Mistä tunnistan kiihkeän miehen?

Kiihkeä nainen

Miesten iskeminen ei sinänsä ole minulle ongelma. Heitä siis riittää, mutta sinkkuvuoteeni on silti tyhjä. Nautin villistä seksistä, mutta jostain syystä haaviini jää miehiä, jotka ovat kuin taikinaa: eivät saa mitään aikaan mutta tarttuvat kiinni. Mistä erotan seksistä innostuneet ja osaavat miehet näistä lallukoista, kun en periaatteitteni vuoksi voi heti testata heitä?

15

5356

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Villimies

Iso nenä on varma merkki.

• Kiihkeä nainen

Kaikki isonenäiset ovat siis ykkösluokan rakastajia, vai? Eikö nenän mallilla ole mitään väliä? Suuren, leveän ja isosieraimisen nenän omistaja on samanlainen häntäheikki kuin kotkannenän haltijakin? Heko heko.

• loistavaa

toivon todellakin, että toi pitää paikkansa.. pitänee käydä testaa.. ;)

• skorppari

etsi ittelles skorpparimies jos vaan tykkäät luonteesta,johan rupeaa olemaan vällyjen välissä vipinää enemmän kuin tarpeeksi.Olen itse skorppari ja yksikään nainen ei ole mua moittinut seksitaidoista.Luepas vaikka skorpparin luonnehoroskooppeja niin tiedät missä mennään.mä voisin näyttää sulle kädestä pitäen kuinka hommat hoidetaan niin tiedät sitten.

• Kiihkeä nainen

Myönnetään. Kerran olen seurustellut skorpionin kanssa ja hauskaa oli!

• Huh?
        Kiihkeä nainen kirjoitti:

Myönnetään. Kerran olen seurustellut skorpionin kanssa ja hauskaa oli!

Siis hyvää päivää taikauskoiset taas!

• Kiihkeä nainen
        Huh? kirjoitti:

Siis hyvää päivää taikauskoiset taas!

sinä skeptikko! Veikkaan, että olet härkä tai kauris. (Älä ota niin vakavasti, hyvä mies.)

• Eero

Missä päin Suomea lienet asua?
      OLisi kivaa tutustua, vaikka ei isoa nenää olekkaan, mutta kiihkeys ei lopu kesken.
      Edes mailailla.

• Kiihkeä nainen

Eikö naisesta muuta tarvitse tietää sinun mielestäsi kuin että hän on innokas petipuuhissa? Entä jos olen vanha, ruma ja äkäinen?

• Eero
        Kiihkeä nainen kirjoitti:

Eikö naisesta muuta tarvitse tietää sinun mielestäsi kuin että hän on innokas petipuuhissa? Entä jos olen vanha, ruma ja äkäinen?

En ole vaatinutkaan sinua petipuuhiin ekana.
        Sanoin selvästi mailissa että edes mailitse tutustua, elikkä sinun ehdoillasi.
        Mutta jos mailaaminen kiinnostaa niin osoite on:
        [email protected]

• leder

Vihje:

Mies jolla on nahkahousut on rohkea ja eroottinen.

Eikun kiinni nainen ;)

• kiihkeä mies

Puhun nyt vain omasta puolestani: katso käsiä (onko sellaiset että niillä voisi tehdä muutakin kuin lapiohommia), silmät (kun katsot silmiin tiedät näet että mies osaa nämä asiat ja on asialle omistautunut), oikea horoskooppi tietysti niitä uskoville skorpioni....

Ja koska kiihkeä mies tietää olevansa kiihkeä hänen ei tarvitse vongata, itsetuntoa ja silmää on kertynyt sen verran että hän osaa etsiä kaltaisensa naisen.

• täti

Kiihkeä ja osaava mies on yleensä sellainen, jota et ihan heti aavista hyväksi rakastajaksi. Vaatii naiselta hiukan tunnustelua ja tarkkailua, että seuloo jyvät akanoista.
        Tällainen harvinainen helmi istuu/seisoo esim. kuppilassa kaikessa rauhassa ja saattaa olla hiukan omissa oloissaan. Hän ei yleensä ole se komistus, joka mittailee suorasukaisesti jokaista naista ja antaa ymmärtää, että minä poika se vasta elämäsi onni olen. Paras saattaa olla juuri se, aika tavallisen näköinen, joka ei herätä joka naisen huomiota.
        Tämä mielenkiintoinen mies katselee tyynesti baarin menoa ja sitten, kun hän keksii hengenheimolaisen, niin...aah, se katse, se katse, pientä pilkettä ja huumorin häivähdys. Jokin kiva ele häneltä, kun hän huomaa, että viesti on mennyt perille. Siinä sitä sitten ollaan, niin kuin mitään ei olisi tapahtunut, yritetään katsella muina miehinä/naisina baarin menoa, mutta katseet palaavat aina uudestaan toistensa silmiin.
        Sanottakoon, että näitä on harvassa, mutta joskus onni potkii.
        Sanottakoon vielä, että villimies on ihan jyvällä asiasta.

• Pikku erehdys
        täti kirjoitti:

Kiihkeä ja osaava mies on yleensä sellainen, jota et ihan heti aavista hyväksi rakastajaksi. Vaatii naiselta hiukan tunnustelua ja tarkkailua, että seuloo jyvät akanoista.
        Tällainen harvinainen helmi istuu/seisoo esim. kuppilassa kaikessa rauhassa ja saattaa olla hiukan omissa oloissaan. Hän ei yleensä ole se komistus, joka mittailee suorasukaisesti jokaista naista ja antaa ymmärtää, että minä poika se vasta elämäsi onni olen. Paras saattaa olla juuri se, aika tavallisen näköinen, joka ei herätä joka naisen huomiota.
        Tämä mielenkiintoinen mies katselee tyynesti baarin menoa ja sitten, kun hän keksii hengenheimolaisen, niin...aah, se katse, se katse, pientä pilkettä ja huumorin häivähdys. Jokin kiva ele häneltä, kun hän huomaa, että viesti on mennyt perille. Siinä sitä sitten ollaan, niin kuin mitään ei olisi tapahtunut, yritetään katsella muina miehinä/naisina baarin menoa, mutta katseet palaavat aina uudestaan toistensa silmiin.
        Sanottakoon, että näitä on harvassa, mutta joskus onni potkii.
        Sanottakoon vielä, että villimies on ihan jyvällä asiasta.

Sanoin tuossa, että villimies on oikeassa. Voi ollakin, mutta tarkoitin kuitenkin kiihkeää miestä.

• Mies

kun menet hänen ohitse, mutta hän ei ole huomaavinaan päätät kumminkin kokeilla.
      Tanssivasta miehestä huomaa miten hänen kätensä
      on luotettavat ja sinulla on tunne kuinka tansin askeleet vievät sinua.
      Huomaat katseenne kohtaavan etkä voi muutakun painaa huulesi hänen huulille, "mutta huomaat sitähän tässä molemmat hakivat".
      Kumminkin tämä mies odottaa lupaa sinulta seuraavaan siirtoon.
      Vain sinä annat merkin katseella oletko valmis hänen vietäväksi sillä oikea mies osaa antaa ja
      ottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2132
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      58
      1048
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe