Itsetyydytys miehen nähden?

Levoton

Niin, onko miehistä siis kiihottavaa katsella kun nainen tyydyttää itseään? Poikaystäväni kokeili kerran tyydyttää minut sormin katsellen itse nautintoani ja kiihottui siitäkin todella paljon. Hän myös ehdotti että näyttäisin miten tyydytän itse itseni. Miehet, jotka olette tällaista katselleet (ihan livenä siis), mitä pidätte?

6

3811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heidi

      en nyt ole mies, mutta olen monen monta kertaa masturboinut poikaystäväni nähden ja joka kerta hän on pitänyt näkemästään ;) uskon että melkein 100% miehistä kiihottuu katsellessaan naisen masturbointia.

      rohkeesti vaan sormettamaan miehen nähden!

    • jokotai

      Minun poikaystäväni ei pidä siitä, ei halua itse tehdä sitä eikä katsella..ajatus siitä että teen sitä hänen poissaollessaan myös inhottaa/suututtaa häntä..

      masentavaa.

      • Erik

        on ihmisenä epäkypsä. Toisen seksuaalisuutta on turha kadehtia tai olla siitä mustasukkainen. Kypsä ihminen suo mielihyvin kumppanilleen kaiken nautinnon minkä tämä vain voi saada.


      • nainen
        Erik kirjoitti:

        on ihmisenä epäkypsä. Toisen seksuaalisuutta on turha kadehtia tai olla siitä mustasukkainen. Kypsä ihminen suo mielihyvin kumppanilleen kaiken nautinnon minkä tämä vain voi saada.

        Olen samaa mieltä.

        Mieheni kanssa otimme itsetyydytyksen puheeksi jo joskus hyvin alkuvaiheessa. Ihan luonnollinen ajatus, että toinen harrastaa sitä silloin, kun emme esim. pitkän välimatkan takia pääse tapaamaan toisiamme.

        Joskus, kun ei huvita ryhtyä pitkiin seksileikkeihin, teemme niin, että yhdynnän ohella tyydytän itse itseni. Yleensä ihan miehen kainalossa. (Yhdynnässä en saa orkkua, ja mies taas joutuu hellimään tosi kauan, ennen kuin laukean. Itse saan nopeammin, vaikka en nautikaan yhtä paljon, kuin miehen tekemänä.)

        Mielestäni avoimuus ja suvaitsevaisuus tällaisissa asioissa kuuluu kypsään, hyvään parisuhteeseen ja seksielämään!


      • Eliisa
        Erik kirjoitti:

        on ihmisenä epäkypsä. Toisen seksuaalisuutta on turha kadehtia tai olla siitä mustasukkainen. Kypsä ihminen suo mielihyvin kumppanilleen kaiken nautinnon minkä tämä vain voi saada.

        taitaa olla vielä nuori tämä poikaystävä? Aikuiset ihmiset hyväksyvät seksuaalisuuden ja siihen kuuluu itsetyydytyskin, eikä se ole kummaltakaan mitenkään pois. Sitä voi ja saa harrastaa yksin ja yhdessä....


    • M32

      Masturboimme joskus sängyllä niin, että olemme vierekkäin "väärinpäin" ja molemmat masturboivat itseään. Erittäin kiihottavaa. Kiimaista nähdä vaimon katselevan minua niin kiihkeästi ja himoiten kun runkkaan kovaa suonikasta kyrpääni hänen katseensa alla. Samalla voin katsella hänen ihanaa kiimamehuista märkää pilluaan ja sitä hierovaa nopeaa kättään..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe