siis. tilasin omiin valmistujaisiini satiinisen mekon. istuvuus hmm menettelee mutta kamalaa miten saan sen näyttämään hyvältä päälläni koska olen perus päärynä, joten näyttää todella ikävältä takaa päin varsinkin kun on jenkat eikä peppu ole mikään pyöreä. olisiko jollain neuvoja? ajattelin laittaa jotkin tukisukka housut kyllä alle mutta, mutta eivät ne kyllä mitenkään muotoja tasoita. auttaisiko esim joku alushake asiaan ettei menisi niin pintaa pitkin? neuvoja kiitos:)
satiininen mekko
6
2794
Vastaukset
- itselläni
Minulla oli valmistujaisissa todella tyköistuva leninki. Itselläni alla toimivat hyvin mainitsemasi muotoilevat sukkahousut. Kannattaa kokeilla tätäkin vaihtoehtoa, mutta tietysti myös muotoileva alushame on varmasti hyvä vaihtoehto.
- aloittaja
mutta kun pahoin pelkään etteivät ne riitä muokkaamaan tarpeeksi :s
aloittaja kirjoitti:
mutta kun pahoin pelkään etteivät ne riitä muokkaamaan tarpeeksi :s
Minä ostin myös satiinisen mekon, jossa ei ole minkäänlaista vuorta. Se on erittäin helposti sähköistyvä joten helma tarttuu jalkoihin ja sukkahousuihin kiinni. Alushametta olen ajatellut ja kokeillut nuita mitä jo löytyy kaapista mutta onko kellään mitään konstia helman sähköistymisen estoon ja sukkahousuihin tarttumiseen? :) Olisin ERITTÄIN kiitollinen!
- löytyy
Slay kirjoitti:
Minä ostin myös satiinisen mekon, jossa ei ole minkäänlaista vuorta. Se on erittäin helposti sähköistyvä joten helma tarttuu jalkoihin ja sukkahousuihin kiinni. Alushametta olen ajatellut ja kokeillut nuita mitä jo löytyy kaapista mutta onko kellään mitään konstia helman sähköistymisen estoon ja sukkahousuihin tarttumiseen? :) Olisin ERITTÄIN kiitollinen!
Hei! Sähköisyyden poistamiseen on tietääkseni olemassa jotain suihketta. Kyselisin tavarataloista.
Makkaroiden tasoittamiseenkin löytyy apu tavaratalosta. Ainakin Stocka ja Sokos myyvät monia erilaisia "korsetteja". Niitä on sellaisa, jotka kattavat vain vyötärönseudun (n. 30 cm korkuisia) ja sitten on sellaisia joissa on haarapala mukana, ne vähän tasoittavat takamustakin. On myös alushousuja, joissa on tosi korkea vyötärö, joka litistää jenkkakahvoja ja mahaa. Näin myös sukkahousut, joissa on samanlainen tosi korkea vyötärö. Uskoisin että ne muotoilevat saumattomimmin, mutta ne voivat olla vähän hankalat kun käy vessassa... Lisäksi on vielä alusmekkoja, jotka tasoittavat siluettia koko matkalta reisistä rintoihin. Mene rohkeasti vaan katselemaan ja pyytämään neuvoa myyjiltä, näitä ihmepöksyjä ostavat nykyään nuoretkin naiset tosi paljon.
Itse olen käyttänyt edestä hakasilla suljettavaa vyötärökorsettia ja toista hakasetonta mallia, joka vain vedetään päälle. Hakaseton on siinä mielessä parempi, että hakaset eivät näy sileiden vaatteiden läpi. Molemmat ovat tosi napakkaa mutta joustavaa materiaalia. Niissä on oikein mukava olla ja ne lisäksi vähän tukevat selkääkin. Ja ennen muuta on itsevarma olo kun tietää ettei jenkat roiku. Suosittelen! :) löytyy kirjoitti:
Hei! Sähköisyyden poistamiseen on tietääkseni olemassa jotain suihketta. Kyselisin tavarataloista.
Makkaroiden tasoittamiseenkin löytyy apu tavaratalosta. Ainakin Stocka ja Sokos myyvät monia erilaisia "korsetteja". Niitä on sellaisa, jotka kattavat vain vyötärönseudun (n. 30 cm korkuisia) ja sitten on sellaisia joissa on haarapala mukana, ne vähän tasoittavat takamustakin. On myös alushousuja, joissa on tosi korkea vyötärö, joka litistää jenkkakahvoja ja mahaa. Näin myös sukkahousut, joissa on samanlainen tosi korkea vyötärö. Uskoisin että ne muotoilevat saumattomimmin, mutta ne voivat olla vähän hankalat kun käy vessassa... Lisäksi on vielä alusmekkoja, jotka tasoittavat siluettia koko matkalta reisistä rintoihin. Mene rohkeasti vaan katselemaan ja pyytämään neuvoa myyjiltä, näitä ihmepöksyjä ostavat nykyään nuoretkin naiset tosi paljon.
Itse olen käyttänyt edestä hakasilla suljettavaa vyötärökorsettia ja toista hakasetonta mallia, joka vain vedetään päälle. Hakaseton on siinä mielessä parempi, että hakaset eivät näy sileiden vaatteiden läpi. Molemmat ovat tosi napakkaa mutta joustavaa materiaalia. Niissä on oikein mukava olla ja ne lisäksi vähän tukevat selkääkin. Ja ennen muuta on itsevarma olo kun tietää ettei jenkat roiku. Suosittelen! :)Kappas! Oikein suihketta moiseen. Mahtaakohan toimia..? Täytyypä varmaan tosiaan ihan kyselemässä Sokokselta tai jotain :)
Jotkut puhuu hiuslakan suihkuttelusta sun muusta poppakonsteista..- aloittaja :)
Slay kirjoitti:
Kappas! Oikein suihketta moiseen. Mahtaakohan toimia..? Täytyypä varmaan tosiaan ihan kyselemässä Sokokselta tai jotain :)
Jotkut puhuu hiuslakan suihkuttelusta sun muusta poppakonsteista..kiitos tosi paljon neuvoista:)! taidankin mennä metsästämään sellaista vähän pidempää korsettia jos vaikka löytyisi halvalla. tosin just miettisn kans et toivottavasti ei näy läpi kun tosi ohutta kangasta tossa hameessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191524
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81487Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248