Eikö tähän saada selvyyttä(palstan pedofiili jupakka)

viaton

Lupasin eilen nm.Frihetille etten käytä ko.miehen nimeä enkä aio sitä käyttää. Hän(sinä Frihet)kysyi eikö minua hävetä kun olen käyttänyt.
Minuako tässä pitäisi hävettää?
Olin aikanaan sellaisessa tilanteessa että uskovainen mies tahtoi auttaa pyörätuolissa istuvaa ystävääni lähemmäs Jumalaa.
Sitten kun olivat ystävystyneet mies kertoi olleensa syytettynä pedofiliasta ja nyt kysynkin sinulta mitä itse olisit tehnyt?
Pyörätuolissa istuvalla ystävälläni on pieni tytär.
Mies(tyydyttääkö tämä sinua en saa enää tehtyä tekemättömäksi kun olen nimen kertonut)ei kertonut muuta kuin että vapauttava tuomio tuli oikeudessa.
Se ei paljon lohduttanut koska tämä mies katosi elämästäni enkä koskaan saa tietää asiasta enempää.
Miksi hän kertoi sen minulle? Miksi ei sanonut olleensa ihan oikeasti syytön vaan jätti mut pelkoihin tämän lapsen puolesta.
Se oli järkyttävää ja vieläkö minun pitäisi hävetä eikö mielessäsi ole käynyt että se mies on tehnyt väärin?

15

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M@k3

Että Pedo Jukka(nimi keksitty) yritti vihjailla että häntä ei sitten kannata pyytää lapsen vahdiksi ja että jos pyydät niin voit syyttää vain itseäsi.

Ei sillä Jukan heitolla kai sen syvällisempää merkitystä ollut, eli ole ihan rauhassa vaan.

• ....

en mäkään usko, mutta sitten jo uhataan lakimiehillä.

• frihet

Enhän minäkään kerro, jos joku minulle uskoutuu, että mitä ovat kertoneet.

Eli pitäs järki-kullan sen verran leikata, että mitä ihmisten yksityisestä elämästä, tänne yleiselle palstalle räpöstelee.

Minä en sinuana olisi tehnyt sen enempää, kun tiesit ihmisen muutaman tapaamisesi perusteella ja palstan kirjoitusten perusteella, kuten soittojesi perusteella, etkö osaa kristittyihin luottamusta laittaa, vai miksi tuon asian tänne räpöstät joka viikko?

Sinä oot kuin poikalapsi kurat huosuissa ja entisiä jauhat päivästä toiseen,KATSO KRISTUKSEEN JA ELÄ TÄMÄ HETKI KERRALLAAN,Jeesus pitää omistaan huolen.

Olenhan Minäkin luottanut tuohon henkilöön, jopa viime kesänä vaimoni kuskas Helsissä junaan, kun odottelin lomalla Jyväskylässä häntä saapuvaks ja olen saanut kotiini hänet ystävänä ja veljenä majoittaa.

Onko sinun elämäsi niin köyhää, että pelkäät tätä päivää?

Mikset nytkin omalla nikilläsi kirjoittanut, sinä voit olla rohkea Kristuksessa ja kirjoittaa avoimesti itsekin, eikä puskasta, koska suurin osa palstalaisista tunnistaa sinun kirjoituksesi kuitenkin.

Ei älä kanna toisten murheita, jos koet ettet pysty niitä kantamaan, Jeesus on antanut juuri sopivan valjastuksen tällekin päivälle, siis älä lisää itse siihen mitään.

Tämä aika on jo itsessään sen verran taakoitettu, ettei meidän ole syytä sitä itse lisätä.

Kirjoita hyvää, ei paha ketään rakenna, eikä sellaisen julistaminen.

• M@k3

Se oli Pedon avunhuuto, koska hän tiesi ettei mahda itselleen mitään ja jätti asian ikäänkuin toisen käsiin.

• M@k3
        M@k3 kirjoitti:

Se oli Pedon avunhuuto, koska hän tiesi ettei mahda itselleen mitään ja jätti asian ikäänkuin toisen käsiin.

Kun Pedojukka(nimi keksitty) oli heittänyt pallon Auroralle(nimi keksitty), ei tämä halunnut moista vastuuta itselleen ja tuli kysymään tämän palstan viisailta neuvoa kuinka toimia asiassa ja palstan viisaat hyssyttelivät hänen hiljaiseksi, ettei helluntailaisuuden kultainen kilpi vaan tahriintuisi, eikä Pedojukkan(nimi keksitty) avunhuudolle kuulunut vastausta, vaan hän joutuu jatkamaan vanhoja tapojaan.

• oikeessa siinä että tämä tämmönen ei ketään rakenna.
        Se vaan että aiheena on ollut viime aikoina pedofiilit ja jokainen kuitenkin ajattelee Jukkaa.
        Mulla on tosi syyllinen olo kun oon sen maineen mustannut. Tämä on ongelma ihan.

