Tehdääs nyt tää yks asia selväksi.

Kuinka pitkä aika siitä on kun oot saanu viimeks naista/miestä?

59

1722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla jo

puoli vuorokautta täynnä.

• sama kuin mul. Uskaltaakohan tähän enäää kukaa muu ny vastata?

• Kaverit kun väittävät, ettei seksi kuulu avioliittoon. ;-)

• Vastaa kysymykseen, äläkä kiertele;)

• 2008

• cookos, epävirallinen

vuonna 2007. Nolottaa, mutta rankka tosiasia. Vaikka muisti voi heittää hiukan, se saattoi olla tän vuoden puolella.

• cookos, epävirallinen kirjoitti:

vuonna 2007. Nolottaa, mutta rankka tosiasia. Vaikka muisti voi heittää hiukan, se saattoi olla tän vuoden puolella.

minuuttia ennen minua?

No, kyse ei liene kilpailu :D

• cookos
        runontaja kirjoitti:

minuuttia ennen minua?

No, kyse ei liene kilpailu :D

merkillinen yhtensattuma on kyseessä, mutta niin se asia taitaa olla. Tekeville sattuu ;D

• cookos, epävirallinen kirjoitti:

Kyllä mä ainakin olisin sua nainu. Miksei se oo sitä tehny?

• cookos
        relaxed_eyes kirjoitti:

mites tään nyt hienosti kuvailisi..kemiat ei oo varmaan kohdanneet.
        Älä nyt oikeesti kysele noin vaikeita asioita. Miks oon syksyllä lähdössä yksin etelään? Koska nyt en jaksa odottaa.
        Miehet odottaa, että kaikki tulee kun manulle illallinen, että ite tarvii mihinkään panostaa, kaikkee sellasta hyvin tavallista...

• cookos kirjoitti:

mites tään nyt hienosti kuvailisi..kemiat ei oo varmaan kohdanneet.
        Älä nyt oikeesti kysele noin vaikeita asioita. Miks oon syksyllä lähdössä yksin etelään? Koska nyt en jaksa odottaa.
        Miehet odottaa, että kaikki tulee kun manulle illallinen, että ite tarvii mihinkään panostaa, kaikkee sellasta hyvin tavallista...

Tykkään yksinkertasesta ja selkeestä. Ei muutku pannaan menemään ja sillä selvä, ei siinä sen kummemmin kenenkään tarvii mitää jutella.

(moon ny käönnis ku käki.jätkät meni jo.)

• cookos
        relaxed_eyes kirjoitti:

tänne naimattomien-palstaa.

• cookos
        relaxed_eyes kirjoitti:

Tykkään yksinkertasesta ja selkeestä. Ei muutku pannaan menemään ja sillä selvä, ei siinä sen kummemmin kenenkään tarvii mitää jutella.

(moon ny käönnis ku käki.jätkät meni jo.)

siis mitäs siä nyt meinaat? huomenna kaamee kankkunen..heko heko. Minä vesiselvä,en ees saunakaljaa ottanut. Tanssimaan aattelin illalla lähtee, vaan sitten alko laiskottaa, olin tänään töissä..
        Muuten, mistä sä tiedät mun panemisesta, ethän tied, minkä näkönen oon? Jos oonkin kauhee pumslellukka, hirveet hampaat ja tukka kuin viiden tuuman rautanaula? Ja ääni rääkyvä, jo luulis halut silloin menevän ;D

• -jokujokunen-

huomattavasti mielenkiintoisempi kysymys olisi: Koska olet viimeksi tosissasi yrittänyt? Ja toisekseen: Miksi yrittämisestä on niin kauan?

Voin vastata tuohon sinunkin kysymykseen. Siitä on n. puoltoista vuotta, kun viimeksi harrastin seksuaalista kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Saamiseksi en laske kyllä sitäkään kertaa.

• hetki sitten, naista en koskaan ja tierä sitten haluanko edes...

• saanut.

Enkä antanut. En koskaan, ja sitä on jatkunut jo yli kolmekymmentä vuotta, eli jotain pahasti viallista minussa on ihan pakko olla. Ei tätä muuten voi selittää.

• jolle mä oon ennenki ollu kateellinen, eks ooki?

Oo vaan onnellinen, ettet oo koskaan naisiin sekaantunu.

