Uimataito on saman tapainen taito jota tarvitaan niinkuin käveleminen ja juokseminen joka pitää opettaa lapselle jo 1-vuotiasta alkaen ettei pelkää vettä.
Uimataito
6
634
Vastaukset
On joakisen paras henkivakuutus.
- Anonyymi
Mamutei osaa uida eikös suurin osa tule uimalla väkisten meidän maahan. Hahahahahahahh
- amatöör
Itse en oppinut uimaan lapsena ties kuinka monesta 'uimakoulusta' huolimatta. Sieltä ei tullut kuin veden pelko, josta pääsin eroon vasta 26-vuotiaana. Nyt olen 28, ja uinticooperissa menee 700m rikki.
- lifeguard72
Uimataito on halpa henkivakuutus.
Ikävä kyllä noin 68% aikuisista ei jaksa uida yhteenmenoon 200m.
Sen minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa. - Anonyymi
Taaskin mamujen kakarat meinasi hukkua. On kyllä laiskaa porukkaa kun eivät viitsi kakaroitaan vahtia odottavat kyllä suomi hoitaa. Siis idiootteja. Äidiltä unohtui bikinit niin ei voinut uida hihhh hahhhh. Rätit päällä turhan vaikeeta. Mamut ei osaa lukea eivät uida mitä osaavat no rahaa kerjätä.
- uiskari
Meillä vanhemmilla
on vastuu viedä lapset uimahalliin ja järvelle viimeistään 3v ja siten jatkuvien uimavuosien myötä varmistamme rakkaillle lapsillemme jonkinlaisen pinnallapysymiskyvyn.
Uimareita ei heistä välttämättä tule
(kuka vanhempi jaksaa huutaa altaan reunalla kakaroille uimaliike sääntöjä kun heillä on hauskaa muutoinkin),
mutta pinnalla pysyviä ja iloisia vesieläimiä saame heistä joka tapauksessa...
:=)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275