• M@k3 kirjoitti:

Kun Pedojukka(nimi keksitty) oli heittänyt pallon Auroralle(nimi keksitty), ei tämä halunnut moista vastuuta itselleen ja tuli kysymään tämän palstan viisailta neuvoa kuinka toimia asiassa ja palstan viisaat hyssyttelivät hänen hiljaiseksi, ettei helluntailaisuuden kultainen kilpi vaan tahriintuisi, eikä Pedojukkan(nimi keksitty) avunhuudolle kuulunut vastausta, vaan hän joutuu jatkamaan vanhoja tapojaan.

oli avunhuuto.

• auroraboreallis kirjoitti:

oikeessa siinä että tämä tämmönen ei ketään rakenna.
        Se vaan että aiheena on ollut viime aikoina pedofiilit ja jokainen kuitenkin ajattelee Jukkaa.
        Mulla on tosi syyllinen olo kun oon sen maineen mustannut. Tämä on ongelma ihan.

oon pyytänyt siltä mieheltä anteeksi mutta ei vastannut mitään.
        Voit vaan kuvitella miltä tää musta tuntuu, ei kovin kivalta.
        Jonkilaisen vastuun olisi saanut sanoistaan ottaa! Nyt täytyy vaan arvailla mikä oli totta ja mikä taas keksintöä.
        Olisin ollut tyytyväinen tilanteeseen jos se mies olisi hyväksynyt mun anteeksipyynnön niin tähän olisi tullut onnellinen loppu.
        Nyt se jatkuu vaan ja mä oon se syntipukki.

• frihet
        auroraboreallis kirjoitti:

oikeessa siinä että tämä tämmönen ei ketään rakenna.

Jukka ei olepalstalla aikoihin edes ollu ja jos sinun nupissasi Jukan nimi kummittelee, nii ei se merkitse, että palstalaisten nupissa sun samat kuhinat on.

Eihän sinustakaan kukaan epäilyjä kirjoita, vaikka olisit ilotyttö, tai aidsin levittäjä, mistä se sinusta tuntuu, jos minä alkasin epäilyksiäni heitteleen?

Jätä ihmeessä Jukka pois, kun hän ei edes kuulu helareihin, joten miksi tälle palstalle hänen yksityis-asioita räpöstät.

Kuten jo kirjoitin eilen, minusta voit kirjoitella, jos et muita helareita löydä, mut minua valitettavasti ei ole tuomittu, kun kahdesta sakosta, kun tuli ulkomailla ajeltua lakia rikkoen ja 18EUR sakkoa ja 15 vuotta sitten mätkäs mulle sakot, kun vaunut kans ajelin ylinopeutta ja sain noin 80 EUR sakkoja.

Sit kerran poliisit jäi mulle oikeudessa pullon viinaa velkaa, kun olivat asiattomasti viinani hukanneet, mut annoin anteeks ja siitäkin on kulunut yli 20 vuotta.

Et niistä vaikka voit räpellellä, kun ne olivat rikkeitä nekin.

Mut siltikin voimme pysyä helarien tekosissa jos on pakko niistä kirjoittaa.

Tietenkin mun koirasta voit kirjoitella, se kuuluu kans "uskoviin" ja odottelee, että pääsee herransa kanssa lomille Suomeen.

• frihet

oon pyytänyt siltä mieheltä anteeksi mutta ei vastannut mitään.
        Voit vaan kuvitella miltä tää musta tuntuu, ei kovin kivalta.
        Jonkilaisen vastuun olisi saanut sanoistaan ottaa! Nyt täytyy vaan arvailla mikä oli totta ja mikä taas keksintöä.
        Olisin ollut tyytyväinen tilanteeseen jos se mies olisi hyväksynyt mun anteeksipyynnön niin tähän olisi tullut onnellinen loppu.

Kuka muu se voisi olla, kun sinähän se hänestä tänne palstalle räpöstelet, niin tokihan sinä vastuunkin kannat?

Ookko aatellu, miksi ei ole vastannu?

Muuten Raamatustakin löytyy kiusallisia kohtia, kun Jeesus hiljensi äänensä muutamille, kuten esim.Herodekselle.

• auroraboreallis
        frihet kirjoitti:

Jukka ei olepalstalla aikoihin edes ollu ja jos sinun nupissasi Jukan nimi kummittelee, nii ei se merkitse, että palstalaisten nupissa sun samat kuhinat on.

Eihän sinustakaan kukaan epäilyjä kirjoita, vaikka olisit ilotyttö, tai aidsin levittäjä, mistä se sinusta tuntuu, jos minä alkasin epäilyksiäni heitteleen?

Jätä ihmeessä Jukka pois, kun hän ei edes kuulu helareihin, joten miksi tälle palstalle hänen yksityis-asioita räpöstät.

