Mikä on adonis? Omia määritelmiä kiitos?
ny hetki hiljaa...kiitos
78
1484
Vastaukset
- Levemir
joka on todella hyvännäköinen, mutta tietää sen itsekin, ja käyttäytyy sen mukaan :C vaikka älliä olisi paremmankin vaikutuksen tekemiseen.
- Levemir
relaxed_eyes kirjoitti:
niinku fruittaria?
kysymäsi termin vanhalle.
- Levemir
relaxed_eyes kirjoitti:
on homomainen (yleensä nuori) hetoromies.
tarkoita sellaista, vaan sellaista oikeasti raamikasta urosta, treenattua, hyvin pukeutunutta, joka tietää olevansa haluttua riistaa, ja käyttäytyy miten sattuu, koska aina joku lankeaa hetkeksi kuitenkin.
Levemir kirjoitti:
tarkoita sellaista, vaan sellaista oikeasti raamikasta urosta, treenattua, hyvin pukeutunutta, joka tietää olevansa haluttua riistaa, ja käyttäytyy miten sattuu, koska aina joku lankeaa hetkeksi kuitenkin.
no kaikki miehethän on sellasia omasta mielestään. Katsos kun naiset ei vaan tajuu.
- Levemir
relaxed_eyes kirjoitti:
no kaikki miehethän on sellasia omasta mielestään. Katsos kun naiset ei vaan tajuu.
että hyvikseen vinkuvat kun ei saanut...? Eiköhän miehetkin tiedä kuka se adonis, suomeksi pukki, ole :D
Levemir kirjoitti:
että hyvikseen vinkuvat kun ei saanut...? Eiköhän miehetkin tiedä kuka se adonis, suomeksi pukki, ole :D
Sikshän ne vinkuukin sitä ku naiset ei tajuu tehä alotteita.
- tytteli vaan
fyysisesti et psyykkisesti..miehekäs eroottinen vartalo..adonis on ennenmuuta naisväen silmään ns. valio yksilö.:))
- tytteli vaan
relaxed_eyes kirjoitti:
lihaksikas homo?
ei kuiteskaan..vaikka voiha homokin olla lihaksikas miksipä ei vois??ja eroottinenki ihan heteotyttöjenki mielest...George Michael täst hyvänä esimerkkinä vaikkapa:)
tytteli vaan kirjoitti:
ei kuiteskaan..vaikka voiha homokin olla lihaksikas miksipä ei vois??ja eroottinenki ihan heteotyttöjenki mielest...George Michael täst hyvänä esimerkkinä vaikkapa:)
eiks just sekin oo homo? Vai onks mul vanhentunutta infoa? Ei noist julkuista ikinä voi tietää.
- tytteli vaan
tytteli vaan kirjoitti:
adoniksen piirteit ehkäpä sikäli mikäli olen adoniksen oikeen ymmärtänyt alunperinkää.:)
http://www.orlandofloridaguide.com/entertainment/music/bands/dannywood/Danny Wood 0135.jpg
http://docs.voxeo.com/images/tutorials/marky.jpg
http://imagehost.epier.com/53389/russell-crowe.jpg - tytteli vaan
relaxed_eyes kirjoitti:
eiks just sekin oo homo? Vai onks mul vanhentunutta infoa? Ei noist julkuista ikinä voi tietää.
siinäpäs se idis oliki et ulkonäkö ei kerrokkaa kuka on homppeli ja kuka ei..sellai adonkiksen näköi mies voi olla naisten silmää oikeen herkukas siltikii se saattaa ollakki homppeli:)
http://www.wallpaperbase.com/wallpapers/celebsm/georgemichael/george_michael_1.jpg tytteli vaan kirjoitti:
adoniksen piirteit ehkäpä sikäli mikäli olen adoniksen oikeen ymmärtänyt alunperinkää.:)
http://www.orlandofloridaguide.com/entertainment/music/bands/dannywood/Danny Wood 0135.jpg
http://docs.voxeo.com/images/tutorials/marky.jpg
http://imagehost.epier.com/53389/russell-crowe.jpgeihän niil oo karvojakaa.
- tytteli vaan
relaxed_eyes kirjoitti:
eihän niil oo karvojakaa.
oot sä vaa aikas hauska miekkonen:))eihän kaikil miehil olekkaa kauheest karvaa välttis vartalossaa ..jaloissa ny varmaaki kaikil on apinan esiasteen verran sitten naamaa pukkaa karvotusta:))
munkaan miehel ole mitää rintakarvotusta ollenkaa siltikää se ei oo hui kauhiata:)) tytteli vaan kirjoitti:
oot sä vaa aikas hauska miekkonen:))eihän kaikil miehil olekkaa kauheest karvaa välttis vartalossaa ..jaloissa ny varmaaki kaikil on apinan esiasteen verran sitten naamaa pukkaa karvotusta:))
munkaan miehel ole mitää rintakarvotusta ollenkaa siltikää se ei oo hui kauhiata:))Pitäähä miehel ny karvoja kasvaa. Poikasil on haivenia tai posliinia
- tytteli vaan
relaxed_eyes kirjoitti:
Pitäähä miehel ny karvoja kasvaa. Poikasil on haivenia tai posliinia
ole niit rintakarvoi??:(saattaa siin muutama hassun hauska karvan alku olla mut ei kyl millää pääse sanoo et olis rintakavotusta enempikin..kyl mä siltikii siit tykkään ku kaheli kaurapuurost:))sil on kummiski paljon kaikkee sellasta kivaa mist mä just tykkään niist rintakarvoist en kyl ees kauheesti tykkää://
tytteli vaan kirjoitti:
ole niit rintakarvoi??:(saattaa siin muutama hassun hauska karvan alku olla mut ei kyl millää pääse sanoo et olis rintakavotusta enempikin..kyl mä siltikii siit tykkään ku kaheli kaurapuurost:))sil on kummiski paljon kaikkee sellasta kivaa mist mä just tykkään niist rintakarvoist en kyl ees kauheesti tykkää://
Kyllä miehen pitää olla karvanen. Kai se sitte panee kunnolla, ku siitä niin tykkäät.
- tytteli vaan
relaxed_eyes kirjoitti:
Kyllä miehen pitää olla karvanen. Kai se sitte panee kunnolla, ku siitä niin tykkäät.
huh huh mitäs sä tollasii kyselet??hyi hyi hyi..ja hyi..:)on se kyl aikas hyvä siinäki hommelis (kauheesti ei passaa kehuskella ylpistyy);)mut parast varmaaki on se et kokonaisuus miellyttää silmää & mieltäki:))
tytteli vaan kirjoitti:
huh huh mitäs sä tollasii kyselet??hyi hyi hyi..ja hyi..:)on se kyl aikas hyvä siinäki hommelis (kauheesti ei passaa kehuskella ylpistyy);)mut parast varmaaki on se et kokonaisuus miellyttää silmää & mieltäki:))
Se panee niin, että tuntuu. Siitä se on kiinni.
- tytteli vaan
relaxed_eyes kirjoitti:
Se panee niin, että tuntuu. Siitä se on kiinni.
voisit tietää heh heh..sa se:))rontti!!
tytteli vaan kirjoitti:
voisit tietää heh heh..sa se:))rontti!!
Naiset mä tunnen paremmin ku omat taskuni.
- tytteli vaan
relaxed_eyes kirjoitti:
Naiset mä tunnen paremmin ku omat taskuni.
omaa häntääsä eikä muutaku ihan heti ku tilaisuus tulee:))melkosen vekkuli isäntähän ootki..
tytteli vaan kirjoitti:
omaa häntääsä eikä muutaku ihan heti ku tilaisuus tulee:))melkosen vekkuli isäntähän ootki..
Naiset vaan on niin helppoja. On ne kyl vaikeitakin, mut sekin on sit oma vika.
- tytteli vaan
relaxed_eyes kirjoitti:
Naiset vaan on niin helppoja. On ne kyl vaikeitakin, mut sekin on sit oma vika.
tuota sä et kyllä usko ittekkää:))saatika minä sitte..miksi sitte miehet aina valittaa että naisille pitää tehä tiliä kokoaika jostaki jos me oltas niin helppoja kun sä nyt koitat antaa ymmärtää??onko se helppous sitte jotaki muuta?
meillä ainaki mä möksötän kun sille tuntuu et nyt ei muukaa auta nii sitte alkaa hetken pääst kysely et mikä nyt sitte taas tuli??hööh ja sillee et niinku mä muka turhasta möksöttäsin..kun ihan aiheest mökötän sillon jos tarvii mököttää. tytteli vaan kirjoitti:
tuota sä et kyllä usko ittekkää:))saatika minä sitte..miksi sitte miehet aina valittaa että naisille pitää tehä tiliä kokoaika jostaki jos me oltas niin helppoja kun sä nyt koitat antaa ymmärtää??onko se helppous sitte jotaki muuta?
meillä ainaki mä möksötän kun sille tuntuu et nyt ei muukaa auta nii sitte alkaa hetken pääst kysely et mikä nyt sitte taas tuli??hööh ja sillee et niinku mä muka turhasta möksöttäsin..kun ihan aiheest mökötän sillon jos tarvii mököttää.Ja pane sua kunnolla?
Mullei oo ikinä ollu naisten kans ongelmia niinkauan ku niitä vaan on kunnolla nainu.- tytteli vaan
relaxed_eyes kirjoitti:
Ja pane sua kunnolla?
Mullei oo ikinä ollu naisten kans ongelmia niinkauan ku niitä vaan on kunnolla nainu.mua ei kyllä panemalla saada hiljaseks eikä mököttäminenkään lopu mihkää sekstailuun..otan tietysti innolla vastaan kun annetaan mut ei se sitä tarkota et mökötys olis sen jälkeen ohitte ei ei ei..
tai oikeastaan tyypillistä miehille, ensin pyytää olemaan hiljaa ja silti pitäisi vastata.
Olen hiljaa...relaxed_eyes kirjoitti:
hetki hiljaa ja miettikää, ei kai siinä mitään outoo ole?
että minä itse mietin aina kysymystä ennenkuin vastaan, *näkeehän se jo minun kirjoituksistani että mietitty on...*
Ilman jaarituksia, heitän yhden nimen, hänessä ilmentyy kaikki se mitä minulle herää sanasta adonis, Markus Pöyhönen...Silipa-Tuuli kirjoitti:
että minä itse mietin aina kysymystä ennenkuin vastaan, *näkeehän se jo minun kirjoituksistani että mietitty on...*
Ilman jaarituksia, heitän yhden nimen, hänessä ilmentyy kaikki se mitä minulle herää sanasta adonis, Markus Pöyhönen...Se on kyl söpö mies.
- tytteli vaan
relaxed_eyes kirjoitti:
Se on kyl söpö mies.
käy kyl adoniksen mittoihin eri hyvin:))
http://farm1.static.flickr.com/50/139929298_22ae5228c9.jpg?v=0 - Levemir
tytteli vaan kirjoitti:
http://farm1.static.flickr.com/50/139929298_22ae5228c9.jpg?v=0nami. Pitää mennä pian pyörähtämään hallilla, sielläkin silmä välillä lepää ;D
tytteli vaan kirjoitti:
http://farm1.static.flickr.com/50/139929298_22ae5228c9.jpg?v=0sil jo karvoja?
- Levemir
relaxed_eyes kirjoitti:
sil jo karvoja?
jonkun muun selvittää, fiksut katsoo kaukaa...
Levemir kirjoitti:
jonkun muun selvittää, fiksut katsoo kaukaa...
ni varmasti kysyn silt, et kasvaako sul jo karvoja(palstan tytöt haluu tietää).
- Levemir
relaxed_eyes kirjoitti:
tahdot niin...
- tytteli vaan
Levemir kirjoitti:
nami. Pitää mennä pian pyörähtämään hallilla, sielläkin silmä välillä lepää ;D
mä oottelen täs koska mun viimeset romppeet saapuu..mihkä ne äijät on oikee menny?!sit pääsis saunan ja grillin kimppuun..salaattia ja vartaita jo esivelmistelin hyvis ajoin et saa sitten grilliin nopskaan mut syöjät on kateis??!!silmiäkin olis kiva lepuutella siel saunan puolel sitte 8)
relaxed_eyes kirjoitti:
kasvaa hällä, *omin silmin nähtynä...*
- tytteli vaan
relaxed_eyes kirjoitti:
sil jo karvoja?
ei noi komiat mieht kun pöyhönen tartte ees niit karvoi..ne vie tyttöjen jalat alta pelkäl leveel hymyl;))kyl kyl kyl
- Levemir
relaxed_eyes kirjoitti:
Mä teen sen ihan palstan naisten vuoks.
niin aulis,että joku reppana jo kadehtii yllä.
Levemir kirjoitti:
niin aulis,että joku reppana jo kadehtii yllä.
Eihän mua voi ku karehtia. Eikä eres se karehtiminen toimni.
tytteli vaan kirjoitti:
ei noi komiat mieht kun pöyhönen tartte ees niit karvoi..ne vie tyttöjen jalat alta pelkäl leveel hymyl;))kyl kyl kyl
tytöt haluu yhtään tukistaa?
Silipa-Tuuli kirjoitti:
kasvaa hällä, *omin silmin nähtynä...*
Sä oot nähny Markuksen karvat. Onkohan moni muu nainen saman nähnyt?
- tytteli vaan
relaxed_eyes kirjoitti:
tytöt haluu yhtään tukistaa?
mitenkä nii tukistaa??mä revin hiuksista minkä kerkiin..:))
tytteli vaan kirjoitti:
mitenkä nii tukistaa??mä revin hiuksista minkä kerkiin..:))
Emmä ainakaan siitä tykkää. Mut vaiks rintakarvoista. Eiks yhtään tee mieli ottaa niistä kiinni?
- tytteli vaan
relaxed_eyes kirjoitti:
Sä oot nähny Markuksen karvat. Onkohan moni muu nainen saman nähnyt?
Markuksen peban sillee kosketus etäisyyeltä:))oli kyl hirvee hinku koittaa kuinka kiintee sen peba on..en kuiteskaan kehannu:))
- Levemir
tytteli vaan kirjoitti:
mä oottelen täs koska mun viimeset romppeet saapuu..mihkä ne äijät on oikee menny?!sit pääsis saunan ja grillin kimppuun..salaattia ja vartaita jo esivelmistelin hyvis ajoin et saa sitten grilliin nopskaan mut syöjät on kateis??!!silmiäkin olis kiva lepuutella siel saunan puolel sitte 8)
tupakkaa pyyhe päällä :D
- tytteli vaan
relaxed_eyes kirjoitti:
Emmä ainakaan siitä tykkää. Mut vaiks rintakarvoista. Eiks yhtään tee mieli ottaa niistä kiinni?
rintakarvoist kiinni kun ei niit rintakavoja ees ole??munakarvoistako sitte seuraavaks tarttusin kii?? ;))*räkättää* 8) sillä on hiuksii ihan älyttömästi päänahkas nii eiks siit olekki ihan hyvä retuuttaa??:))*nyökyttele*
tytteli vaan kirjoitti:
rintakarvoist kiinni kun ei niit rintakavoja ees ole??munakarvoistako sitte seuraavaks tarttusin kii?? ;))*räkättää* 8) sillä on hiuksii ihan älyttömästi päänahkas nii eiks siit olekki ihan hyvä retuuttaa??:))*nyökyttele*
tytöt tykkää ku niitä otetaan tukasta kiinni ja pannaaan, mut emmä ainakaan tykkää ku mun tukasta tyttö kiinni ottaa. Eikä kyl tykkäää sunkaan ukko, ainakaan omien puheidensa mukaan.
