on, että lisäämällä kasvisten määrää ruokailussa reippaasti vähenee samalla luonnollisesti niiden muiden "huonojen" ruokien syönti. Kasviksilla täytetään maha ja ravitaan, muut tuotteet antavat vain sivussa makua ja tekee ruokaisammaksi.Hel*etin karppaajat....Loppuun päivän vitsi: "Karppaajan leipä".


    • Tässä neuvo

      Elä niinkuin minä. Masennu aluksi ja makaile vaan sängyssä viikon ajan ja nouse vain vessaan tai juomaan. Laihtui heti 10kg ja mahalaukku pieneni, keho meni säästöliekille ja kilot palaavat takaisin 3 kertaisina.Vieläkään en pysty syömään kuin n. kerran päivässä joten joudun popsimaan kivennäisaineita, sillä kehoni on mennyt huonoon jamaan. Laihdut nopeasti, mutta sen jälkeen elämästä tulee helvettiä, mutta oli se kaiken vaivan arvoista. Olin hoikkana 2kk.

      • fgjf

        Joo minäkin uskon että oot saanu tuon 10kg kolminkertasena takasi syömällä kerran päivässä. jep jep

        Tietty jos oot syöny jotaki voisokeri sulaa 10kg kerrallaan jokapäivä ni sit ehkä.


      • dumbass

        ei oo mitään järkee olla hoikkana vaa 2kk


    • jaa...

      Jos sulle on turha jauhaa asioista, niin vittuakos sitten täällä kyselet? Laihduta miten lystää ja kanna seuraukset myös.

    • ...

      Nopein tapa saada painoa pois 10 kg on antaa amputoida toinen jalka. Ei tule takuulla takaisin. Jos haluat painon tippuvan tasaisemmin, myös mato suolistossa auttaa.

      Paras tapa laihduttaa on syödä vähemmän kuin kuluttaa monipuolista ruokaa ja juoda paljon vettä. Liikunnan lisääminen jouduttaa painon laskua.

    • lihapulla keijoliisa
    • usko pois

      mä harrastin 5 vuotta nyrkkeilyä ja se piti opettaa kun lähdin lappii opiskelee,parivuotta sittten ja sen jälkeen oon lihonu 63km sta 79 kiloon joista osa on kyllä lihas massaa, ja pari kk sitten päätin että mä pistän itteni vanhaan kuntoon ja onse jokseenkin onnistunut suosittelen vähähiilihydraattista ruokaa paljon vettä ja liikuntaa punttisaliharjoituksia huom toi ei auta jos ette syö kunnolla ja tätä suosittelee myös mun valmentaja kilot lähtee vähä hitaammin mutta ne kans pysyy pois jos haluut. ps olen kokeillut useita dieettejä

      • =D

        aika pitkä oot 63 KM HAHAHA =D


      • Anonyymi

        Itsekkin harrastan kuntonyrkkeilyä kotona, mutta missä määrin sitä kannattaisi harrastaa?


    • epätoivoinen kurttu

      oon laihduttanu parikin kiloa ( 3 ) mutta mulle jäi mahanympäristö löysäks et kun istuu ni tulee makkaroita ja oon koittanu reenata lihaksiakin mutta ne jää sinne alle

      • asiaa----

        sun pitää juosta ja jumpata niin kiinteytyy


      • Haluan laihtua

        Sormet kurkkuun heti kun pienikin nälkä yllättää niin ruokahalu menee! toimii mulla ja tykkään paljon! treenaan muös säännöllisesti reisiä ja ratsastan. Ei tarvitse edes liikkua paljon saadakseen laihat jalat!! :)


      • MENETTI RAKKAAN</3
        Haluan laihtua kirjoitti:

        Sormet kurkkuun heti kun pienikin nälkä yllättää niin ruokahalu menee! toimii mulla ja tykkään paljon! treenaan muös säännöllisesti reisiä ja ratsastan. Ei tarvitse edes liikkua paljon saadakseen laihat jalat!! :)