• mut joo
        relaxed_eyes kirjoitti:

jolle mä oon ennenki ollu kateellinen, eks ooki?

Oo vaan onnellinen, ettet oo koskaan naisiin sekaantunu.

Ei kai tässä muutakaan voi :D

• mut joo kirjoitti:

Nuaraaki vielä. Nymmoon kares. Kyllä sitä nii helepolla pääsis... voi jesus... :D

Oot hyvä tyyppi. :)

• mut joo kirjoitti:

On se vaan sitten merkillistä. Kun kerran pääsee naisen ja seksin makuun, niin se ei ikinä jätä ajatuksia rauhaan. Pahimman sorttinen addiktio, joka pahimmassa tapauksessa vie perheen, kodin ja rahat. Lievemmissäkin tapauksessa aiheuttaa naurettavaa käytöstä naisen seurassa, jota ei kavereiden edessä kehtaisi harrastaa. ;-)

• Enrique_Lister

...on täst joku kuukaus jo aikaa. Melkeen puol vuotta. Tarjokkait olis ollu kyl, mut eee täs mikää kiire ole. Ku löytyis se oikee ni kenties sit.

• Aamulla ukkoni helli mua oikein perusteellisesti :) ja minä sitä. Yksityiskohdat jätän kertomatta. Illalla sitten vaan pusutellaan pehmeästi, taidan hieroa mieheni kipää selkää ja helliä ukkokultaa muutenkin. (Se on ollut kovin kiltti tänään ja auttanut mua uusien kukkapenkkien pohjustuksessa ja mullan laitossa.)

• suuseksiä?

(moon utelias ku mikä)

• relaxed_eyes kirjoitti:

suuseksiä?

(moon utelias ku mikä)

jätän yksityiskohdat kertomatta ;)

• harmittaa nyt

koko lopun iltaa. Arggg.

• hunaja71 kirjoitti:

jätän yksityiskohdat kertomatta ;)

ne yksityiskohtdat? Kiitos.

ne yksityiskohtdat? Kiitos.

taida laittaa.

• harmittaa nyt kirjoitti:

koko lopun iltaa. Arggg.

sua harmittaa? Tai oikeestaan älä kerrokkaan.

• hunaja71 kirjoitti:

taida laittaa.

Enemmän olisin pettyny jos olisn saanu yksityiskohdat meiliin. Olis kadonnu illuusio punastunavasta hyunajasta. Hyvä nain.

• Enrique_Lister

On se mukavaa, että joku osaa antaa hellyyttä myös miehille. Normaalisti kun se on niin päin että vaik mies mitä tekis naisen puolesta, niin se ei osaa huomioida ja rakastaa ja siltä ei saa tarpeeksi hellyyttä.

Näkis viel sen päivän, että iteki sais hellyyttä ja ihan sydämestä eikä mitään, että "halaan nyt kun on pakko josko se sit maksais ens kuun vuokran".

• antasin mitä vain

jos edes kerran pääsisin sun hierottavaksi. Sä varmaan hierot siellä parasta aikaa kun et enää ole palstalla. Ensviikolla nähdään, mun kaveri hakee ne puut. Tiedoksi vaan. Keitätkö kahvit?

• ahdistelen
        hunaja71 kirjoitti:

sua harmittaa? Tai oikeestaan älä kerrokkaan.

oon vaan aina ollu vähän ihastunu sinuun. Olen kännissä, sori vielä kerran.

• on n. 10 tuntia.

• Pullopersesika

Tänään oli tarkotus kammeta pukille, mutta hr.kankkunen ei päästä. Pitää tässä yrjöilyn lomassa vaan laukoa krapulapaineet kiltisti käsitöinä. Jumalauta että kanuunassa osaakin panettaa. Onneks on internet.

• ilman saantia on ehkä karsein olotila mitä voi olla. Tai vielä karsemmpi se on sillo ku akka keikistelee silkkipyjamassa, muttei vittuuttaansakaan helpota oltotilaa.

ilman saantia on ehkä karsein olotila mitä voi olla. Tai vielä karsemmpi se on sillo ku akka keikistelee silkkipyjamassa, muttei vittuuttaansakaan helpota oltotilaa.

