2v kokemus alalta, ei suoranaista työtä vastaavaa koulutusta, opin "kisällinä" tekemään töitä. Korjaan sähkötyökaluja, ei ylitöitä. Palkka 2250€/kk. 09-alue. Onko liian vähän(siis suhteessa keskimääräiseen alan palkkaukseen)?
Millaisia palkkoja teillä on, ja millasella kokemuksella/koulutuksella?
huoltoteknikon palkka
7
6537
Vastaukset
- että joku
tienaa vain 2000e kuussa, pidät itseäsi onnistuneena, jos taas kuulet, että joku tienaa 3000 kuussa, pidät itseäsi luuserina, ja tämä kaikki vain siksi kun et osaa olla onnellinen, vaan tarvii vertailla kuten kilpayhteiskunnassa kuuluuki, että varmasti on tyytymätön/reteä.
- alkup kirjoittaja
Pistin viestin sen takia että saisin selville jotenkin mitä ihmiset tämäntapaisesta hommasta tienaa, ettei pomo kuse silmään.. Ihan varmasti on ihmisiä jotka ovat alipalkattuja, ja toiset saavat hyvää palkkaa jo pelkällä naamakertoimella.
En pidä itseäni looserina vaikka joku tienaisi tästä duunista 10.000/kk.. :o
Ymmärrän viestisi ajatuksen ja miten yhteiskunnan arvot ovat nykyään rahassa ja ulkonäössä, mutta se onkin jo toinen juttu.. ja 99% ihmisistä imee näitä arvoja itseensä vaikka kuinka pistäisi vastaan, olemmehan laumaelukoita. - huoltoteknikko-76
alkup kirjoittaja kirjoitti:
Pistin viestin sen takia että saisin selville jotenkin mitä ihmiset tämäntapaisesta hommasta tienaa, ettei pomo kuse silmään.. Ihan varmasti on ihmisiä jotka ovat alipalkattuja, ja toiset saavat hyvää palkkaa jo pelkällä naamakertoimella.
En pidä itseäni looserina vaikka joku tienaisi tästä duunista 10.000/kk.. :o
Ymmärrän viestisi ajatuksen ja miten yhteiskunnan arvot ovat nykyään rahassa ja ulkonäössä, mutta se onkin jo toinen juttu.. ja 99% ihmisistä imee näitä arvoja itseensä vaikka kuinka pistäisi vastaan, olemmehan laumaelukoita.Itse vastaavassa työssä, tosin yli 11 v. Palkka brutto 3170 e/kk. Todella pieni sinun palkka!
- alkup kirjoittaja
huoltoteknikko-76 kirjoitti:
Itse vastaavassa työssä, tosin yli 11 v. Palkka brutto 3170 e/kk. Todella pieni sinun palkka!
En usko että palkka surkea on 2v kokemuksella ilman alan koulutusta..
No saattaapi olla alakanttiin mutta onneksi vuotuiset palkankorotuksen ovat olleet 10%( -2) joten muutaman vuoden sisällä tilanne tasoittuu. - Myöskin huoltoteknikko
alkup kirjoittaja kirjoitti:
En usko että palkka surkea on 2v kokemuksella ilman alan koulutusta..
No saattaapi olla alakanttiin mutta onneksi vuotuiset palkankorotuksen ovat olleet 10%( -2) joten muutaman vuoden sisällä tilanne tasoittuu.Ole onnellinen, että palkkasi on noinkin hyvä. Itse huoltoteknikko alan koulutuksella ja palkka 9.5€/h eli 1520€/kk. Kokemusta reilu 3 vuotta nyt. Alue tosin 019. Korotuksia ei tule kuin pakolliset TES korotukset mitä liitto sopinut.
- kohta saan kiinni :o
huoltoteknikko-76 kirjoitti:
Itse vastaavassa työssä, tosin yli 11 v. Palkka brutto 3170 e/kk. Todella pieni sinun palkka!
Palkka nousi juuri 2600 euroon ja kokemusta alalta alle 3v. Katsotaan kun kokemusta on se 11v...
- myös johtaja
Myöskin huoltoteknikko kirjoitti:
Ole onnellinen, että palkkasi on noinkin hyvä. Itse huoltoteknikko alan koulutuksella ja palkka 9.5€/h eli 1520€/kk. Kokemusta reilu 3 vuotta nyt. Alue tosin 019. Korotuksia ei tule kuin pakolliset TES korotukset mitä liitto sopinut.
" Itse huoltoteknikko alan KOULUTUKSELLA" , ei siihen mitään koulutusta ole.
1520 eur/kk ???,ettei nyt vaan ihan itse työnantaja täällä kirjoittelisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733