.. MINKÄ takia gootteja vihataan? Eiväthän he mitään väärää ole tehneet, vai? luulisi että kaikki saavat pukeutua miten haluavat ja olla sellaisia kuin haluavat..
Olisi kiva tietää..
10
1923
Vastaukset
- anninna
Kuka vihaa gootteja? Emmä ole ketään sellaista ikinä tavannu. gootit vaan luulevat olevansa vihattuja ja sehän heille sopii vallan mainiosti, saavat siitä taas yhden "hyvän" syyn synkistellä. (Tälleen yleistäen, älä nyt hernettä vedä.)
- gootti
Joo emmä nyt tosta suutu, mut kun kattelee vaikka näitä keskusteluja täällä jne.
- anninna
gootti kirjoitti:
Joo emmä nyt tosta suutu, mut kun kattelee vaikka näitä keskusteluja täällä jne.
Viha on ehkä vähän liian vahva sana tähän. Siis kun kaikillehan vittuillaan, ei välii onko sit kyseessä minkä muotisuuntauksen edustaja.
Jos joku gootti vaan synkistelee ja mulkoilee muita rumasti omasta nurkastaan (kuten eräät) niin en kyllä yhtään ihmettele että vittuillaan. Ja netissähän nyt puhutaan ihan mitä tahansa paskaa ihan vaan että saataisi joku suuttumaan, eli siitä ei kannata välittää. - vaan
anninna kirjoitti:
Viha on ehkä vähän liian vahva sana tähän. Siis kun kaikillehan vittuillaan, ei välii onko sit kyseessä minkä muotisuuntauksen edustaja.
Jos joku gootti vaan synkistelee ja mulkoilee muita rumasti omasta nurkastaan (kuten eräät) niin en kyllä yhtään ihmettele että vittuillaan. Ja netissähän nyt puhutaan ihan mitä tahansa paskaa ihan vaan että saataisi joku suuttumaan, eli siitä ei kannata välittää.kun ihmiset käy tänne laittaan jotain tosi herjalla että imekää munaa ja tappakaa kootit. Kävin huvikseen kattoon muita eri musiikki lajien keskusteluita, enkä ainakaan pikaisella silmäyksellä niistä löytänyt näin kovaa vittuilua. Toisaalta, tää on suomi24 jossa käy "vaan" vajaat paskat joilla ei oo muuta tekemistä kun haukkua muita ja muitten valintoja.
- Goottigirl
En mä suuri vaikka mä luen näitä kometeja
- abdullah III
Gootit ovat sairaita yksilöitä. Goottitytöt kävelevät domina-asuissaan patukka perseessä, ja pojat näyttävät transuilta...patukka perseessä tietysti. Jos laki sallis, lähtisin samantien kaupungille lapio kourassa ja kun näkisin yhdenkin niistä, löisin lapiolla täysillä takaraivoon! Näin se on, näin goottitransuja pitää kohdella jotta ne pysyivät poissa näkyvistä!
- sitten
kaikille muillekin. Eikun vaan luonnon lait eteen niin ekana tulen tappamaan sinut.
- Goottigirl
Mitä siten jos me ollaan erilaisiin kaikki saa ola erinalisiii ja sitä paitsi mä oon gootti
- Anonyymi
tapa ittes
- Goottigirl
En mä tiiä mitä niisä on pahaa ne vaan pukeutuu erin lailla kun muutuu ja kaikee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031655
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271432En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708