Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sauson nahkakäsineet

Jaana

Tänä aamuna oli niin kylmä että näpit melkein jäätyi kun ajoin autolla töihin. Illalla kiertelin kauppoja etsiskellen sopivia käsineitä talveksi kun edelliset lähes uudet katosivat viime keväänä. Kannattaako Sauson käsineistä maksaa 40-50€ kun ihan laadukkaat kotimaiset nahkakäsineet saa 20€. Sausothan tosi ihanat mutta, harmittaa jos hukkaan ne jonnekkin.

11

2711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sari

      Mulla on kahdet Sauson käsineet, mustat ja harmaat. Käytän niitä mitkä sopii parhaiten asukokonaisuuteen. Minäkin olen käyttänyt tällä viikolla hanskoja aamuisin kun olen autoillut töihin. Kyllä Sauson käsineet ovat ainakin autoillessa ihan kivat. Ovat niin pehmeät ja ohuet mutta silti lämpimät. Ennen käytin tavallisia hanskoja mutta minusta ne tuntui paksuilta ainakin Sausojen jälkeen.

      • "Nahkakäsine mummo".

        Joo,itsekin käytän mustia nahkakäsineitä!.
        Nuoriso ei paljoa piittaa nahkakäsineistä,vaikka ne ovatkin lämpimät jne.Mistä se mahtaa johtua,että nuoriso,nuoret alle 30-35 -vuotiaat eivät käytä nahkakäsineitä,vaikka ne ovat paremmat,kuin lapaset?.


      • Nahkafriikki

        Mustat taitavat olla kuitenkin yleinen väri nahkakäsineissä,joka on kieltämättä yleinen? ja "silmäänpistävä! väri positiivisessa mielessä!.
        ;)


      • Sari
        Nahkafriikki kirjoitti:

        Mustat taitavat olla kuitenkin yleinen väri nahkakäsineissä,joka on kieltämättä yleinen? ja "silmäänpistävä! väri positiivisessa mielessä!.
        ;)

        Aivan, minäkin käytän enimmäkseen mustia. Tosin ne harmaat, ovat aika tumman sävyiset. Pimeässä ei huomaa eroa, näyttävät mustilta.


      • Nahkafriikki.
        Sari kirjoitti:

        Aivan, minäkin käytän enimmäkseen mustia. Tosin ne harmaat, ovat aika tumman sävyiset. Pimeässä ei huomaa eroa, näyttävät mustilta.

        Mistä mahtaa johtua,ettei alle 25-20-vuotiaat käytä nahkakäsineitä?.Kaduilla kun liikkuu,niin melkein kaikilla 16-20-vuotiaat (sillä välillä) käyttävät villatumppuja mm.?.


      • leatherboy
        Nahkafriikki. kirjoitti:

        Mistä mahtaa johtua,ettei alle 25-20-vuotiaat käytä nahkakäsineitä?.Kaduilla kun liikkuu,niin melkein kaikilla 16-20-vuotiaat (sillä välillä) käyttävät villatumppuja mm.?.

        Taitaa syy olla nuorison laatutiedottomuus pukeutumisessa.
        Ja myös rahan puute, tyylittömyys.

        Toki parhaat käsineet valmistetaan aidosta nahasta.


      • Sari
        Nahkafriikki. kirjoitti:

        Mistä mahtaa johtua,ettei alle 25-20-vuotiaat käytä nahkakäsineitä?.Kaduilla kun liikkuu,niin melkein kaikilla 16-20-vuotiaat (sillä välillä) käyttävät villatumppuja mm.?.

        Kieltämättä osa nuorisomuodista on kamalaa, ainakin näin yli kolmikymppisen näkökulmasta.
        Kun olin itse teini 80-luvulla, silloin nahka oli muodissa. Sekä tytöilla ja pojilla piti olla nahkatakki. Pojilla bootsit ja tytöillä piikkikorkosaappaat. Jos oli villatakki, villapaitoja tai lapaset ym. leimattiin nynnyksi.


      • Jaana

        Kiitos vinkeistä. Ostin eilen ihan tavalliset kotimaiset nahkakäsineet. Valitsin ne paksummalla finnfill vuorella jotta niitä voi käyttää myös pakkasilla.


    • Tyttö -85

      Kertokaa mielipiteet ja perusteluita?,ovatko nahkakäsineet lämpimät.

      • Anonyymi

        Kyllä ovat, tietenkin riippuvat vuoresta. Itse suosin ohutuorisia ja autoilessa jopa vuorettomia.
        20 vuotta sitten Sauson sormikkaat oli laadukkaita ja kestäviä.


    • Anonyymi

      Tässä nyt puhutaan ajokäsineistä, mutta todella lämpimät sain Nahka-Albertilta, nämä lammasvuoriset.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe