Kun mies keljuilee

anna

Olen tuntenut erään miehen jo monta vuotta. Viime aikoina olen ollut häneen yhteydessä työhön liittyvissä asioissa. Olen ihastunut häneen ja olen kertonutkin hänelle asiasta.

En tiedä, mitä hän tuntee minua kohtaan. Välillä tuntuu, että hänelläkin olisi jotain tunteita. Toisaalta olen ruennut miettimään, pitkääkö hän minua vain pilkkanaan. Mistä sen voi tietää?
Viimeisin juttu sattui pari päivää sitten. Hän keljuili minulle viestissä. En ymmärrä syytä, miksi. Seuraavaksi hän sitten ehdottikin kahville lähtöä. En tajua tätä...

5

1042

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ämmä

Miten keljuili? Jospa se olikin jotain kieroa huumoria jos kerran seuraavassa kahville pyysi. Textarit on tosi helppoa ymmärtää väärin....

• H. Uumori

Juu varsinkin sarkasmi tuntuu olevan ainakin mun kaveriporukassa aika yleinen "keljuilun" muoto vaikkei sillä yleensä mitään pahaa tarkoitetakkaan. Tekstiviesteissä tuo joidenkin mielestä hieman erikoinenkin huumori saattaa saada toisessa päässä aikaan vääränlaisia mielikuvia varsinkin kun tekstiviesteistä ei käy ilmi toisen ilmeet tai äänenpainot.
        ...Tai sit se jätkä on vaan outo.
        Ei noilla sun antamilla tiedoilla mitään kovin perusteellista analyysiä voi tehdä.

• anna
        H. Uumori kirjoitti:

Juu varsinkin sarkasmi tuntuu olevan ainakin mun kaveriporukassa aika yleinen "keljuilun" muoto vaikkei sillä yleensä mitään pahaa tarkoitetakkaan. Tekstiviesteissä tuo joidenkin mielestä hieman erikoinenkin huumori saattaa saada toisessa päässä aikaan vääränlaisia mielikuvia varsinkin kun tekstiviesteistä ei käy ilmi toisen ilmeet tai äänenpainot.
        ...Tai sit se jätkä on vaan outo.
        Ei noilla sun antamilla tiedoilla mitään kovin perusteellista analyysiä voi tehdä.

No hänen viestinsä ovat olleet yleensäkin melko virallisia ja aikas töksäyttämällä hän nytkin vastasi. Harmi, etten voi kovin tarkasti kertoa... mutta viesti meni tyyliin: johtaja ei ole alainen. Asetelma omissa töissämme on edellä mainittu. Kysyin häneltä, onko hän mukana eräässä "alaisille" kuuluvassa jutussa, missä hän aikaisemmin oli. Ensin ajattelin, että on homma noussut miehellä päähän. Suututti niin paljon, että vastasin melko v-mäisesti takaisin ja nyt hänestä ei sitten olekaan kuulunut mitään.

• Kiusaaja kans
        anna kirjoitti:

No hänen viestinsä ovat olleet yleensäkin melko virallisia ja aikas töksäyttämällä hän nytkin vastasi. Harmi, etten voi kovin tarkasti kertoa... mutta viesti meni tyyliin: johtaja ei ole alainen. Asetelma omissa töissämme on edellä mainittu. Kysyin häneltä, onko hän mukana eräässä "alaisille" kuuluvassa jutussa, missä hän aikaisemmin oli. Ensin ajattelin, että on homma noussut miehellä päähän. Suututti niin paljon, että vastasin melko v-mäisesti takaisin ja nyt hänestä ei sitten olekaan kuulunut mitään.

Niin, ehkäpä tämä mies oli itse puolestaan hiukan suuttunut, kun oli tietty ylpeä johtajuudestaan ja sinä kirjoitit hänelle että hän olisikin alainen. Eikä hän välttämättä tarkoittanut pahaa vastauksellaan, koitti varmaan vaan selventää lyhyesti, miksei hän ole kyseisessä kokouksessa mukana.

Ja mitä keljuiluun tulee, niin itsellänikin on tapana hiukan kiusoitella tykkäämiäni naisia, kuulunee varmaan siihen "Rakkaudesta se hevonenkin potkii" -kategoriaan, siis ei tietty mitään fyysistä väkivaltaa vaan henkistä kiusoittelua, joka siis on eräänlaista flirttiä samalla ja toisen haastamista leikkimieliseen kiusoitteluun. Eli ei muuta kuin otat härkää sarvista ja lähet sen äijän kanssa kahville ja otat selvää miehen ajatuksista. Ja kerro omista tunteistasi!

• anna
        Kiusaaja kans kirjoitti:

Niin, ehkäpä tämä mies oli itse puolestaan hiukan suuttunut, kun oli tietty ylpeä johtajuudestaan ja sinä kirjoitit hänelle että hän olisikin alainen. Eikä hän välttämättä tarkoittanut pahaa vastauksellaan, koitti varmaan vaan selventää lyhyesti, miksei hän ole kyseisessä kokouksessa mukana.

Ja mitä keljuiluun tulee, niin itsellänikin on tapana hiukan kiusoitella tykkäämiäni naisia, kuulunee varmaan siihen "Rakkaudesta se hevonenkin potkii" -kategoriaan, siis ei tietty mitään fyysistä väkivaltaa vaan henkistä kiusoittelua, joka siis on eräänlaista flirttiä samalla ja toisen haastamista leikkimieliseen kiusoitteluun. Eli ei muuta kuin otat härkää sarvista ja lähet sen äijän kanssa kahville ja otat selvää miehen ajatuksista. Ja kerro omista tunteistasi!

Niin..vaikeaahan se tämä viestien analysointi on. Inhottaa sekin, ettei aina tiedä, milloin on kyseessä retorinen kysymys, johon ei edes odoteta vastausta. Nytkin se taas heitti takaisin, kysyi tyyliin "No miksi kirjoittelet mulle...?" Enkä tiennyt, oliko se kysymys vai kehoitus lopettaa homma...paha tosiaan kun ei näe toista ei kuule äänen sävyä. Taidan jättää koko leikin sikseen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe