saako/pitääkö laittaa?
aurinkovoidetta solariumiin?
8
9163
Vastaukset
joo eli ei SAA laittaa aurinkorasvaa solariumiin.
- redico
Minä olen ainakin laittanut ja vieläpä korkealla suojakertoimella olevaa. Olen käynyt kahtena vuotena keväisin kymmenen kerran satsin ja ensimmäisellä kerroilla paloin vaikka olin vain aivan lyhyitä pätkiä. Sitten joku kokeneempi käski laittamaan aurinkorasvaa. Näin olen tehnyt. En ole enää palanut sen kerranjälkeen ja aina kuitenkin ruskettunut hyvin. Olen itse siis tosi vaalea ja herkästi palava. Suosittelen ehdottomasti!!
- Kva
Minä myös sanoisin että ei saa. Solariumiin on omat tuotteensa joita taas ei saa käyttää auringonotossa. Esim. Australian Gold -sarja.
- CatWalk
Kva kirjoitti:
Minä myös sanoisin että ei saa. Solariumiin on omat tuotteensa joita taas ei saa käyttää auringonotossa. Esim. Australian Gold -sarja.
Solariumiin mennään puhtaalla ja kuivalla iholla. On kuitenkin tiettyjä nimenomaan solariumiin soveltuvia tuotesarjoja, joita voi halutessaan käyttää ja niistä löytää paljon tietoa esim. netistä - mutta ei siis missään nimessä normaaleja aurinko- tai kosteusvoiteita.
Sen, palaako iho herkästi vai ei, pystyy kontrolloimaan solariumissa ehdottomasti parhaiten aloittamalla sopivan lyhyillä käyntikerroilla, esim. ensin 5-10 min ja siitä sitten pidentää itselleen sopivaksi ajaksi. - miumaus
CatWalk kirjoitti:
Solariumiin mennään puhtaalla ja kuivalla iholla. On kuitenkin tiettyjä nimenomaan solariumiin soveltuvia tuotesarjoja, joita voi halutessaan käyttää ja niistä löytää paljon tietoa esim. netistä - mutta ei siis missään nimessä normaaleja aurinko- tai kosteusvoiteita.
Sen, palaako iho herkästi vai ei, pystyy kontrolloimaan solariumissa ehdottomasti parhaiten aloittamalla sopivan lyhyillä käyntikerroilla, esim. ensin 5-10 min ja siitä sitten pidentää itselleen sopivaksi ajaksi.Esim. mitä tapahtuu jos laittaa aurinkorasvaa ja menee solariumiin? ei mitään. samaa uv-säteilyä sieltä tulee
- Marjaleena
Kyllä solariumiin voi laittaa voidetta. Mä käytän Baumannin Solarium Liposome voidetta, jonka levitän iholle puoli tuntia ennen solkkua. Voide tehostaa myös päivettymistä.
- solariumin käyttäjä
En suosittele. Käytä sisäisesti otettavaa antioksidanttilisää kuten esimerkikksi astaksantiini pitoista tuoteta, niin et pala solariumissa.
- solkussa
Australian Goldilla on solarium kosmetiikka sarja joka kosteuttaa, suojaa ja syventää rusketusta ainakin fressin webkaupasta saa tilattua itselleen sopivan tuotteen. www.freshsolarium.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013741
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482671- 1142509
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392008Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301787Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221561- 271542
- 221348
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701285Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81271