Kestopigmentoinnin kulumisen nopeuttaminen

keinoja?

Ongelmani on seuraava: Kulmiini on laitettu kestopigmentointi pian kahdeksan vuotta sitten. Pigmentointi näkyy edelleen erittäin selvästi, eikä ole kulunut lähes lainkaan tänä aikana. Normaalistihan tuon pitäisi kulua pois viidessä vuodessa. Olen jo ihan kyllästynyt kyseiseen pigmentointiin ja haluaisin siitä eroon. Onko kokemuksia miten tässä onnistuisin?

6

5169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ELSSA1

Enpä osaa muuta sanoa, tuskin voit kotikonstein tehdä juuri mitään...
      Itse ainakin olen joutunut kärsimään pieleen menneistä pigmennoista ja joutunut odottamaan jopa vuosia että "pienet epäonnistumiset" kuluvat pois..

• Kulmat on ja pysyy

Kun luin viestisi, luulin että olin käynyt itse jo kirjoittamassa tänne kun mulla on ihan sama juttu. Siis 8 vuotta sitten pigmentoidut kulmat eivät ole haalistuneet yhtään. Missä kävit laitattamassa ne? Itse kävin kauneushoitola Phuketissa Helsingissä, ja kyllä mietityttää onko käytössä ollut tatuointiväri tms. kun ei haalistu yhtään.

Olen netistä yrittänyt etsiä tietoa, miten saisi nuo haalistumaan. Tähän mennessä on tullut vastaan mm. erilaisia tatuointien poistoon tarkoitettuja voiteita, kuten Profade. En ole kokeillut, kun tuntuu aika humpuukilta ja maksaa ihan törkeästi. Sitten jostain luin, että AHA-voiteita käyttämällä pigmentointi voisi haalistua kun iho uusiutuu nopeammin. No nyt olen pari kuukautta käyttänyt AHA-pitoista kasvovoidetta ja kuorintaakin olen harrastanut ahkerasti. En tiedä montako vuotta niitä pitäisi käyttää ennen kuin alkaa vaikutus näkyä. Taitaa olla toiveajattelua.

Ei kai tässä auta muu kuin laser kohta.

• pigmentoija

Hei, ensimmäisenä tulee kyllä mieleen että onko pigmentoiinnin tekijä käyttänyt tatuointivärejä? niitä ei saisi käyttää, mutta sitä harrastetaan paljon esim. Thaimaassa. Onko sinertävä tai harmahtava ? Kerrotteko pikkasen lisää? Olen itse tehnyt pigmentointeja parisen vuotta ja olen kaksi kertaa törmännyt sellaisiin tapauksiin, että on tehty tatuointiväreillä. Toinen oli tehty täällä suomessa ja toinen ulkomailla.

• Kulmat on ja pysyy
        pigmentoija kirjoitti:

Hei, ensimmäisenä tulee kyllä mieleen että onko pigmentoiinnin tekijä käyttänyt tatuointivärejä? niitä ei saisi käyttää, mutta sitä harrastetaan paljon esim. Thaimaassa. Onko sinertävä tai harmahtava ? Kerrotteko pikkasen lisää? Olen itse tehnyt pigmentointeja parisen vuotta ja olen kaksi kertaa törmännyt sellaisiin tapauksiin, että on tehty tatuointiväreillä. Toinen oli tehty täällä suomessa ja toinen ulkomailla.

Siksipä juuri olenkin epäillyt omien pigmentointieni olevan tatuointivärillä tehdyt, kun kuulin että niitä käytetään Thaimaassa ja tekijä oli sieltä kotoisin. Pigmentoija kylläkin sanoi värin pysyvän 2-5 vuotta, mulla nyt mennyt siis 8 vuotta eikä mitään haalistumista havaittavissa.

Itselläni nuo pigmentoinnit on onneksi ihan hyvän (luonnollisen) väriset, sellaiset maantienharmaat kuten hiuksenikin luonnostaan. En vain ole ihan täysin tyytyväinen kulmien muotoon, ja olenkin tässä odotellut niiden haalistumista - vuodesta toiseen...

Mistä sen erottaa, onko käytetty tatuointiväriä vain jotain muuta?

• edellinen
        Kulmat on ja pysyy kirjoitti:

Siksipä juuri olenkin epäillyt omien pigmentointieni olevan tatuointivärillä tehdyt, kun kuulin että niitä käytetään Thaimaassa ja tekijä oli sieltä kotoisin. Pigmentoija kylläkin sanoi värin pysyvän 2-5 vuotta, mulla nyt mennyt siis 8 vuotta eikä mitään haalistumista havaittavissa.

Itselläni nuo pigmentoinnit on onneksi ihan hyvän (luonnollisen) väriset, sellaiset maantienharmaat kuten hiuksenikin luonnostaan. En vain ole ihan täysin tyytyväinen kulmien muotoon, ja olenkin tässä odotellut niiden haalistumista - vuodesta toiseen...

Mistä sen erottaa, onko käytetty tatuointiväriä vain jotain muuta?

sitä ei huomaa mistään ellei tekijä näytä asiakkaalle pulloja mistä värit sekoittaa. Tatuointiväreissä lukee "permanent makeup" ja pigmentointiin tarkoitetuissa "high pigment" tai jotain sinnepäin, en muista nyt tarkkaan, mutta nuo ovat kuitenkin kahteen eri tarkoitukseen käytettäviä värejä. Tatuointivärit ovat toki hyviä, mutta en menisi niitä missään nimessä kasvoihin laittamaan haalistumisen ja pysymisen vuoksi. Itse olen laittanut esitietolomakkeeseen tiedon siitä mitä väriä olen käyttänyt ja mistä olen värin ostanut. Tatuointivärit ovat huomattavasti halvempia kuin pigmentointivärit ja se varmaan houkuttaa niitä tilaamaan. Sekin on mahdollista, että ihotyyppisi on sellainen joka uusiutuu hitaasti ja siitä syystä väri on pysynyt ihollasi pitkään.

• vailla keinoja

Viestisi postauksesta on jo kauan.. Oletko loytanyt keinoa? Minulla sama ongelma, reilu 6 vuotta mennyt, eika haalistunut kun todella minimaalisesti. En myoskaan pida sita sopivana minulle enaan ja olen halunnut naista eroon pari vuotta. Ainoa josta olen kuullut olleen apua on Q-switch laser yhdella ihmisella. Hanella oli toki tatuoidut kulmakarvat, eika kestopigmentointi, ja nayttaa aika hyvalta jalki. Luulisi etta olisi helpompaa kun on kyseessa kestopigmentointi..? Taman aiheen kysymyksiin on todella vaikea ollut saada vastauksia. Olen kaynyt Kirurgisessa sairaalassa Siluetissa, konsultoimassa, he eivat uskaltaneet tehda asialle mitaan. Soitin Laser klinikkaan ja sielta sama. Kasvot on herkka aihe. Asun nyt aasiassa, ja katson taalta mahd keinot.. let's see.. Jos olet viela jossain olisi hauska kuulla missa mennaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2771
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1539
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1016
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      987
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      913
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      898
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      839
    Aihe