- tytteli vaan
relaxed_eyes kirjoitti:
tytöt tykkää ku niitä otetaan tukasta kiinni ja pannaaan, mut emmä ainakaan tykkää ku mun tukasta tyttö kiinni ottaa. Eikä kyl tykkäää sunkaan ukko, ainakaan omien puheidensa mukaan.
ootteks te puhunu täälä jotai aikasemminki??nyt voist kyl kertoo enemmän kun kerta aloit kertomaan..mitä mun pitäs tietää tästä tukka jutusta??ei kai se täälä kerro meiän välisii hommia?://
tytteli vaan kirjoitti:
ootteks te puhunu täälä jotai aikasemminki??nyt voist kyl kertoo enemmän kun kerta aloit kertomaan..mitä mun pitäs tietää tästä tukka jutusta??ei kai se täälä kerro meiän välisii hommia?://
Jossain kohtaa se jotain sano, mut voin muistaa väärinki.
- tytteli vaan
relaxed_eyes kirjoitti:
Jossain kohtaa se jotain sano, mut voin muistaa väärinki.
mun mielestä netti ei oo sellai paikka mis saa kaikkee kertoo niinkus liianki avoimesti sittenkää vaikka meki anonyymeja ollaan..ne jutut on kahelleen tarkotettuja eikä niist tarvi koko maailman kuulla kummiskaan..te miehet ootte kyl ilmeisesti aika hanakoit kertoilee omia sekkailujanne??onneks en oo mies ei tartte pätee millää jutuilla.:)
- tytteli vaan
Levemir kirjoitti:
tupakkaa pyyhe päällä :D
siltä se ainaski alkaa vaikuttaa kun luen näit juttui.:((naapurissa asuu sellai vanhempi naisihminen miehnsä kans..vanhempi pariskunta.se mamma ramppaa tässä takapihal tosi usein mukamas tupakkia pyytämäs.site se kuiteskin höpöttää ihan levottomia meille eikä meinaa lähtee kulumallakaa omalle puolelleen://rasittava nainen.yks viel heittää vettä sen myllyy ja oikee nauttii tilanteest kun se nainen flirttii..buah
tytteli vaan kirjoitti:
mun mielestä netti ei oo sellai paikka mis saa kaikkee kertoo niinkus liianki avoimesti sittenkää vaikka meki anonyymeja ollaan..ne jutut on kahelleen tarkotettuja eikä niist tarvi koko maailman kuulla kummiskaan..te miehet ootte kyl ilmeisesti aika hanakoit kertoilee omia sekkailujanne??onneks en oo mies ei tartte pätee millää jutuilla.:)
Mä en vaan muista.
- Levemir
tytteli vaan kirjoitti:
siltä se ainaski alkaa vaikuttaa kun luen näit juttui.:((naapurissa asuu sellai vanhempi naisihminen miehnsä kans..vanhempi pariskunta.se mamma ramppaa tässä takapihal tosi usein mukamas tupakkia pyytämäs.site se kuiteskin höpöttää ihan levottomia meille eikä meinaa lähtee kulumallakaa omalle puolelleen://rasittava nainen.yks viel heittää vettä sen myllyy ja oikee nauttii tilanteest kun se nainen flirttii..buah
mutta kyllähän tässä kaikkea on hölisty siitä mumpsista :D Eiköhän sekin osaa kertoa esim monelta meillä kersat menee nukkumaan, tai montako niitä on, tai jotain tuosta hallitouhusta. Mut henkilökohtasuudet on omia ;D
- tytteli vaan
Levemir kirjoitti:
mutta kyllähän tässä kaikkea on hölisty siitä mumpsista :D Eiköhän sekin osaa kertoa esim monelta meillä kersat menee nukkumaan, tai montako niitä on, tai jotain tuosta hallitouhusta. Mut henkilökohtasuudet on omia ;D
enpä kyl kysele netti jutuista oikeestaa koskaa mitää..mä oon kelannu sen sillee et se haluu tääl hengailla ja juttelee mitä juttelee kenekä kans haluu jutella..meillä on sitte se oma elämä kuiteskin tääl realityssä mikä merkkaa :))kiinnostuin sen kaut tästä netti touhusta vaikkapa ei mä silleen jaksas istuksii kaiket illat kirjottelemas ihmisille mut joo sen oma asia tietystikkii:))ihan ku tulis auto pihaan heippa!!
