Mikä ihme Wordin (office xp) sisällyluettelossa on, kun tekstissä normaali teksti on ns. leipätekstinä ja otsikot monitasoisena (luettelomerkit ja numerointi = monitasoinen). Kaikki on tekstissä ok, mutta kun lisää sisällysluettelon, niin siihen tulee otsikkojen lisäksi leipätekstien eli kappaleiden sisällöt!!! Viddu että täää käy hermoille. Olen asettanut otsikot uusiksi, mutta mikään ei auta. Voisko joku neuvoa tyhmempää, kiitos!
Sisällysluettelo
voi v....
2
399
Vastaukset
- sulla sentään
otsikot ovat nimenomaan "otsikko"-tyyppiä ja
muu teksti "normaali"-tyyppiä? Minulle on joskus käynyt samoin, enkä saanut selville ongelman varsinaista syytä. Mutta olen saanut korjatuksi huomattuani, että kappaleen asetuksissa (Muotoile/Kappale, välilehti Sisennykset ja välit) on ongelmakappaleilla Jäsennystaso jotain muuta kuin Leipäteksti, ja kun tämän korjaa, ongelma poistuu.
Ongelma muuten näkyy myös Asiakirjan rakenneruudussa, eli sieltä on melko helppo katsoa, mitkä tekstit ovat virheellisesti leipätekstin tasoa ylempänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62968
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla295869- 60780
- 55683
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k96603- 57590
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46581- 24579
- 79564
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,13529