Täällä nämä kategoriat ovat vähän huonosti toteutettu joten laitan tämän kysymyksen tänne joka liittyy lähinnä vain kävelyyn.
Mulla on sellanen ongelma kun olen kävelemässä pidempää matkaa niin sisäreidet tulevat kipeeksi. Ne tavallaan hankautuvat toisiansa vastaan ja sitten loppupäivän ne ovat niin arat etten pysty kävelemään normaalisti. Mikä tässä mättää? Onko se liikunta-allergiaa vai mitä? :D
Harmittaa kun yrittää lisätä liikuntaa ja tämmöinen sitten estää liikkumisen intoilun kun joka kerta tulee tällainen ongelma.
Reisilihasten ongelma
3
1746
Vastaukset
- Eppo
Jollakin oli joskus samanlainen ongelma, mutta vain hametta käyttäessä, silloin neuvottiin talkkia ja ties mitä. Itse asiassa aiheesta nousi kauhea sota kun joku väitti että reidet hinkkaa yhteen vain lihavilla. No mut ei siitä sen enempää. Mut kuinka ne voi edes tulla kipeiksi kun on housukangas välissä, eihän ne oikeestaan edes hinkkaa toisiaan vasten. Voisikohan siihen ns. turtua, että kävelee vaan sitkeästi jos iho vaikka tottuis. Ei nyt toki vereslihalle asti. Muuta en osaa neuvoa.
- -Somebody-
Tällä tuskin tarkoitetaan tälläista hankausta. Tämä voi olla jos ei ole aikaisemmin kävellyt pitempiä lenkkejä jolloin lihakset helposti rasittuvat uudenlaisesta liikunnasta. Se kuitenkin loppuu kun lihakset tottuvat siihen. Pitää kuitenkin antaa lihasten palautua täysin kävelyn jälkeen.
- Eppo
Niin, eli aloittajalle vielä tarkentava kysymys. Onko kipu siis lihaksissa vai ärtyykö iho? Jos kyse on lihaksista niin sittenhän se on tietysti täysin eri asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875