Mitäs jos naisesi sanoo sulle, että 'jos meet pussailemaan muita naisia, ni älä kerro, koska mitä en tiedä, ni sitä ei ole tapahtunut.'
Mikä olis reaktio?
Mitäs jos?
28
1009
Vastaukset
Kysyisin että tarkoittaako tässä tapauksessa pussailu vaan pussailua vai onko se kiertoilmaisu jollekkin muullekin.
Jos se on kiertoilmaisu niin sitten asia käydään läpi ja huolella ja itseasiassa siinä on mahdollisesti jo isonkin kriisin paikka. Jos kyse on "pelkästä" pusumustasukkaisuudesta niin sitten asia saa olla naisen toiveiden mukainen.- että...
jatkan siis tähänastisella tiedotuslinjalla.
- olisi se,
että naiseni ei luota minuun. Kun ei luota minuun, ei luota itseensä.
alle jo kommentoin ja kysyin, että oottekste kukaan koskaan pannu naista niin, että se itkee onnesta? Ette te vissiin ole, ku ootte noin epäileväistä sakkia.
- pannut lyhyen
relaxed_eyes kirjoitti:
alle jo kommentoin ja kysyin, että oottekste kukaan koskaan pannu naista niin, että se itkee onnesta? Ette te vissiin ole, ku ootte noin epäileväistä sakkia.
elämäni aikana enemmän ja laadukkaammin kuin suurin osa tulee koko elämänsä aikana panemaan. Olen tainnut kyllä nyt jo aikuistuakin. Se paneminen ei ole enää se juttu. Rakastelu voisi ehkä olla se juttu, mikä antaisi myös minulle jotain...
pannut lyhyen kirjoitti:
elämäni aikana enemmän ja laadukkaammin kuin suurin osa tulee koko elämänsä aikana panemaan. Olen tainnut kyllä nyt jo aikuistuakin. Se paneminen ei ole enää se juttu. Rakastelu voisi ehkä olla se juttu, mikä antaisi myös minulle jotain...
Oletko koskaan rakastellut naista niin, että se on itkenyt onnesta? Eli, ossaatsä sen homman vai et?
- vastaus ollut
relaxed_eyes kirjoitti:
Oletko koskaan rakastellut naista niin, että se on itkenyt onnesta? Eli, ossaatsä sen homman vai et?
jo edellisessä viestissä?
vastaus ollut kirjoitti:
jo edellisessä viestissä?
se oli jossain rivien välissä, mä en sitä vaan löytänyt. Ku mä oon tottunu siihen, että 'kyllä/ei'-kysymykseen vastataan kyllä tai ei, tai sit jätetään vastaamatta.
- yleensä tapana
relaxed_eyes kirjoitti:
se oli jossain rivien välissä, mä en sitä vaan löytänyt. Ku mä oon tottunu siihen, että 'kyllä/ei'-kysymykseen vastataan kyllä tai ei, tai sit jätetään vastaamatta.
kehua itseäni. Tosin joskus siihenkin sortunut.
yleensä tapana kirjoitti:
kehua itseäni. Tosin joskus siihenkin sortunut.
Sanoo vaan niinku asiat on. Itsensä kehumista se näennäinen vaatimattomuuskin on.
- vaatimattomuus
relaxed_eyes kirjoitti:
Sanoo vaan niinku asiat on. Itsensä kehumista se näennäinen vaatimattomuuskin on.
ei tunnu yhtä hölmöltä. Ei tarvitse alkaa todistamaan väitteitä. Se näennäinen vaatimattomuus poistaa todistamisen ja pätemisen tarpeen.
vaatimattomuus kirjoitti:
ei tunnu yhtä hölmöltä. Ei tarvitse alkaa todistamaan väitteitä. Se näennäinen vaatimattomuus poistaa todistamisen ja pätemisen tarpeen.
sil näennäisellä vaatimattomuudella saa ne kehut mahdollisesti muilta ja jos alkaa itteensä dissaamaan, ni sitte niitä kehuja vasta sateelekin.
- kehuja muilta.
relaxed_eyes kirjoitti:
sil näennäisellä vaatimattomuudella saa ne kehut mahdollisesti muilta ja jos alkaa itteensä dissaamaan, ni sitte niitä kehuja vasta sateelekin.
Aika harvoin. Dissaamalla itsensä, hakee säälipisteitä. Sekään ei ole järkevää. Riittää kun itse tietää, missä menee itsensä kanssa joka hetki. Kun on todistanut itselle kaiken todistamisen arvoisen, on todistanut sen ainoalle, joka on sen todistelun ansainnut. Ei ole tarvetta todistaa enää muille.
Jos lukisit tarkemmin kirjoittamani, huomaisit että kirjoittamani on kaikkea muuta kuin vaatimatonta. yleensä tapana kirjoitti:
kehua itseäni. Tosin joskus siihenkin sortunut.