- Levemir
tytteli vaan kirjoitti:
enpä kyl kysele netti jutuista oikeestaa koskaa mitää..mä oon kelannu sen sillee et se haluu tääl hengailla ja juttelee mitä juttelee kenekä kans haluu jutella..meillä on sitte se oma elämä kuiteskin tääl realityssä mikä merkkaa :))kiinnostuin sen kaut tästä netti touhusta vaikkapa ei mä silleen jaksas istuksii kaiket illat kirjottelemas ihmisille mut joo sen oma asia tietystikkii:))ihan ku tulis auto pihaan heippa!!
terkkuja, häivynpä itekin sinne tallille katsastamaan jos ois kaffeseuraa ennen iltatouhuja.
Minä kun olen tälläinen romanttillinen ihminen niin..
Adonis oli kreikkalaisessa mytologiassa luonnon vuosittaista elpymistä ja lakastumista kuvaava haltija, joka tavallisesti ajateltiin ihanaksi, Afroditen hehkuvasti rakastamaksi, aikaisin kuolleeksi nuorukaiseksi. Hän oli intohimoinen metsästäjä, mikä koitui hänen kohtalokseen, sillä hän haavoitti villisikaa, joka myöhemmin puri hänet kuoliaaksi. Kuvaannollisesti "adonis" tarkoittaa kaunista nuorukaista, naisten hurmaajaa.
Adonis on alkujaan itämainen jumala, joka symboloi auringon hehkun vaikutusta kasvillisuuteen ja nopeaa lakastumista. Adoniksen kunniaksi vietetään keskikesällä surujuhlaa.
Raadollisempaa merkitystä en jaksa alkaa pohtimaan.- on urheilullinen
mies, jota tyhmät naiset yrittävät mutta fiksut vain etäisesti himoitsevat.
- Levemir
hyvin tiivistetty :D
- Levemir
relaxed_eyes kirjoitti:
Naiset luulee olevansa syvällisiä ja miehet luulee olevansa pinnallisia.
saa, kun koittaa välillä olla fiksu :D
Oot sä koskaan itkeny onnesta, ku sua on pantu kunnolla?
- tytteli vaan
ite tilantees mut olen mä itkeny sen jälkeen.kuinka nii??
tytteli vaan kirjoitti:
ite tilantees mut olen mä itkeny sen jälkeen.kuinka nii??
ei mitään tärkeetä.
Hyvä näin.- tytteli vaan
relaxed_eyes kirjoitti:
ei mitään tärkeetä.
Hyvä näin.mihkä ei sitte ollukkaa vastauksella välii.=/himpan verta kyl kiinnostas tietää et miks kysyit??
tytteli vaan kirjoitti:
mihkä ei sitte ollukkaa vastauksella välii.=/himpan verta kyl kiinnostas tietää et miks kysyit??
mä luulen, että 90%:a miehistä ei pääse koskaan kokemaan sitä naisen itkunsekaista onnea.
- tytteli vaan
relaxed_eyes kirjoitti:
mä luulen, että 90%:a miehistä ei pääse koskaan kokemaan sitä naisen itkunsekaista onnea.
mä ehtisin jo ihmetellä et olipas outo kysymys sulla.:)sitte ku rakastuu sen tietää justiisa siit et toisen lähelle haluu ihan jatkuvasti ja siin sylissä vois olla ajattoman määrän niin paljoa ei siin ehi olemaa kun hyvält tuntus.rakastellessa se hyväolo nousee sitte helposti pintaan ja sen rakkaansa kasvot nähessään ja vartalon tuntiessaan siinä omaa ihoas ja vartaloos vasten se tunne vaan vie mukanaan:))helposti siinä tilanteessa mulla ainaski tulee hyvästä olosta itku se toinen vaa tuntuu niin ihanalle ja täyttää koko sun maailman sillä hetkellä siinä..tuntuu et sulaa toiseen ja on kaksi ihmistä yhessä:))onnea se on..
- gek-ko
tällasta sanaa koskaan. Mä en tiedä mitä se meinaa. Jotain hyvävartaloista miestä (lue: jotain uimarannalla rehentelijää) naiset sanovat joskus adonikseksi.
Itselle tulee vain kauhea kiusaus käyttää adonis-termiä johonkin, mihin se ainakaan ei sovi.
Siis mun pölynimuri on aivan uskomattoman tehokas, siinä on HEPA-suodattimet ja kaikki, siis se on aivan adonis.
Kreikastahan tää tulee? - cookos
olla nainen, joka on atleettinen ja harteikas, lihaksikas urheilullinen,...ja nyt tarkistan...
- cookos
se on kreikkalaine haltija tai kaunis nuorukainen, naisten hurmaaja, eli meni pikasen pieleen. Mut sen tiesin, että liittyy jotenkin kreikan mytologiaan ;)
- Marie-Cecile
kaunis mies.
- e.W
"Mikä on adonis? Omia määritelmiä kiitos?"
Jotain...
Esimerkkiä tavoista: Ottaa automaattisesti takin pois päältään hampurilaisbaarissakin syömään alkaessaan (tää juttu ei adonikselta unohdu juuri koskaan, ei edes humalassa;). Ei etuile ja töytäile safkapaikan ruokajonossa kuin nälkäinen ilves ja ymmärtää, ettei ruoka suussa kuulu puhua. Ei tapaa puhua pilkkaavasti tai alentavasti edes vastenmielisiksi kokemistaan naisista julkisesti. Ei ole moukkamainen uhoaja, eikä riidanhaastajatyyppiä edes juhlimisfiiliksissään. Adoniksen seurassa liikkuessa ei juuri tarvitse hävetä.
Adonis on tarvittaessa hyvä seuramies ja luonteeltaan sopivasti sosiaalinen. Hän osaa pitää esim. maljapuheita luontevasti ja jutella ja liikkua seurassa kuin seurassa, oli vaikka sitten perusluonteeltaan introvertimpikin. Yllättävissä tilanteissa adoniksen sormi ei kovin helpolla mene suuhun ja hän puolustaa aina heikompiaan. On oikeudenmukainen. Sivistystasosta: osaisi tarvittaessa määritellä kysyttäessä nopeasti vaikkapa käsitteet globalisaatio, deflaatio, pörssikurssi, skene ja naiseus ilman noloja mokia ja hoomoilasmaisuutta.
Adonis on ajatteleva ja hänellä on elämässään kiinnostuksenkohteita, tavoitteita ja haaveitakin. Hänellä voi olla roisi ja hulvatonkin huumori, mutta hän osaa kohdentaa sitä seuran mukaan. Naiselle hän osaa antaa tilaa, eikä kärsi merkittävissä määrin minkäänlaisista komplekseista, kuten esimerkiksi sukupuoliseen kyvykkyyteensä/ seksuaalisuuteensa liittyvästä epävarmuudesta tai ylilyövästä mustasukkaisuudesta.
Yleisesti ottaen adonismies antaa arvostusta myös naissukupuolta edustavien saavutuksille työelämässä ja halveksuu omaa sukupuoltaan edustavia sovinistijuntteja. Ulkonäöltään hän on puoleensavetävä ja osaa kantaa itsensä ts. olemuksensa tyylillä. Luonteeltaan hän on ehdottoman on hyväntahtoinen, mutta tarpeeksi kova siten, ettei kukaan helpolla yli kävele. Älykäs. Persoona mieleenjäävä.- e.W
..tota käsitettä "adonis" nyt laajimassa mahdollisessa mielessä.;)
Yks stereotypiahan "adoniksesta" ( varmaan se tunnetuin) on, että "adonis" on esim. komea beach-boy: tavallisesti vähän nuoremman puoleinen, hyväkroppainen ja ruskettunut...
Monet suomalaisnaiset tapaavat kutsua "adoniksiksi" vain Italian rantojen poikia etc... Itse ainakin olen huomannut sellaista. Jännä juttu. Hmmh. Käsitteen alkuperä olis toisaalta kiinnostava, mutta olkoot.. nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3066673Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai505817Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1865302Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi614083Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan383338Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava53333HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok523247Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan293018Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739112242Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?
Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?381115