Miksi naiset lopettaa parhaassa iässään ollessaan huipulla. Hingis, Clijsters, Henin. Henin ylivoimainen maailmanlistan ykkönen ja 25v. Sama juttu kun Federer ilmoittaisi lopettavansa heti kun ei viime aikoina pelit sujuneet.
Vastaukset 5
Jos ei enää jaksa harjoitella ja olla jatkuvasti reissun päällä, niin miksi pitäisi väkisin jatkaa uraa. Johan hän on voittanut kaiken mahdollisen (paitsi Wimbledonin). Rahaa on ansaittuna 20 milliä ja kaikki mahikset nauttia elämästä ilman tennistä, ja vielä nuorena.
- ei haittaa
Ei ole ikinä omiin suosikkeihini kuulunut, ehkä nyt finaaleihin pääsee naisekkaammat tytöt
- alkaa kisaan jo
14 vuotiaina ja tienaamaan 15-16 vuotiaana, joten 10 vuoden työurahan on ihan kohtuullinen, vai kuinka?
Säälittää yli kolmekymppiset pallistit ja kiekkoilijat, jotka vielä toinen jalka haudassa kipulääkkeiden voimalla pelaavat "rakkaudesta lajiin" vaikka on kanssa jo ainaski 10 miltsii tilillä. - mies-42
alkaa kisaan jo kirjoitti:
14 vuotiaina ja tienaamaan 15-16 vuotiaana, joten 10 vuoden työurahan on ihan kohtuullinen, vai kuinka?
Säälittää yli kolmekymppiset pallistit ja kiekkoilijat, jotka vielä toinen jalka haudassa kipulääkkeiden voimalla pelaavat "rakkaudesta lajiin" vaikka on kanssa jo ainaski 10 miltsii tilillä.Se on ihan hyvä asia tenniksessä, nuorten naisten pallon läpsytystä on paljon kivempi katsella, 25 jälkeen ne alkaa olla jo rupsahtaneita ja vähän turhan vanhoja katsella.
- -Fischer-
Aina harmittaa kun huippupelaajat lopettaa,varsinkin jos on lajinsa parhaimmistoa.
Henin oli kuitenkin taitavin naispelaaja tällä hetkellä mutta ymmärtäähän sen jos motivaatiota ei ole.
Itse olen myös sitä mieltä että parempi lopettaa huipulla terveenä kuin pelailla yli-ikäisenä saavuttamatta enää mitään! Valitettavasti noita ehtoopuolen pelaajia on liikaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053099Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E72993- 42859
- 70795
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43583Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit53565Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k27490- 43483
Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.83480