Uimataito on saman tapainen taito jota tarvitaan niinkuin käveleminen ja juokseminen joka pitää opettaa lapselle jo 1-vuotiasta alkaen ettei pelkää vettä.
Uimataito
6
859
Vastaukset
On joakisen paras henkivakuutus.
- Anonyymi
Mamutei osaa uida eikös suurin osa tule uimalla väkisten meidän maahan. Hahahahahahahh
- amatöör
Itse en oppinut uimaan lapsena ties kuinka monesta 'uimakoulusta' huolimatta. Sieltä ei tullut kuin veden pelko, josta pääsin eroon vasta 26-vuotiaana. Nyt olen 28, ja uinticooperissa menee 700m rikki.
- lifeguard72
Uimataito on halpa henkivakuutus.
Ikävä kyllä noin 68% aikuisista ei jaksa uida yhteenmenoon 200m.
Sen minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa. - Anonyymi
Taaskin mamujen kakarat meinasi hukkua. On kyllä laiskaa porukkaa kun eivät viitsi kakaroitaan vahtia odottavat kyllä suomi hoitaa. Siis idiootteja. Äidiltä unohtui bikinit niin ei voinut uida hihhh hahhhh. Rätit päällä turhan vaikeeta. Mamut ei osaa lukea eivät uida mitä osaavat no rahaa kerjätä.
- uiskari
Meillä vanhemmilla
on vastuu viedä lapset uimahalliin ja järvelle viimeistään 3v ja siten jatkuvien uimavuosien myötä varmistamme rakkaillle lapsillemme jonkinlaisen pinnallapysymiskyvyn.
Uimareita ei heistä välttämättä tule
(kuka vanhempi jaksaa huutaa altaan reunalla kakaroille uimaliike sääntöjä kun heillä on hauskaa muutoinkin),
mutta pinnalla pysyviä ja iloisia vesieläimiä saame heistä joka tapauksessa...
:=)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad32644- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26578Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557- 25555
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17543Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523