Olisi kiva tietää..

gootti

.. MINKÄ takia gootteja vihataan? Eiväthän he mitään väärää ole tehneet, vai? luulisi että kaikki saavat pukeutua miten haluavat ja olla sellaisia kuin haluavat..

10

2002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anninna

Kuka vihaa gootteja? Emmä ole ketään sellaista ikinä tavannu. gootit vaan luulevat olevansa vihattuja ja sehän heille sopii vallan mainiosti, saavat siitä taas yhden "hyvän" syyn synkistellä. (Tälleen yleistäen, älä nyt hernettä vedä.)

• gootti

Joo emmä nyt tosta suutu, mut kun kattelee vaikka näitä keskusteluja täällä jne.

• anninna
        gootti kirjoitti:

Joo emmä nyt tosta suutu, mut kun kattelee vaikka näitä keskusteluja täällä jne.

Viha on ehkä vähän liian vahva sana tähän. Siis kun kaikillehan vittuillaan, ei välii onko sit kyseessä minkä muotisuuntauksen edustaja.

Jos joku gootti vaan synkistelee ja mulkoilee muita rumasti omasta nurkastaan (kuten eräät) niin en kyllä yhtään ihmettele että vittuillaan. Ja netissähän nyt puhutaan ihan mitä tahansa paskaa ihan vaan että saataisi joku suuttumaan, eli siitä ei kannata välittää.

• vaan
        anninna kirjoitti:

Viha on ehkä vähän liian vahva sana tähän. Siis kun kaikillehan vittuillaan, ei välii onko sit kyseessä minkä muotisuuntauksen edustaja.

Jos joku gootti vaan synkistelee ja mulkoilee muita rumasti omasta nurkastaan (kuten eräät) niin en kyllä yhtään ihmettele että vittuillaan. Ja netissähän nyt puhutaan ihan mitä tahansa paskaa ihan vaan että saataisi joku suuttumaan, eli siitä ei kannata välittää.

kun ihmiset käy tänne laittaan jotain tosi herjalla että imekää munaa ja tappakaa kootit. Kävin huvikseen kattoon muita eri musiikki lajien keskusteluita, enkä ainakaan pikaisella silmäyksellä niistä löytänyt näin kovaa vittuilua. Toisaalta, tää on suomi24 jossa käy "vaan" vajaat paskat joilla ei oo muuta tekemistä kun haukkua muita ja muitten valintoja.

• Goottigirl

En mä suuri vaikka mä luen näitä kometeja

• abdullah III

Gootit ovat sairaita yksilöitä. Goottitytöt kävelevät domina-asuissaan patukka perseessä, ja pojat näyttävät transuilta...patukka perseessä tietysti. Jos laki sallis, lähtisin samantien kaupungille lapio kourassa ja kun näkisin yhdenkin niistä, löisin lapiolla täysillä takaraivoon! Näin se on, näin goottitransuja pitää kohdella jotta ne pysyivät poissa näkyvistä!

• sitten

kaikille muillekin. Eikun vaan luonnon lait eteen niin ekana tulen tappamaan sinut.

• Goottigirl

Mitä siten jos me ollaan erilaisiin kaikki saa ola erinalisiii ja sitä paitsi mä oon gootti

• Anonyymi

tapa ittes

• Goottigirl

En mä tiiä mitä niisä on pahaa ne vaan pukeutuu erin lailla kun muutuu ja kaikee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe