Gallup: lauta vai läski

Mies!

Itse valitsisin laudan kun sitä on kivempi panna. Puhe on siis sen hetken ihannenaisesta. Voit vastata törkeitäkin, ei haittaa.

35

4426

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihme fantasioita

      sulla.Kinnaako munista?

      • Mies!

        Ei kyllä minusta, sillä molempia olen nähnyt ja pannutkin. Ei kinnaa, itseasiassa penikseni on ihan veltto. Asetin kysymyksen ja ei siitä tarvi suuttua.


    • HÄH!?!?!?

      Lauta vai läski, siihen väliin mahtuu vaikka minkä kokoisia ja näköisiä naisia, sellaisia jotka ovat hoikkia mutta rintavia. Naisia on lautoja vaikka eivät ole missin/mallin mitoissa ja sitten löytyy myös todella rintavia ja lanteikkaita naisia menemättä kuitenkaan läskin puolelle.

      Taidat asua vieläkin mammasi luona, kun et tiedä naisista mitään tai olet vain putkinäöllä varustettu pelle.

      Tässä naisen mielipide.

      • Mies!

        Kai nyt kysymyksiä saa kysyä? Sellaisiakin jotka eivät miellytä sinua. Sun mammasi muni mun mummoni :)


      • yksi vain-
        Mies! kirjoitti:

        Kai nyt kysymyksiä saa kysyä? Sellaisiakin jotka eivät miellytä sinua. Sun mammasi muni mun mummoni :)

        kysyä.

        Eri asia sitten kokonaan on, mistä löydät tälläisen täydellisen laudan ja mahtaako k.o lauta edes kiinnostua sinusta.
        Vielä sekin, että naisen vartalo kun tuppaa muuttumaan elämän aikana mm. raskauden takia. pilleritkin lisää painoa.

        Mutta sehän ei toki ole meidän ongelmamme.


      • :DDD
        yksi vain- kirjoitti:

        kysyä.

        Eri asia sitten kokonaan on, mistä löydät tälläisen täydellisen laudan ja mahtaako k.o lauta edes kiinnostua sinusta.
        Vielä sekin, että naisen vartalo kun tuppaa muuttumaan elämän aikana mm. raskauden takia. pilleritkin lisää painoa.

        Mutta sehän ei toki ole meidän ongelmamme.

        lauta ehdottomasti!


      • ------------------
        :DDD kirjoitti:

        lauta ehdottomasti!

        sellanen hoikka ja suhteellisen lauta, esim. A-kuppi tai pieni B. sellaset ihan pienet rinnat on tosi hyvät (ja yleensä sillon nainen on muutenkin timmi)


    • Mies!

      Tällä hetkellä enemmistö on lautojen kannalla. Niin ja A kuppissa on nisät, mutta pienessä B:ssä on jo tissit. Eli A on lauta ja B ei. Tietenkin jos on ihan lättätissit mitkä riippuvat rintakehään pitkin alas voidaan puhua laudasta.

      Läskit ovat jäämässä kakkoseksi tässä kiivaassa kyselyssä.

    • että...

      Semmosen laudan, joka on just kuin keskitysleiristä vapaaksi päästetty, ottaa syliinsä, niin se tuntuu samalta kuin risukimppu. Luutkin rutisee samalla tavalla.

      Kyllä naisella - siis naisella - täytyy olla muotoja, ja lihaa luiden ympärillä sen verran että sen sukupuolen tunnistaa muustakin kuin henkkareista taikka dna-testillä.

      Lautoja löytyy lautatarhalta ja nuorten poikien unelmista. Muodokkaat naiset ovatkin sitten vähän kypsemmän miehen - siis miehen - makuun.

      Ei lautoja kiitos, niistä tulee tikkuja sormiin!

    • kerran valittava,

      niin on pakko sanoa läski.

    • Mies 28

      Lauta nainen on omalla tavallaan tosi hot. Lauta on minusta sellainen AAA, pelkät nännit. Laudat naiset on vartaloltaan tosi timmejä. =)

      Läskit jätän läskeille hemmoille. Mulla on timmi body, joka ei siedä hyllyvää.

    • arska

      Valitsen laudan, siis vaikka vaihtoehtona olisi muukin kuin läski. Lautana pidän enintään AA-kupin rinnoilla varusteltua naisvartaloa. Tosi kaunista minun mielestäni.

      • arska

        Uutisten lopussa hetki sitten oli kaunisvartaloinen nuori nainen. Hänellä on yleensä ollut jakku päällä, joka on antanut vain aavistuksen mahdollisesta pienirintaisuudesta. Nyt hän oli riisunut jakkunsa ja täytti toiveeni yli odotusten. Hän näytti todella laudalta, jota pituus ja hoikkuus muutenkin korosti. Ihannevartalo kertakaikkiaan.


    • MMJKLMS

      HOIKKA KAUNIS JA VAALEA...

    • Ananasvakuuttaja

      Lauta tarkoittaa ilmeisesti pieniä rintoja?

      Pienet rinnat mieluummin kuin selkeesti ylipainoinen. Rinnat ei o niin tärkeet, mutta paljon helpompaa, jos naista voi ensinnäkin nostella, ja eikä sen alle jyräänny epäkiihottavaa katsoa jos läski hyllyy, kiintee on paremman näköisempää, vaikkakaan ei tarvi olla rasvaprosentti nollilla xD

    • vastakohdat?

      Kerropas, että miksi et kysyyt, että läski vai laiha? Miten se ei omista rintoja (=lauta) liittyy tähän läskiasiaan?

      • Mies!

        Kieltämättä kyselyni on melko suppea ja se ei sisällä lautoja läskejä. En minä nyt mitään tieteellistä tutkimusaineistoa tässä kerääkään, joten kaikki nörtit ja pilkunviilaajat voivat rauhoittua.

        Laudan näyttävät johtavan vieläkin selkeästi läskejä tässä meidän kaikkien mieltä askarruttavassa eläämääkin suuremmassa kysymyksessä :)


      • sitten minullekin
        Mies! kirjoitti:

        Kieltämättä kyselyni on melko suppea ja se ei sisällä lautoja läskejä. En minä nyt mitään tieteellistä tutkimusaineistoa tässä kerääkään, joten kaikki nörtit ja pilkunviilaajat voivat rauhoittua.

        Laudan näyttävät johtavan vieläkin selkeästi läskejä tässä meidän kaikkien mieltä askarruttavassa eläämääkin suuremmassa kysymyksessä :)

        sopii paremmin. Jos olisi enemmän variaatiota, olisi mukavampi vastata, laudat kun eivät koskaan ole sytyttäneet eikä kyllä läskitkään.


    • Mikko X

      Vastaan lauta. Tietysti.

    • jos valittavana

      Ei ikinä laihaa rinnatonta naista. Pullukoista löytyy sitäpaitsi kaikein parhaimmat muutenkin.

      • -------------------

        koska heillä on lähes poikkeuksetta tosi sporttinen ja kiinteä kroppa. tietty sellanen timmi kroppa ja A tai B-kupin rinnat ois paras yhdistelmä, mut ei se rinnattomuss haittaa.


      • mielenkiintoista
        ------------------- kirjoitti:

        koska heillä on lähes poikkeuksetta tosi sporttinen ja kiinteä kroppa. tietty sellanen timmi kroppa ja A tai B-kupin rinnat ois paras yhdistelmä, mut ei se rinnattomuss haittaa.

        aika yllättäviä vastauksia tullut. pienirintaisena naisena minulla taitaa olla vielä toivoa :)


      • muodokas kai.
        ------------------- kirjoitti:

        koska heillä on lähes poikkeuksetta tosi sporttinen ja kiinteä kroppa. tietty sellanen timmi kroppa ja A tai B-kupin rinnat ois paras yhdistelmä, mut ei se rinnattomuss haittaa.

        Mä olen hoikka, mutta olen rintava. Kaverini taas on hieman pyöreä, mutta täysin lauta. Kaikki ei ole aina niin mustavalkoista. Osa johtunee myös geeneistä. Meidän suvussa kaikkia naiset on hoikkia, mutta rintavia. Urheilen myös paljon, Mutta tissit ne ei vaan pienene.


      • mutta....
        muodokas kai. kirjoitti:

        Mä olen hoikka, mutta olen rintava. Kaverini taas on hieman pyöreä, mutta täysin lauta. Kaikki ei ole aina niin mustavalkoista. Osa johtunee myös geeneistä. Meidän suvussa kaikkia naiset on hoikkia, mutta rintavia. Urheilen myös paljon, Mutta tissit ne ei vaan pienene.

        yleisesti ottaen laudat ovat timmejä ja todella rintavat ainakin vähän pyöreitä. se on tosiasia, josta ei pääse mihinkään. poikkeuksia tottakai on olemassa! mulle lauta siis kiitos ;)


    • NAINEN!

      Eli kaikki te "laudat"(joita ei ole olemassakaan koska kaikilla naisilla on rinnat, isot tai pienet, mutta rinnat kuitenkin); ja "läskit" eli kurvikkaat naiset eli kaikki te jotka olette antaneet pakit tämän viestiketjun aloittajalle, laittakaa vastaus kysymykseen: riuku vai höllyvä mies? Minusta riuku on inhottava koska sen luut tökkii joka paikkaan ja höllyvä mies taas hikoilee sängyssä liikaa...;)Omaan nilkkaan, kultaseni, omaan nilkkaan..

    • hoikan naisen

      puolesta eli sanotaan lauta, vaikkakaan toi nimi ei anna oikeutta hoikan naisen kauniille vartalolle.

    • Jarpppa

      Vaikka mieluiten ottaisin kylllä hoikan naisen a- tai b-kupin tisuilla. Mut mieluummin hoikka lauta kuin läski.

    • Pullukat...

      ...on vetävämpiä aikka äänestettävät ominaisuudet ovat väljästi muotoillut ja antavat mahdollisuuden kaikenlaiseen viilaamiseen ja inttämiseen, niin yhtä väljästi muotoillen vastaan, että fyysisesti pehmeys on feminiininen ominaisuus, joka vetää puoleensa. Ei sillä niin väliä millintarkasti, mihin kohtaan kroppaa se pehmeys asettuu majailemaan.

    • ei epäilystä

      1000-0. Pahinta on, että on läski ja jos on vielä lyhyet hiukset siihen päälle.

    • Rowen82

      Minun puolestani naisella saa olla pyöreyttä.

      • Nelikymppinen ukko

        Jotenkin kohtuuden rajoissa oleva pyöreys on vain hyvästä !


    • Anonyymi

      Tissit pitää olla! Ja tarpeeksi isot, että näyttää naiselliselta!

      • Anonyymi

        Nimenomaan!


    • Anonyymi

      Eikö sopusuhtaisuus ole se juttu? Itse tykkään sopusuhtaisesta naisesta ja sama koskee rintojakin. Kun sopusuhtaiseen kroppaan laitetaan hyvä tyyppi, niin awot!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe