No jokos ne Jyväskylän eläkeläiset on kuntoilun aloittanee? Syksyllä teitä taas tarvitaan.
On se naispesis todellista urheilua kun pitää melkein kaks viikkoa vuodessa harjoitella että on vahvistus finaaleissa.
naispesis ja Kiri
Tsiikaaja
1
460
Vastaukset
- hehheh...
nii, toukokuussa se jo tiedettiin, mut "syksy" tulikin kirittärille yllättävän varhain :P
naisethan tunnetusti eivät osaa mitään, etenkään urheilla. ois joskus kiva nähdä nää päätänsä aukovat miehet pelaamassa superin tasoisia naisia vastaan. Eikä tarttis olla ees superin tasoa, että tulis pupu pöksyyn ;)
Idioottimaista on verrata naisia miehiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136