Ku ihmiset eivät uskalla sanoa suoraan niinku asiat on, vaan muiden pitäis poimia se hyvä sieltä jostain ja nostaa jonnekin. Ristus.
Nymmä korkkaan. Vähä siivoon. Otan muutaman kupin. Palaan ehkä palstalle vielä myöhemmin, jos vaan pystyn viel tänään muodostaa kirjaimista lauseita.kehuja muilta. kirjoitti:
Aika harvoin. Dissaamalla itsensä, hakee säälipisteitä. Sekään ei ole järkevää. Riittää kun itse tietää, missä menee itsensä kanssa joka hetki. Kun on todistanut itselle kaiken todistamisen arvoisen, on todistanut sen ainoalle, joka on sen todistelun ansainnut. Ei ole tarvetta todistaa enää muille.
Jos lukisit tarkemmin kirjoittamani, huomaisit että kirjoittamani on kaikkea muuta kuin vaatimatonta.muuten täs näin vittuiliskaan, jos pitäisin sua epävarmana. Mutjoo, nyt meen ainakin hetkeks.
- asiat niin kuin
relaxed_eyes kirjoitti:
Ku ihmiset eivät uskalla sanoa suoraan niinku asiat on, vaan muiden pitäis poimia se hyvä sieltä jostain ja nostaa jonnekin. Ristus.
Nymmä korkkaan. Vähä siivoon. Otan muutaman kupin. Palaan ehkä palstalle vielä myöhemmin, jos vaan pystyn viel tänään muodostaa kirjaimista lauseita.on, asiat muuttaa muotoa ja ei toistu enää yhtä ainutlaatuisena. Kiertoilmaisuilla pitää monet asiat edelleen uutena ja ainutlaatuisena.
Mikään ei vituta niin paljon kuin itse vitutus. Vitutus vituttaa. Ei asiat.
sillä hetkellä, että pitäisi keskustella asiasta tarkemmin.
Toisaalta, tuonkaltainen lause voi johtua siitä, että puolison ystävä on kertonut nähneensä miehen pussailevan muita naisia.
Jos taas mies on kertonut pussaillut toisia naisia, voisi mies kysyä itseltään:
-miksi hän on pussaillut
-miksi kertonut
-mitä uskoo saavuttavansa teoillaan?- siviileille.
Asia on ihan ok. Ei ole tarvetta kertoakaan.
- totuuden puhuja
on ollut, että ei tule tapahtumaan, niin että voit unohtaa tuollaiset puheet.
ja toisekseen olen miettinyt, noh.. eipähän pahin mahdollinen pallo ole jalassa.. :D - Cypher from the Matrix
.. niin ei osaa kunnioitaa itseään eikä osaa silloin kunnioitaa ketään muutakaan. ja sama pätee rakkauden suhteen. eli ei hirveen hyvä juttu pitemmän päälle.
Totta ettei kaikkea tarvitse tietää mutta sitä varten on luotu luottamus ja sen pitää olla kohdallaan..
" I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here. Why, oh why didn't I take the blue pill?
I know this steak doesn't exist. I know that when I put it in my mouth, the Matrix is telling my brain that it is juicy and delicious. After nine years, you know what I realize? Ignorance is bliss.
I don't want to remember nothing. Nothing. You understand? And I want to be rich. You know, someone important, like an actor.
You get my body back at the power, reinsert me into the Matrix, I'll get what you want."
Vai noinko sen haluat menevän? - tilanteessa
alkaisin pohtimaan minkä ikäisen miehen kanssa oikein olenkaan.
lausehan on siis sellanen, että toisesta korvasta sisään ja toiseta ulos. Ei tarvii aiheuttaa yhtään mitään turhaa pohdintaa.
- dayum
Varmaan ainakin hieman hämmästynyt. Kysyisin myös että katsooko nainen oikeudekseen toimia samoin, tai onko hän jo toiminut samoin, salliessaan minulta moisen.
- dayum
relaxed_eyes kirjoitti:
Ku naiset ei toimi samoin kuin miehet.
Naiset ovat etevämpiä ummistamaan silmänsä totuudelta..?
dayum kirjoitti:
Naiset ovat etevämpiä ummistamaan silmänsä totuudelta..?
että mies voi pussata vahingossa, mut nainen tekee sen harkitusti. Noin kärjistettynä esimerkkinä.
(mä alan kyl olla ny bnii kännis, etten löydä enää näppäimiä)- dayum
relaxed_eyes kirjoitti:
että mies voi pussata vahingossa, mut nainen tekee sen harkitusti. Noin kärjistettynä esimerkkinä.
(mä alan kyl olla ny bnii kännis, etten löydä enää näppäimiä)Enpähän tiedä olisiko noin... niin hetken mielijohteet kuin myös harkitummat teot onnistuvat varmasti kummaltakin sukupuolelta.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
