Mä viihdyn palstal siks,

...tai emmä tiedä miks, mut näin kuitenkin:

http://www.youtube.com/watch?v=LZzEeuL3cWM

viikossa alkaa vituttaa paikka ku paikka, palsta ei kuitenkaan vituta vieläkään.

Siks toisekseen:

...naiset nuo, riemun tuo...lallallalaa..♪♪♪♫♪♫♪♫

Otetaas sille!

13

537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin sä

löydät vielä näppmäimet vaikka oot ihan känässä.

• emmä tajuu ittekkää, ku se näin osuu. Varmaan näpytelly niin paljo, että tulee selkäöytimestä, tai jotai.

• cookos

mitäsulle on tapahtunut, lallattelet tuolla viisiin?
      On vaarallista viihtyä tämän tyylisillä palstoilla, etkös oo jotain sellaista mulle joskus kertoillut..?
      Miehet ei kyllä tuo riemua, ei sitten ei millään, ei mitään muuta kuin itkua ja hammasten kiristystä, ei kukaa ja ei koskaan. Piste.

• Miehis ei oo mitää vikaa. Siks toisekseen, sä oot mulle luvannu, ettet jää tälle palstalle koukkuun, kuinkas siinä kävikää? ;)

• cookos
        relaxed_eyes kirjoitti:

Miehis ei oo mitää vikaa. Siks toisekseen, sä oot mulle luvannu, ettet jää tälle palstalle koukkuun, kuinkas siinä kävikää? ;)

että miehet ei olekaan kaikkivoipia, tuotan sulle pettymyksen ja itsehän oon tämän jo kauan tietänytkin, ...niin, taidan käyttää tään ajan ylitöihin..

• Ootko sä korkannut jo lauantaipullon vai tekeekö muuten vaan laulaa? ;)

Kiva kuitenkin jos viihdyt täällä.

• yhentoista aikaan aamupäivällä, täs on mun sählyjengiä saunomas. Grillailtiinki tos, ja meinaattiin pelata beach volleytä, mutku on nii saamarin kylymä.

• relaxed_eyes kirjoitti:

yhentoista aikaan aamupäivällä, täs on mun sählyjengiä saunomas. Grillailtiinki tos, ja meinaattiin pelata beach volleytä, mutku on nii saamarin kylymä.

Nythän ois just passeli sää beach volleyyn. Karaistais kummasti ihmisluontoa kun uhmais hiukan säänherraa... ;)

Pitäisköhän munki korkata vinkkupullo yksinäisen lauantain riemastuttajaks... Äh, mä tyydyn siideriin.

• Aurinko79 kirjoitti:

Nythän ois just passeli sää beach volleyyn. Karaistais kummasti ihmisluontoa kun uhmais hiukan säänherraa... ;)

Pitäisköhän munki korkata vinkkupullo yksinäisen lauantain riemastuttajaks... Äh, mä tyydyn siideriin.

varpaat jääty siinä kylymäs hiakas. Tyydyttiin sitte pippelien vertailuun.

varpaat jääty siinä kylymäs hiakas. Tyydyttiin sitte pippelien vertailuun.

Kehittävää hommaahan se pippelienki vertailu on.

Se tuntuu jo pienestä lähtien olevan miehille iso juttu. Mun kummipoika suri jo 3-vuotiaana haudanvakavana sitä kun hänellä on niin piäni. Ei auttanut kuin lohdutella, että kyllä se siitä vielä kasvaa...

• Aurinko79 kirjoitti:

Kehittävää hommaahan se pippelienki vertailu on.

Se tuntuu jo pienestä lähtien olevan miehille iso juttu. Mun kummipoika suri jo 3-vuotiaana haudanvakavana sitä kun hänellä on niin piäni. Ei auttanut kuin lohdutella, että kyllä se siitä vielä kasvaa...

toisiamme, että kyllä me pärjätää piänemmälleäki.

toisiamme, että kyllä me pärjätää piänemmälleäki.

Kun se oikeasti on kiinni niin paljon muustakin kuin pelkästä koosta. Tarttee osata myös käyttää sitä kokoa, olipa se sitten mikä tahansa.

• Aurinko79 kirjoitti:

Kun se oikeasti on kiinni niin paljon muustakin kuin pelkästä koosta. Tarttee osata myös käyttää sitä kokoa, olipa se sitten mikä tahansa.

Halkee se naine pienemmälläki.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      246
      2219
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      192
      1684
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      47
      1319
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1035
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      826
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      810
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      790
    8. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      766
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      760
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe