mistä 29-35-v raitis mies

pikku_nainen

Taas tämä ikuisuuskysymys, johon kukaan ei ole vielä antanut ratkaisevaa vihjettä:
mistä löytyy raitis, kaikin puolin kunnollinen, hyväkuntoinen 29-35-v mies tositarkoituksella?

- Baareista/ tanssipaikoista en hae
- Sinkkupalstat on kokeiltu ja käyty muutamilla treffeillä, mutta totesin, ettei hommasta tule mitään... Päätin, että haluan ihastua todelliseen mieheen, en virtuaalimieheen - ja sama toisinpäin. (Turha siis ehdotella tämän ilmoituksen johdosta tälläkään palstalla.)

- Töiden/ opiskelun puitteissa ei uusia mielenkiintoisia miehiä tapaa
- Harrastuksiin jää töiden/ opiskelun takia heikosti aikaa

Aika toivotonta alkaa olla...
Onko kuntosalilla mahdollista tutustua ihmisiin, vai keskittyvätkö kaikki tiukasti hauiksenvääntöön?

6

1125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 32v raitis mies

Meitähän on maailma täynnä, niinkuin on 25-35v kauniita, sydämellisiä naisiakin. Ja tapaamiseen vaaditaan vain hiukkasen rohkeutta: Jos ei koskaan heitä small talkia kenenkään kanssa, ei mitään tapahdu. Mitä enemmän kontakteja on, sitä suuremmalla todennäköisyydellä tapaa mielenkiintoisia ihmisiä. Ei vaan pidä hätkähtää niitä törkimyksiä, heitäkin on maailma täynnä.

Oman kokemukseni perusteella parhaiten seuraa löytää kesän lämpimästä viikonloppuillasta kaupungin terasseilla tai harrastuksen parista.

Onnea miehenmetsästykseen! ;)

• N 29

Oman kokemukseni mukaan parhaiten itselle sopivaa seuraa olen aina löytänyt harrastusten myötä. Joten rohkeasti vaan harrastusten pariin.
      Itse olen hyvin urheilullinen ja olen itse löytänyt mieheni urheilun parista ja hyvin menee yhteen elämänarvot ja mieltymykset.Mielestäni esim. kuntosali on erittäin hyvä paikka tutustua uusiin ihmisiin.Rohkeasti vaan liikkumaan. Jos olet ujo niin rohkeasti vaan porukan sekaan ja ainahan sitä voi porista niintä näitä vaikkei olisi asiaakaan. Voi vaikka keskustella laitteista, liikkeistä ja muuten vaan voi vaikka kysellä ohjeita ja vinkkejä, miehet kyllä ovat hyvin avuliaita auttamaan naista. Rohkeutta vaan kyllä se siitä lähtee etenemään.Mielestäni myös muiden urheiluharrastuksien parissa on paljon mielenkiintoisia ihmisiä.Uheilun parista kyllä luulisin löytuvän lähes poikkeuksetta hyväkuntoisia, kunnollisia miehiä jotka ovat liikkeellä tositarkoituksella.Lähtökohdat ovat mielestäni aivan erit kuin mitä baarissa tutustuisi uuteen ihmiseen. Itselläni on vai hyviä kokemuksia liikkuvista miehistä. Ja onhan se kiva kun voi liikkua välillä yhdessäkin ja vietää liikkumalla yhteistä aikaa.Ei muuta kuin liikkumaan vaan ja rohkeutta peliin!!!

• ...

jaksavat juoda enemmän kuin muut.

• N 29
        ... kirjoitti:

jaksavat juoda enemmän kuin muut.

Niinpä! Tottahan se kyllä joidenkin urheilijoidenkin kohdalla on se juominen, sen kyllä myös tiedän kokemuksesta.Mutta ei kannata yleistää asioita aina. Niinhän se on että varsinkin tittyjen lajien harrastajien joukosta varmasti löytyy niitä vähän enemmän juhlijoita!Ja onhan se niinkin että entisenä kilpaurheilijana voin kyllä sanoa että kuntoa kyllä riittää siihen bailaamiseen ja että kun on raskas työ niin huvit myös sitten rankemmat, niin se vain on!

• N'äin on

Liity johonkin uskonnolliseen liikkeeseen. Sieltä löydät raittiin miehen tai seurakunta ainakin esittelee heitä. Ei muuta kuin huivi päähän ja lähimmälle rukoushuoneelle!!

• Tietäjä

....juuri sieltä,mistä et etsimällä löydä sitä.
      Se on yleensä lähempänä kuin itse uskokkaan.
      Kaveripiiristä,heidän tuttavistaan,naapurista,
      lenkkeilypolulta,kaupan jonosta......siis sieltä
      mistä et sitä odota.
      Kun hänet kohtaat,tiedät sen...se tunne valtaa
      sinut ja vie sinua.
      Näin minä kommentoin omasta kokemuksesta.
      Olin aikoinaan myyjänä...autokaupassa....
      ja silloinen asiakkaani on tämän hetkin nainen,
      ketä rakastan...sellaista on elämä.
      Mutta.....
      Niitä kriteerejä ei kannata paljoa ennakkoon
      asettaa,koska----
      No,sinun haluista se on kiinni,mutta jos niitä
      useampia laitat,tosimiehetkin pelästyy vaatimuksista,vaikka täyttäisivätkin ne.
      Luuleevat sinua ronkeliksi...
      Eli onnea matkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2411
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2027
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      27
      1891
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1703
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1042
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1019
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      870
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      818
    Aihe