Olisi kiva tietää..

gootti

.. MINKÄ takia gootteja vihataan? Eiväthän he mitään väärää ole tehneet, vai? luulisi että kaikki saavat pukeutua miten haluavat ja olla sellaisia kuin haluavat..

10

1844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anninna

      Kuka vihaa gootteja? Emmä ole ketään sellaista ikinä tavannu. gootit vaan luulevat olevansa vihattuja ja sehän heille sopii vallan mainiosti, saavat siitä taas yhden "hyvän" syyn synkistellä. (Tälleen yleistäen, älä nyt hernettä vedä.)

      • gootti

        Joo emmä nyt tosta suutu, mut kun kattelee vaikka näitä keskusteluja täällä jne.


      • anninna
        gootti kirjoitti:

        Joo emmä nyt tosta suutu, mut kun kattelee vaikka näitä keskusteluja täällä jne.

        Viha on ehkä vähän liian vahva sana tähän. Siis kun kaikillehan vittuillaan, ei välii onko sit kyseessä minkä muotisuuntauksen edustaja.

        Jos joku gootti vaan synkistelee ja mulkoilee muita rumasti omasta nurkastaan (kuten eräät) niin en kyllä yhtään ihmettele että vittuillaan. Ja netissähän nyt puhutaan ihan mitä tahansa paskaa ihan vaan että saataisi joku suuttumaan, eli siitä ei kannata välittää.


      • vaan
        anninna kirjoitti:

        Viha on ehkä vähän liian vahva sana tähän. Siis kun kaikillehan vittuillaan, ei välii onko sit kyseessä minkä muotisuuntauksen edustaja.

        Jos joku gootti vaan synkistelee ja mulkoilee muita rumasti omasta nurkastaan (kuten eräät) niin en kyllä yhtään ihmettele että vittuillaan. Ja netissähän nyt puhutaan ihan mitä tahansa paskaa ihan vaan että saataisi joku suuttumaan, eli siitä ei kannata välittää.

        kun ihmiset käy tänne laittaan jotain tosi herjalla että imekää munaa ja tappakaa kootit. Kävin huvikseen kattoon muita eri musiikki lajien keskusteluita, enkä ainakaan pikaisella silmäyksellä niistä löytänyt näin kovaa vittuilua. Toisaalta, tää on suomi24 jossa käy "vaan" vajaat paskat joilla ei oo muuta tekemistä kun haukkua muita ja muitten valintoja.


      • Goottigirl

        En mä suuri vaikka mä luen näitä kometeja


    • abdullah III

      Gootit ovat sairaita yksilöitä. Goottitytöt kävelevät domina-asuissaan patukka perseessä, ja pojat näyttävät transuilta...patukka perseessä tietysti. Jos laki sallis, lähtisin samantien kaupungille lapio kourassa ja kun näkisin yhdenkin niistä, löisin lapiolla täysillä takaraivoon! Näin se on, näin goottitransuja pitää kohdella jotta ne pysyivät poissa näkyvistä!

      • sitten

        kaikille muillekin. Eikun vaan luonnon lait eteen niin ekana tulen tappamaan sinut.


      • Goottigirl

        Mitä siten jos me ollaan erilaisiin kaikki saa ola erinalisiii ja sitä paitsi mä oon gootti


      • Anonyymi

        tapa ittes


    • Goottigirl

      En mä tiiä mitä niisä on pahaa ne vaan pukeutuu erin lailla kun muutuu ja kaikee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe