Työpaikkani liiketoiminta myytiin ja siirryin vanhana työntekijänä yritykseen. Yrityksessä on alkanut YT-neuvottelut. Onko vanhoilla työtekijöillä mitään suojaa lomautuksia vastaan..?
Onko mitään suojaa?
3
1062
Vastaukset
- ole...
vanhana työntekijänä joudut yt-neuvotteluihin siinä missä muutkin.
- kokemusta on
Ei tosiaan ole, voi olla jopa heikommat mahdollisuudet jäädä . Minut irtisanottiin 27v työssäolon jälkeen ja nuoremmat vajaa vuosi ym, työsuhteessa olevat saivat jäädä. Tietysti työnantajia on erilaisia, mutta näinkin voi käydä, koska kuitenkin ihannoidaan nuorta työvoimaa.
Nyt notkun työttömänä ei saa uutta työtä eikä vielä pääse eläkkeelle. Terve tuloa leipäjonoon. Nöyryyttävä olotila.- huokausta vain
ei se noin yksiselitteistä ole! riippuu työehtosopimuksesta mutta lomautukset ja irtisanomiset pitää keskittää nuorempiin ja kellä ei ole huoltovelvollisuutta eli perhettä. jos näyttöjä löytyy ja on munaa niin voi lähteä viemään asiaa eteenpäin ja firma on kusessa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939