Kaksi asiaa jotka mietityttävät minua ylitse muiden, joten ajattelin kysyä jos joku osaisi valaista niitä minulle ja kertoa mielipiteitä.
Ensinnäkin: saavatko naisen nännit näkyä paidan läpi? Onko se tyylitöntä, törkeää, luonnollista vai mitä? Olen törmännyt ongelmaan ei-topattuja rintaliivejä käyttäessäni ja joskus nännit näkyvät vaikka olisi millaiset toppaukset. En haluaisi niitä erityisesti paidan lävitse näytellä. Mitä vinkkejä?
Toinen ongelma koskee housuja ja niihin muodostuvia polvipusseja. Tämä ilmiö korostuu erityisesti pillifarkkujen tms. kapealahkeisten housujen kanssa. Voiko polvipusseja ehkäistä mitenkään, ovatko housut pilalla polvipussien venymisen jälkeen ja onko törkeää/tyylitöntä käyttää housuja, joissa on polvipussit? (uusia ei viitsisi jatkuvasti ostaa)
Saavatko nännit näkyä paidan läpi?
8
4169
Vastaukset
- Hmmmm
Olen ollut havaitsevinani, että monet naiset ainakin (miehet ne kyllä varmaan tykkää ;) ) paheksuvat nannien näkymistä paidan läpi. Mutta itse naisena olen sitä mieltä, ettei se haittaa. Onhan se aika seksikästä. Voisit kokeilla sellaisia nännilappuja/-teippejä, tiedätkö mitä tarkoitan? Ne varmaan litistäisivät nännejä siten etteivät ne näy.
Polvipussiongelmaan en osaa auttaa. Itselläni sama murhe. Mielestäni polvipussit tekevät ulkonäöstä hieman resuisen. En ole kokeillut, mutta ehkä niitä polvenkohtia voisi silittää säännöllisesti ennen kuin pussit edes alkavat muodostua? - ne saavat
mutta itse tunnen itseni epämukavaksi, jos ihmisten, hmm miesten, katse kiinnittyy suoraan nänneihini. Sellaisia nännilappuja tosiaan on kyllä, jotka laitetaan päälle.
- polvipusseista
Siihen aikaa kun käytin farkkuja, kastelin polvenkohdat joka ilta ja laitoin yleensä lattialle kuivumaan, eli tasaisen tasaisen alustan päälle - mutta voi olla, että pelkkä kasteleminen riittää.
- pervo wanha setä
Mikäs sen mukavampaa kuin nuori nainen ja puseron läpi törröttävät nännit. Minua ei haittaa vaikka nainen ei käyttäisi rintsikoita ollenkaan. Ei ole tyylitöntä eikä törkeää vaan luonnollista.
- vanha..
ja ryppyinen nainen ja törröttävät nännit? Mukavaa katseltavaa perwolle sedälle.
- ja apua
Hei! 70-luvulla kaikkien nännit näkyivät paidan läpi. Nykyään kun on yleistynyt ne sellaiset ohuelti topatut, tukevampaa materiaalia olevat rintsikat, enemmistön nännit eivät näy. Eli... nännien näkyminen on nykyään poikkeus normista, mutta ei siinä mitään outoa ole. Varaudu tuijotukseen...
Polvipusseja voi löysemmissä housuissa ehkäistä nostamalla lahkeita juuri polven alta (niin että lahkeet menevät vähän ryttyyn polven kohdalta) aina ennen kuin istuu. Tällöin lahje siis rypistyy polven takaa mutta ei veny etupuolelta. En tiedä onnistuuko pillihousujen kanssa, mutta kokeile.
Mielestäni polvipussit leveissä housuissa ovat ongelma, mutta eivät ehkä yhtä paha pillihousuissa, koska ne eivät kuitenkaan pussita niin paljon, vaan se pussi jää siihen kiinni jalkaan...- vanha akka
Mulla näkyy nännit vaikka nahkatakin läpi. En tosin kovinkaan usein ajattele nännejäni ja mitä mahdollisia tuntemuksia ne muissa herättävät. Topattuja rintsikoita en tarvitse ja ne on muutenkin kuumat. Mitään teippejä en ala liimailemaan eli jos jotain häiritsee niin sitten häiritsee.
- Fonzie
vanha akka kirjoitti:
Mulla näkyy nännit vaikka nahkatakin läpi. En tosin kovinkaan usein ajattele nännejäni ja mitä mahdollisia tuntemuksia ne muissa herättävät. Topattuja rintsikoita en tarvitse ja ne on muutenkin kuumat. Mitään teippejä en ala liimailemaan eli jos jotain häiritsee niin sitten häiritsee.
Taitaa olla aika kummallinen "nahkatakki" jos nännit näkyvät läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3066653Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai515817Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1865292Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi614073Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan383338Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava53323HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok523237Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan293008Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739112242Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?
Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?381115