        Mun sisko 13v. Halus olla laiha vaikka se oli jo!!! Paino jotain 50kg ja pituus oli n.176 ja miusta tuo on laiha! Mut serkku päätti laihtua juuri tolla tavalla mitä sanoit, mut se työnti sormet kurkkuun ruuvan jälkeen ja muutaman kerran jälkeen ruoka alkoi tulemaan itse ylös ilman että sormet EES yritetä laittaa suuhun....tulos oli kamala>_< todettiin anoreksia paino 35kg äkkiä tyttö parka ei jaksanu tehdä yhtään mitään vein äkkiä siskon sairaalaan ja sielä se oli hoidossa muttei se auttanut..oli liian myöhäistä siskoni ei voinu syödä tiputuksen kautta hän sait joitaki tärkeitä vitamiinejä että jaksaisi pitää edes silmiä auki ja kotiin päästyään oli vaikeaa "tapella" sen tekoista..hän alkoi juomaan kaljaa koska mikään muu ei pysynyt elimmistössä:-( ja kävin joka päivä siskoni luona siivoamassa koska hän tuskin EES pääsi sängystä ylös sairauden takia! Sängyssä makoilen pitkät päivät hän neulo ja ompeli..eräänä iltana hän puhui minulle kuinka tärkeä/rakas hänelle olen jne..ja aamulla kun tulin toivottamaan hyvää huomenta rakkaalle siskolle ..ja sisko makoi kylmänä siinä asennossa missä nukahti....en voi vieläkään kuvitella että mun rakas sisko ei ole enää täällä :'( mä tekisin kaiken jos saisin sen hetken takasin ku sisko luki että sormet kurkkuun ja laihtuu..>.< mun sisko oli mallinaki joissakin vaatekilpailuissa mutta kun hän laihtu sairauden takia niin paljon ettei hän voinu edes olla enään malli..hyvä jos pystyi seistä:( mä tarviin siskoani enkä voi elää ilman sitä*-*..........mua ei kiinnosta että uskotteko te vai ei! Totta tämä on! Ja halusin kertoo mitä mun siskolle kävi ku se luki ja kokeili noita kolme sanaa-> työnnä sormet kurkkuu....ÄLKÄÄ IKINÄ KOKEILKO SITÄ!!-.-


    • futsal99

      Mä neuvoisin ihan vaan et juo maitoo, mässyt pois ni säästyy raahaakin ja ite harrastan jopa jalista ni ei jää vatta roikkuu ;D

      Mut en oo kyll ite vielä kokeillu.. xD

    • Zumbailua

      Ite tykään Zumbata, aamulla töihin yleensä pyörällä ku tuun kotiin laitan Zumban pyörii ja tunnin verran vetelen Zumbaa joka päivä, 3 viikko nyt menossa !
      Ruokavaliosta en oo jättäny muuta pois ku roskaruoan (pizza, hampparit yms..)
      ja karkit pois n 9 kg lähteny painoo ! ME LIKES !
      Ja te apinat kellä ei oo muuta tekemistä ku vittuilla täällä ni lähtisitte teki liikkuu
      tai sit oisitte vaa hiljaa. Pitäkää ne tyhmät asiat omana tietonanne...

      Ei mul muut..

    • Zumbaa

      Zumbaamalla ne kilot lähtee! Mun mielestä reilu 80e on pieni hinta siitä että voit muuttaa sun koko elämäs. Itse tilasin zumban ja zumbasin kaksi tuntia päivässä kuukauden ajan. Kyllä kilot lähti tuli tuolloin tiputettua n.20kg! Nyt olen vähentänyt zumbaamista kahdesta tunnista puoleentuntiin tai tuntiin päivässä pysyäkseni yhä kunnossa.

    • jou

      elikkäs itse laihduin joskus kun join vettä aivan hirveästi(yli 3 litraa per päivä) niin se teki ruokahaluttomaksi, ja plussaksi se otti kiloja pois, vessassa sai kyllä rampata :''D... ja sitten jos ei halua luopua syömisestä, niin syö aamupalaksi hedelmä ja yksi ruoka jossa on vähärasvaista lihaa ja vaikka nuudeleita. ja vettä mukaan paljon.

    • dfghyjkl

      Söin 2kk joka päivä alle 500kcal, joinakin päivinä en yhtään. Join helvetisti vettä, jos söin jotain, oksensin. Painoa lähti 15kg 2kk aikana, mutta tulivat takaisin korkojen kera. Kamalaa pitää itseään nälässä, en suosittele.

    • opö

      En ymmärrä miksi haluat laihtua nopeasti kun se tulee heti takaisin ja usein kaksinkerroin! Mutta esim. jos malttaisit laihduttaa vaikka n3kk tuollaisella 1300kcal päivässä niin varmasti lähtee kiloja mukavasti ja ne eivät tule heti takaisin :) Syö paljon proteiineja kuten: munia, raejuustoa, maitorahkaa

    • dna90

      Nopein laihdutus tapa on se, et syöt lihaa niin paljon, kun haluat misä muodossa ite haluat,kunhan jätät hiilarit ja sokerit pois ..tätä kutsutaan karppaukseksi ja se toimii todellakin kaikilla ihmisillä. kato lisää ohjeita netistä. Minulla lähti 10kg 1kk enkä liikkunut yhtään. ja tässä on se hyvä puoli et saa juoda alkoholiakin jos haluaa :D

    • Ilumia1

      Hanki syöpä! Näin varmaan laihdut aika nopeasti.

      Tai ota veitsi ja leikkaa vatsarasvat pois. Vielä nopeampaa kuin syöpä.

    • oedjvk

      ruokaa ei saa missään nimessä jättää pois...kunhan vaan katsoo mitä laittaa suuhunsa..ja juo paljon vettä ja harrastaa liikuntaa!

    • krgfle

      ei helvetti :D kuolkaa laihdutuksiinne. Jos keho menee säästöliekille niin lihoo kolminkertaisena ja siitä puolen vuoden päästä on letkuissa saamassa nesteitä kehoon. Onnee laihduttajille !

    • En kyllä suosittele

      En kyllä tätä helvettiä kenellekkään IKINÄ suosittelisi, mutta en ala marmattamaan...
      Juu, siitä vaan masennusta hommaamaan.
      Itse olen 173cm pitkä, painoin silloin noin 70kg.
      3 ja puoli kk ja painoin 'parhaimmillaan' 35.9kg

      Tosin tämän jälkeen homma kääntyi päinvastaiseksi ja viime talvena painoin 87kg
      Nykyään heittelee 68-74 paikkeilla. Ja tosiaankin heittelee... Vaihtuu viikossa.

      Mutta masennuksella joo usein saa ainakin HYVIN nopeasti painon pudotettua...

      • Haluan laihtua

        Minkätyyppinen masennus? Oon nimittäin valmis tekee mitä vaan että kehtaisin mennä tiukoissa housuissa kouluun...


      • Mitä helvettiä
        Haluan laihtua kirjoitti:

        Minkätyyppinen masennus? Oon nimittäin valmis tekee mitä vaan että kehtaisin mennä tiukoissa housuissa kouluun...

        Voi vitun idiootti! Ethän sä nyt voi päättää että nyt sairastun masennukseen koska haluan laihtua. Ethänsä voi ajatuksen voimalla saada yskää tai kuumettakaa!


    • ¨hyvi menee

      nii että jos lapset kattoo nii kuunnelkaa eli itse oon 12 v ja ois mukava pikkusen pudottaa kiloi nii älkää missää nimessä alkako lopettaa ruuan suýömistä koska et enään kasva lopeta mässyjen syömiset ja sen tilalle kaikkee jogurttii että ei missää nimes ruokaa saa olla syömättä silloin heikkenee vitusti

      • 12v

        Onks normaalii oon 12v ja 167cm pitkä painan noin 55 kg mutta mun kaikki kaverit on paljon kevyempii oon kyl pisimpiä meidän luokalla


    • nopein

      et syö ollenkaan kaloreita

    • ägägägägägägäggäääää

      Heips!
      Ite tiputin TODELLA nopeasti n. 6 kg, n. viikossa-puolessatoista ja söin monesti päivässä, mutta HUOM! Aina puolittaisen annoksen,
      eli aloitin sillä et puolitin ruokani siihen mennessä (eli söin puolen vähemmän), sitä pari päivää ja sit taas puolitin ja ymymym.
      Söin siis kuitenkin koko ajan. Tämän tarkoituksena oli pienentää vatsalaukkua ja siinä silloin onnistuin.

      Ennen tähän lähtemistä pitää olla jo ennestään säännölliset ruoka-ajat.

    • lol

      Ite oon nyt jostain heinäkuun lopusta harrastanu säännöllisesti liikuntaa ja ehkä jopa niin paljo että siitä on tullu riippuvuus; mun omasta mielestä pitää lenkkeillä joku yli 15 kilometrii päivässä tai muuten kauhee paha olo siitä että en liiku. No kolmessa päivässä saanu pudotettua painoo 3,5 kiloo ja vielä varmaan 20 kiloo aijon pudottaa.. Oon siis 15 vuotias, painan 94 kiloo ja pituutta 169 kiloo.. D: LÄSKI!

      • ;);)

        hehh mäki kävelen joka päivä noin. 14-20kilsaa :)


    • laskuvarjojääkäri

      Jos tahdot kiloista äkkiä eroon, kokeile amputaatiota. Sillä saa nopeasti varmoja tuloksia, eikä sen avulla menetetyt kilot tule taatusti takaisin!

    • Arjenpienetvalinnat

      Pienillä valinnoilla saa jo paljon aikaan:-) Vaihda vaalea leipä kokonaan tummaan, osta mvaalean makaroonin sijasta täyasjyvää, vaihda limonadit vissyyn jne. Jos syöt terveellisesti, monipuolisesti ja oikean verran sekä sen lisäksi kävelet joka päivä tunnin lenkin, laihdut jo melko tehokkaasti! Lihasmasaa kannattaa myös kasvattaa, koska mitä suuremat lihakset, sitä enemmän elimistö polttaa kaloreita siloinkin, kun olet levossa!

    • juujuuh

      hahaha voi että on sitte hankalaa kaitpa tuon "maalaisjärjen" täytyis jo kolkuttaa että ei se läski lähe jos mässäät samaan malliin sitä rasvasta p*skaa sisälles ja käyt sit jotai 30min kävelee, mä ainakii oon tiputtanu painoo ihan näillä perus koti hommilla eli siis hyötyliikuntaa peliin ja se lautasen sisältö syyniin,en syö ku kerran päivässä kunnon kotiruokaa ja juon paljo vettä kahvia ja painoo tippuu:)

    • ...

      Itseltäni ei varsinaisesti lähtenyt kiloja vaan litistin vatsan. (Tai no oikeestaan vähän joka päivä n.0,25kg)

      Elikkä tein joka päivä 3. kertaa vatsa lihaksia 4-5 min. (kuemminkin jos jaksoon) Amulla, päivällä ja ilalla. Ja vihdoin terveelisemmän ruokavalion. Tämän lisäksi kävin kerran viikossa ratsastamassa ja arki päivisin n.tunnin kävely lenkki koiran kanssa.

      Tämä on suhkot huvä vaihtoehto jos ei pysty esim. juoksemaan....

      • apina51

        ...
        Yksi kerta päivässä on max... 3 kertaa ei auta enempää

        entä jos ei ole koiraa auttaako kumminkin

        Pystyn vain konttaamaan...kauanko pitää.....


      • Äläsyömitäälääkkkeitä

        Niih noh miten painava olit ku aloit litistää vattaas koska jos et ollu ylipainone ennen sitä nii voit ola iha hiljaa ku ylipainosilla on vähä vaikeempi laihuttaa ku yleensä omasta syystä vaa laiskoja tai sitte muuten vaa ei ikinä saa sellasta kroppaa ku malleilla ku jää se ihoki roikkuu ite olin kesällä 2012 50kg ja vatsalihakset mut sit tuli lääkitys joka ns "nostaa painoo" nii ruokahalu suureni ja lihosin 75kg 3kk ja sain siinä välissä kesällä 2013 pudotettua lääkkeidenvaihdolla 60kiloon taas mutta tuli noustua taas paino 80kiloon ku lääkkeet vaihtu taas mut jos en ikinä olis ruvennu syömää lääkkeitä nii olisin vielki laiha ja olis vatsalihakset en enää ikinä saa sellasta kroppaa vaikka haluisin


    • masennus

      Masennusta ei todellakaan kannata hankkia! Naurettavaa. Onko silloin kiva olla laiha kun ei enää kavereita halua nähdä ja millään ei ole merkitystä ja aina ahdistaa ja on paska mieli.

      Omalla kohdalla ei muutenkaan toimi noin päin, että paino putoaisi. Kiloja tullut hemmetisti lisää. Ei sitä voi toivoa saadessaan masennuksen, että "toivottavasti oon sitä sorttia joka ei syö masennuksen aikana".

      Ruokavalion muuttaminen ja liikunta on terveellisin ja edelleenkin paraskeino.

    • Happuvattu

      Minulta lähtee tällä hetkellä painoa sen vuoksi, etten kerta kaikkiaan jaksa syödä. Siis psyykkisesti en jaksa. En ole masentunut, vaan syömättömyys johtuu siitä, että ei jaksaisi olla koko ajan syömässä. Nälkä tuntuu iskevän ihan liian pian edellisestä ateriasta (vaikka menisi useita tunteja). Nälkä ei tee muuta kuin ärsyttää. Syömällä en halua siitä eroon hankkiutua, koska ei vaan viitsi. Koko päivä tuntuu koostuvan mätystyksestä. Syöminen on tylsää ja mälsää. Mutta tänäänkin tuli heikko olo, että kyllä sitä syömistä vaan tarvitaan. Miten saisin itseni taas motivoitumaan syömään? Ei ole hyvä olla plösö, mutta ei tämä riutuminenkaan hauskaa ole... Helppiä? Auttaisiko uudet ruokalajit? Olisi jotain uutta ja jännää kokeiltavaksi.

    • Läski!

      Ite oon 14 ja painan 40kg onks se normaalii..? Liikun joka päivä ja tunnen itteni läskiks

      • Vähäx sabetti

        Mä oon 40 ja painan 14kg. kauhulla ootan taas syysmyrskyjä. Viimeksi tuuli vei ja heräsin tallinnassa.


      • ylipainoaaaaa

        Ite oon 11 ja painan 53kg onks normia???!!!


      • luuviolo
        Vähäx sabetti kirjoitti:

        Mä oon 40 ja painan 14kg. kauhulla ootan taas syysmyrskyjä. Viimeksi tuuli vei ja heräsin tallinnassa.

        vähäx sabetti

        Helvetin hyvä.....


      • luuviolo
        Vähäx sabetti kirjoitti:

        Mä oon 40 ja painan 14kg. kauhulla ootan taas syysmyrskyjä. Viimeksi tuuli vei ja heräsin tallinnassa.

        vähäx sabetti

        Helvetin hyvä.....


    • marimami89

      niin sanottu Whole grain lihottaa.
      Eli luola aikoina ihmiset söivät vain lihaa,kalaa,hedelmiä sekä vihanneksia
      leipä,spagetti sekä riisi ovat tulleet ihmisen ruokavalioon vasta lähiaikoina joten
      meidän keho ei ole tottunut siihen joten se lihottaa.

    • huom....

      mua ärsyttää tämmöset että "oon 13v ja 160cm pitkä ja painan 30 k g ja tunnen ittensä läskiksi olenko läski ?" painukaa tämmöset roskiksee ku näitä lukevat yleensä semmoset ihmiset jotka ovat vähän isompia kooltaan nii...oon ite vähä pullea nii rupes ärsyttämään ku luin tota.....miettikää ennen ku ruvette kirjottamaan jotai

    • riikka-1990

      Itse tiputin 30 kg puolessa vuodessa. Ei ole tähän mennessä vielä tullut takaisin ja aikaa laihdutuksestani on nyt n.3 vuotta. Joka aamu 30 min zumbaa ennen aamupalaa. Pidin itselläni säännön että aamuisin saan syödä ihan mitä vaan (hyvä sääntö koska en aamuisin pysty syömään oikein mitään) Sen jälkeen lähdin töihin ja työpaikallani oli niin kiire että en koskaan ehtinyt syömään päivän aikana mitään (7h) Kun tulin töistä kotiin kävin vaihtoehtoisesti 2 tunnin juoksu lenkillä tai zumbasin 60 min. Sen jälkeen söin lämpimän ruuan, esimerkiksi keitin pari perunaa ja tein siihen jonkun kevyen kastikkeen. Sitten olikin jo nukkumaan meno aika ja seuraavana päivänä koko rumba uusiksi. Kerran viikossa pidin lepopäivän ja vaan makasin sohvalla katsellen telkkaria mutta niinäkään päivinä en syönyt mitenkään erityisen paljoa. Ei todellakaan mitään terveellistä mutta täytyy kuitenkin sanoa että en koskaan ole ollut niin energinen kun tuohon aikaan olin. Nykyisin asun turussa pienessä tunkkaisessa asunnossa jossa ei ole tilaa zumbailla. Aloitin salilla käynnin mutta häpeilen yhä itseäni enkä kehtaa esim. juosta juoksumatolla. Alue missä asun on myös pahamainen enkä uskalla liikkua täällä yksinäni. Kaikeksi riemuksi opiskelen kokiksi ja kokin pitää maistaa kaikkea tekemäänsä. Hiukan pelottaa ajatus siitä 30 kilon uudelleen pudottamisesta.

    • ssssssssssssssssssss

      Ala käyttää huumeita niin lähtee läski ja kaverit.

    • entinenlihava

      Olettaen,että kyseessä on täysi-ikäinen,sillä lapset eivät laihduta:

      Laihduttaminen alkaa ostoskorista:et voi syödä sitä mitä et osta kotiin kaappiin. Jokainen läski voi alleviivata tämän lauseen nyt,koska siitä ostoskorista se on kiinni,se mitä sinä sinne kaupasta keräät!

    • Laihtumis haluinen

      Itse olen murrosikäinen tyttö ja pitis laihtua. Vaikka onkin melkein 170 cm pitkä, reilut 60 kiloa tuntuu liian paljolta. Koulussa nolottaa liikkatunnin jälkeen käydä pesulla kun kaikki katsoo. :/
      En oo kai illeen lihava, pyöreähkö vain.
      En vaan löydä mitään tapaa laihtua. syömättömyys on mulla vain lisännyt painoa.

      • Älä laihduta

        Sinun, normaalipainoisen ja teini-ikäisen, ei missään tapauksessa pidä laihduttaa. Sillä alitistat itsesi lihomiselle ja pituuskasvusi voi loppua!!!
        Mitä vähemmän on pudotettavaa painoa, sitä vaikeampaa laihdutus on. Miksi syömättömyys ei laihduta? Lue selitys paastokeskusteluketjusta:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11899610
        Vadtaus oli eka tai toka ja otsikko muistaakseni Älä paastoa.


    • jooh

      Nopea painonpudotus on tilapäinen painonpudotus. Olisi parempi tavoitella pysyvää painonpudotusta terveellisten elämäntapojen kautta kuin henkensä uhalla laihduttaa suosion vuoksi. Ei kukaan ole lihonut yhdessä yössä, joten ei ne läskitkään lähde sormia napsauttamalla.

    • cuba libre

      Nopein tapa pudottaa painoa on ketogeeninen dieetti. Kun suolat pitää kohtuullisuuksissa niin nesteet tirisee kuiviin, ja palaahan siinä lihasten lisäksi rasvaakin.

      Paras tapa laihtumiseen se ei todellakaan ole.

    • rs65

      Pysyvä painonhallinta eli elämäntavan muutos on ainoa tapa saavuttaa ja pysyä omassa ihannepainossa. Turhaa rasvanmuodotusta voi välttää turhia hiilareita eli valkoista sokeria ja maissisiirappia välttämällä. Kaikkea kohtuudella ja jos/kun joskus repsahtaa, niin sitten hyvillä mielin ja nauttien!

      Toistaiseksi toimivin painonhallinta ja laihdutuskeino (alasti peilin edessä syömisen lisäksi :o) ) on minulle ollut visualisointi ja muutama käytännön ruoka-ainekikka, jolla
      insuliini hoitaa hommansa paremmin, vaikka elimistömme onkin jo totutettu prosessoituihin hiilareihin.

      Muistetaan kuitenkin, että meidän naisten - iästä riippumatta - kauneus ja ainutlaatuisuus on luonnostaan pyöreämmässä ja kurvikkaassa kropassa. Media on ikävä kyllä hyvin hoitanut hommansa ja saanut meidät painamaan todellisen minämme luotujen "ihanne"kuvien alle. Sinä olet kuitenkin Ainutlaatuinen Sinä juuri sellaisena kun olet. On hyvä myös muistaa, että ulkonäköäsi arvostelevat ihmiset eivät koskaan puhu sinusta - heidän puheensa heijastaa ainoastaan heidän omaa sisäistä maailmaansa. Ja tässä tapauksessa voidaan varmaan sanoa: köyhää ja rajoittunutta sellaista.

      Kun näet itsesi kauniina, kaikki muutkin näkevät sinut kauniina.

      http://psychicintuition.wix.com/painonhallinta

    • Nimetön.

      13v 165cmpitkä ja 68kg ruumiin rakenne on aika kookas. En koe että olisin laihdutuksen tarpeessa....vielä.

    • e2fitness
    • dry vodka

      Jos haluat menettää lauantaiaamun punnitukseen useamman kilon, sitten vaan perjantaina kunnon känni päälle. Litran pullo vodkaa kuivattaa kehoa tehokkaasti ja kiloa "lähtee" 2-4.

    • Joohyväjutti

      Piri

    • VHH-lainen
    • TriSimeonsinDieetti

      Jos olet kiinnostunut pudottamaan painoa lyhyessä ajassa ilman liikuntaa, Tri Simeonsin dieetin avulla painoa lähtee 8-15 kg vain 40 päivässä! Dieetin voi tehdä myös lyhyemmässä ajassa, kuitenkin vähintään 23 päivässä, jolloin painoa putoaa n. 5-7 kiloa.

      Tuhannet ihmiset ovat pudottaneet painoa Simeonsin dieetin avulla ja keskimääräinen pudotus 40 päivän aikana on ollut n. 9,5 kiloa! Tämä dieetti on täsmällinen, turvallinen ja NOPEA, eikä ole pelkoa nääntymisestä tai huonosta olosta dieetin aikana!

      Lue lisää Simeonsin dieetistä osoitteessa www.simeonsindieetti.fi tai ota yhteyttä Tri Simeonsin dieettikonsulttiin sähköpostilla: [email protected] :)

      Lue tyytyväisten asiakkaiden menestystarinoita: www.simeonsindieetti.fi/category/kokemuksia
      Tilaa uutiskirje - saat alekupongin: www.simeonsindieetti.fi/free-guide
      Tri Simeonsin Dieetti Facebookissa: www.facebook.com/simeonsindieetti
      Tri Simeonsin Dieetti Instagramissa: www.instagram.com/trisimeonsindieetti

      • VaikeaYhtälö

        200g painonalennusta päivässä on vaikea saavuttaa, edes liikuntaa harrastavan, joten itse en usko tuohon diettiin nyt aivan heti.

        Mihin se energia, eli rasva katoaa sieltä kudoksesta? Jollakin keinolla se pitää sieltä saada pois ja ainakaan minä en tiedä muuta tapaa kuin kuluttamalla se elimistön toimintoihin.

        Itse pudotan painoa alaspäin noin 80 grammaa päivässä. Kovempaankin pudotukseen pystyn kyllä, mutta sitten se alkaa maistua kidutukselle ja sitä tahtia ei montaa päivää jaksa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ja kusettaminen ja rahan metsään heitto vaan jatkuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kusettaminen ja rahan metsään heitto vaan jatkuu

        Hehe minä vuonna 2021 täällä, hei! :D mut ite alotin painon pudotuksen sillä että joku ilta itkin ja totesin että nyt on aika laihtua. Aloin käymään joka päivä noin 10-18km lenkillä ja joka päivä tän takia lähti noin 250-400kl. Terve tapa ja aina liikunta on hyväksi:) sitten päätin että alan ruokavalioon puuttumaan ja aamupalaksi vettä, päiväruuaksi näkkäri ja vettä, välipala joko leipä tai Mama nuudeleita ilman sitä rasvaa u know, iltaruuaksi jotain isompaa ja ilta palaksi vettä. Kyllä se paino alkaa siitä laskemaan mutta haluaisin jonkin nopeamman tavan vielä löytää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehe minä vuonna 2021 täällä, hei! :D mut ite alotin painon pudotuksen sillä että joku ilta itkin ja totesin että nyt on aika laihtua. Aloin käymään joka päivä noin 10-18km lenkillä ja joka päivä tän takia lähti noin 250-400kl. Terve tapa ja aina liikunta on hyväksi:) sitten päätin että alan ruokavalioon puuttumaan ja aamupalaksi vettä, päiväruuaksi näkkäri ja vettä, välipala joko leipä tai Mama nuudeleita ilman sitä rasvaa u know, iltaruuaksi jotain isompaa ja ilta palaksi vettä. Kyllä se paino alkaa siitä laskemaan mutta haluaisin jonkin nopeamman tavan vielä löytää...

        Ei tuommoista terveys kestä eikä kukaan jaksa liikkua jollain vedellä ja näkkärillä. Tuolla näännytys systeemillä ei onnistu kuin pyörtymään ja sairastumaan. Liikunta ei ole mikään laihdutusmenetelmä vaan liikkuva tarvitsee juuri sitä ruokaa. Viikko kaks ja ahmit tuplaten herkkuja mitä tätä ennen tommosilla näkkärikuureilla. Ja vihaat itseäsi entistä enemmän.

        Mitä olet syönyt tähän saakka? Katso annoskokoja ja syö normaalia ruokaa.

        Yksi nopea dieetti dr Nowzaradanin 1200 kcal/päivässä dietti, jossa sairaalloisesti ylipainoiset eli noin 300-kiloiset on laihduttaneet 55kg kuukaudessakin. Siinä on riittävästi proteiinia ja vain vähän hiilihydraattia. Lähinnä kasviksia, salaattia, lihaa, kalaa ja munaa. Niin keho toimii ja saa kuitenkin tarvitsemansa. Proteiini on tärkeätä. Ei sellainen joka ylipainoa muutama kilo tai muutama kymmenen, tietty laihdu tuota määrää, kun heidän normaali ruokavalionsa on käsittänyt ehkä 10000 kcal päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuommoista terveys kestä eikä kukaan jaksa liikkua jollain vedellä ja näkkärillä. Tuolla näännytys systeemillä ei onnistu kuin pyörtymään ja sairastumaan. Liikunta ei ole mikään laihdutusmenetelmä vaan liikkuva tarvitsee juuri sitä ruokaa. Viikko kaks ja ahmit tuplaten herkkuja mitä tätä ennen tommosilla näkkärikuureilla. Ja vihaat itseäsi entistä enemmän.

        Mitä olet syönyt tähän saakka? Katso annoskokoja ja syö normaalia ruokaa.

        Yksi nopea dieetti dr Nowzaradanin 1200 kcal/päivässä dietti, jossa sairaalloisesti ylipainoiset eli noin 300-kiloiset on laihduttaneet 55kg kuukaudessakin. Siinä on riittävästi proteiinia ja vain vähän hiilihydraattia. Lähinnä kasviksia, salaattia, lihaa, kalaa ja munaa. Niin keho toimii ja saa kuitenkin tarvitsemansa. Proteiini on tärkeätä. Ei sellainen joka ylipainoa muutama kilo tai muutama kymmenen, tietty laihdu tuota määrää, kun heidän normaali ruokavalionsa on käsittänyt ehkä 10000 kcal päivässä.

        Laita hakuun siis Dr. Now 1200 kcal Diet. Se on järkevä dieetti jos haluaa pudottaa nopeasti kiloja.


    • Anonyymi

      Kyllä se vanha kunnon kaalikeittodieetti toimii. Ekalla viikolla lähtee alkupainosta riippuen 3-6 kg. Jos sitten jatkaa esim. joka toinen päivä kaalikeittodieettiä, joka toinen tavallista arkiruokaa, niin tippuu about kilo viikossa helposti.

    • Anonyymi

      Kannattaa poistaa ylimääräinen syöminen ja naposteleminen syö terveellisesti ruokarytmi auttaa jaksamaan. Lisää myös liikuntaa tee kestävyys- ja lihaskuntotreenejä. Kannattaa mennä karkkilakkoon, niin ei tuu hirveästi sokeria. Vältä kovarasvaisia ruokia ja käytä pehmeitärasvoja. Syö aterioilla itsesi kylläiseksi älä täyteen, niin saat sen verran enerjiaa mitä tarvitset. Juo 1-2L vettä päivässä se patantaa aineenvaihduntaa. Kun olet päässyt tavoitteeseen annostele ateriat ja liikunta, niin että pysyt saman painoisena.

      painon pudotus 1-3kg

      Terveellinen elämäntapa tai dietti

      • Anonyymi

        1-3kg viikossa tarkoitin


    • Anonyymi

      Syö vain kasviksia,eli tekee ruokaa vain pakastekasviksista johon lisää hyvät mausteet vähän hiilihydraatin lähteeksi riisiä tai perunaa,ja harrastaa sitä liikuntaa mistä tykkää.

      Kasviksia saa syödä vaikka 2 kiloa päivässä,siitä tulee vain 600 kaloria,ja vettä pitää juoda mahdollisimman paljon.

      Kokeilkaa joku 2 viikkoa ja kertokaa paljonko laihtuu.

      Siis VAIN kasviksia,pois maitotuotteet,viljatuotteet,liha yms

      • Anonyymi

        Emme kokeile tuollaista itsemurhadieettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme kokeile tuollaista itsemurhadieettiä.

        Tämä olikin tarkoitettu vain niille jotka HALUAA laihtua.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe