Hei! Olen 29-vuotias nainen ja olen ajatellut ottaa pienen ja ns. kiltin tatuoinnin esim. perhonen, ötökkä tms.Mistä niitä kuvia löytäis että voisi rauhassa miettiä? En haluaisi lähteä tatuointiliikkeeseen vielä. Olen miettinyt asiaa jo ainakin vuoden, joten mikään hetken mielijohde tämä ei ole. Kiitos jos joku vastaa!
"Kiltit" tatskat?
6
1580
Vastaukset
- käärmekieli
www.bmezine.com tuolta löytyy paljon kuvia kaikenlaisista tatskoista. kyllä sitä kannattaa mennä kiertelemään liikkeitäkin ja selailemaan kansioita.
- nasu
Suosittelen tietysti eri liikkeissä ramppaamista paljonkin; saat samalla hieman kuvaa siitä, minkälainen liike/tekijä on kyseessä. Osaavat myös neuvoa jos on muita kysymyksiä. Jos et jostain syystä (miksi ihmeessä?) kuitenkaan halua liikkeeseen mennä, niin marssi lähimpään kirjastoon ja haali sieltä pino perhoskirjoja. Niistähän löytyy kuvia jos jotain ihan realistista haluat. Niistä tatuoija pystyy myös muokkaamaan sen näköistä kuvaa kun haluat. Persoonallisuus kunniaan!
Monilla tatuointiliikkeillä on myös kotisivut, joissa heillä on kuvia valmiista tatuoinneista. Sivuilla ei vaan yleensä muita kuvia kauheasti löydy, ettei niitä kukaan luvatta pääsisi kopioimaan.
Eiköhän tuosta alkuun pääse. :) - Riina
Moikka! Itse hankin tatskan noin pari vuotta takaperin eikä sekään ollut hetkenmielijohde!
Minulla oli myöskin mielessä tietty kuva minkä haluaisin, joten kiertelin markettien lehtihyllyillä ja etsin käsiini erilaisia tatska lehtiä! ja sieltähän sopivia alkoi löytyä! Lopullisen varmuuden haluamastani kuvasta sain käymällä itse tatuointi liikkeessä!
ja tatuoija myös muokkaa asiakkaan haluamaa kuvaa hänen mielen mukaiseksi -eli roheasti vaan liikkeelle :)- ksy
Hei!
Ootko ajatellu, että suunnittelisitkin tatskasi itse? Minä tein niin ja olen siitä kovin ylpeä!
en halunnut olla samankaltainen kuin muut! Lisäksi halusin tatskani paikkaan, jonka voin piilottaa ja jonka ihon kohta ei vanhetessa veny!
Laitatin symbolin jolla oli itselleni suuri merkitys! Myös ystäväni innostui mallista ja halusi minun suunnittelevan hänelle lempinimestään ja nimensä kirjaimista muotoillun tatskan! Mielikuvitus lentoon siis! - Angeligue
ksy kirjoitti:
Hei!
Ootko ajatellu, että suunnittelisitkin tatskasi itse? Minä tein niin ja olen siitä kovin ylpeä!
en halunnut olla samankaltainen kuin muut! Lisäksi halusin tatskani paikkaan, jonka voin piilottaa ja jonka ihon kohta ei vanhetessa veny!
Laitatin symbolin jolla oli itselleni suuri merkitys! Myös ystäväni innostui mallista ja halusi minun suunnittelevan hänelle lempinimestään ja nimensä kirjaimista muotoillun tatskan! Mielikuvitus lentoon siis!Hei! Kiitos vastauksista! Rohkenin tänään tatskaliikkeeseen ja selailin kuvakirjat.Olen kääntymässä perhosen puoleen mut mieleeni ei tulisikaan ottaa kuvaa suoraan kirjasta. Pitää löytää jostain kuva joka on just mulle sopiva jota tatuoija voi vielä muokata.Haluan sen olevan uniikki. Vielä kun osaisi päättää minne sen laitan. Alaselkä tai lapaluun lähelle...?
- =o)
ksy kirjoitti:
Hei!
Laitatin symbolin jolla oli itselleni suuri merkitys! Myös ystäväni innostui mallista ja halusi minun suunnittelevan hänelle lempinimestään ja nimensä kirjaimista muotoillun tatskan! Mielikuvitus lentoon siis!Itsekin haluan tatskani ottaa paikkaaan, josta sen saa halutessa piiloon, eikä vanhetessa veny. Vielä on muutama vaihtoehto mielessä. Saisiko udella sinun tatskasi paikkaa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770