Kuten jo kirjoitin eilen, minusta voit kirjoitella, jos et muita helareita löydä, mut minua valitettavasti ei ole tuomittu, kun kahdesta sakosta, kun tuli ulkomailla ajeltua lakia rikkoen ja 18EUR sakkoa ja 15 vuotta sitten mätkäs mulle sakot, kun vaunut kans ajelin ylinopeutta ja sain noin 80 EUR sakkoja.

Sit kerran poliisit jäi mulle oikeudessa pullon viinaa velkaa, kun olivat asiattomasti viinani hukanneet, mut annoin anteeks ja siitäkin on kulunut yli 20 vuotta.

Et niistä vaikka voit räpellellä, kun ne olivat rikkeitä nekin.

Mut siltikin voimme pysyä helarien tekosissa jos on pakko niistä kirjoittaa.

Tietenkin mun koirasta voit kirjoitella, se kuuluu kans "uskoviin" ja odottelee, että pääsee herransa kanssa lomille Suomeen.

sun koirasi ei kiinnosta mua.
        En mä voi tietää mitä toisten päässä liikkuu mutta kummasti tähänkin ketjuun on tullut vastauksia niin että tietävät!
        Siksipä se kaduttaakin, pitääkö sun kiertää veistä haavassa, olen kyllästynyt rukoilemaan armoa.
        Missä se Jumala on?

• frihet kirjoitti:

Kuka muu se voisi olla, kun sinähän se hänestä tänne palstalle räpöstelet, niin tokihan sinä vastuunkin kannat?

Ookko aatellu, miksi ei ole vastannu?

Muuten Raamatustakin löytyy kiusallisia kohtia, kun Jeesus hiljensi äänensä muutamille, kuten esim.Herodekselle.

mä haluan pyytää tyypiltä(huomaa nyt, mä en käytä sitä nimeäkään enää kun kielsit)anteeksi ja jos hän vaivautuisi vastaamaan kaikki olisi unohdettu, mutta ei!
        mitä muutakaan voisin enää tehdä!
        Aihe on palstalla pedofiili ja mun henk.koht.keskustelut siinä että mun täytyisi opetella kiittämään Jumalaa.
        Nyt se on vähän liian vaikeeta.

• frihet

sun koirasi ei kiinnosta mua.
        En mä voi tietää mitä toisten päässä liikkuu mutta kummasti tähänkin ketjuun on tullut vastauksia niin että tietävät!
        Siksipä se kaduttaakin, pitääkö sun kiertää veistä haavassa, olen kyllästynyt rukoilemaan armoa.
        Missä se Jumala on?

Jumalan tahto on myös, että me Hänen lapsensa oppisimme tuntemaan Valtakuntaa, jonka lapsia me olemme ja tuon Valtakunnan Kuningasta, että voisimme viedä ilsanomaa(evankeliumia), tämän Valtakunnan ulkopuolisillekin ja kutsua heitä, tähän Valtakuntaan, jossa saamme armosta jo asustaa.

Eli mielen muutos tulee Häneltä, jolla valta on.

• frihet kirjoitti:

Jumalan tahto on myös, että me Hänen lapsensa oppisimme tuntemaan Valtakuntaa, jonka lapsia me olemme ja tuon Valtakunnan Kuningasta, että voisimme viedä ilsanomaa(evankeliumia), tämän Valtakunnan ulkopuolisillekin ja kutsua heitä, tähän Valtakuntaan, jossa saamme armosta jo asustaa.

Eli mielen muutos tulee Häneltä, jolla valta on.

On olemassa Miia-niminen ihminen joka istuu pyörätuolissa epäonnistuneen itsemurhayrityksen jälkeen.
        Hänellä on paljon iloa elämässään jo nyt, mutta että löytäisi Jumalan.
        Et tunne Miiaa eikä kukaan muukaan mutta Jumala näkee, eikö niin?

• frihet

On olemassa Miia-niminen ihminen joka istuu pyörätuolissa epäonnistuneen itsemurhayrityksen jälkeen.
        Hänellä on paljon iloa elämässään jo nyt, mutta että löytäisi Jumalan.
        Et tunne Miiaa eikä kukaan muukaan mutta Jumala näkee, eikö niin?

Että muutenkin tukien, sinähän Miian myös tunnet, niin voit jos aikaa on läsnäolollasi jo tukea.

Kun hänen liikkuminen on jo pyörätuolin tähden rajoitettua, niin ehkä elämälle myönteiset ihmiset vierellä, ei olisi haitaksi

Hyvää kesän jatkoa sinulle ja nautitaan tästä päivästä ja siitä armosta, mikä osaksemme on annettu.

Nyt lähden "askareilleni" ja jopa ekana tankkaan tän oman masinan, et ei nälässä tarvii tutista, rauha sinulle Kristuksessa Jeesuksessa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4687
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      85
      3969
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      153
      3735
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2638
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      132
      2582
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2161
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2067
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1850
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1719
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1717
    Aihe