Mikäs se niin julma heila on? Jessus, pelkkä ajatuskin kauhistuttaa.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Mikäs se niin julma heila on? Jessus, pelkkä ajatuskin kauhistuttaa.

on joskus käyny niin. Se oli kyl kieltämättä aika julmaa. No, mä kyl vittuilin sille sitte pihtaamalla joku kolme kuukautta putkeen. Kyllä, naiset vonkaa enemmän.

on joskus käyny niin. Se oli kyl kieltämättä aika julmaa. No, mä kyl vittuilin sille sitte pihtaamalla joku kolme kuukautta putkeen. Kyllä, naiset vonkaa enemmän.

Hyi hyi, ei naisilta saa pihdata. Vähät siitä, etteivät seksiä saa, mutta alkavat äkkiä epäilemään omaa naiseuttaan ja viehätysvoimaansa. ;-)

Asiasta muuten tuli mieleen vanha juttu, kun yksi mies valitti, että naisensa jumppasi ja venytteli kotona alasti ja pihtasi kyytipojaksi. Voi miesparkaa...

• Ratikkakuski kirjoitti:

Hyi hyi, ei naisilta saa pihdata. Vähät siitä, etteivät seksiä saa, mutta alkavat äkkiä epäilemään omaa naiseuttaan ja viehätysvoimaansa. ;-)

Asiasta muuten tuli mieleen vanha juttu, kun yksi mies valitti, että naisensa jumppasi ja venytteli kotona alasti ja pihtasi kyytipojaksi. Voi miesparkaa...

Vittu moon kuule rattis juavuksis...

• En viitti taas uutta alotusta tehdä. Koska tuumasit seuraavan kerran saada? Meinaaks tänään saada?

Mä meinaan saada huomeniltana. Edestä ja takaa, ja yltä ja päältä.

• -jokujokunen-

täytyy odottaa inspiraatiota vaan.

• ...tavoitteita. Kerran-pari kuukaudessa vihjaan, että miten ois. Mikäli ei tärppää, niin antaa sitten taas olla jonkin aikaa.

• Taisi olla lumi vielä maassa silloin, mikäli oikein muistan. Ainakin pari kuukautta siitä on vierähtänyt.

• mä en okiasti halua tietää. Mut tiäräksä riku mitä? Mä tykkään susta aivan saatanasti, sä oot aivan vitun hyvä jätkä. Mut mä oon kyl kännis ku mikäki. Silti sä oot hyvä järtkä, sitei voi kukaa kielktää

mä en okiasti halua tietää. Mut tiäräksä riku mitä? Mä tykkään susta aivan saatanasti, sä oot aivan vitun hyvä jätkä. Mut mä oon kyl kännis ku mikäki. Silti sä oot hyvä järtkä, sitei voi kukaa kielktää

...kännissä, mutta toivottavasti kohta olen. Kossu-batterilla ajattelin kännit vetää, joten väsykään ei tule ihan heti.

• Richartti kirjoitti:

...kännissä, mutta toivottavasti kohta olen. Kossu-batterilla ajattelin kännit vetää, joten väsykään ei tule ihan heti.

Naiset, nauttikaa! Olet sä riku Äijä!

• cookos
        Richartti kirjoitti:

batteryrinkeistä,..tosiaan jaksaa, vielä neljän aikaa aamulla huippuhauska olo, jaksaa heilua vaikka miten, ...mutta sitten kun menee nukkuu ja alkaa heräilee, tuleekin sydänoireita. Joten paree olla varovainen, sama pojalla. Hyvä ettei joutunut sairaalaan, kun sydän alkoi hyppimään oudosti..

• herkkää.
        relaxed_eyes kirjoitti:

Naiset, nauttikaa! Olet sä riku Äijä!

Laskuhumalassa kunnon kaulailut ja parit tirautetut itkuntuherrukset.

Siinä se on suomalainen mies kauheimmillaan.

• cookos kirjoitti:

batteryrinkeistä,..tosiaan jaksaa, vielä neljän aikaa aamulla huippuhauska olo, jaksaa heilua vaikka miten, ...mutta sitten kun menee nukkuu ja alkaa heräilee, tuleekin sydänoireita. Joten paree olla varovainen, sama pojalla. Hyvä ettei joutunut sairaalaan, kun sydän alkoi hyppimään oudosti..

...kännit batterin voimin eikä mulla oo muuta kuin hyviä kokemuksia. Jokunen vuosi sitten työkavereiden kanssa oltiin juhlistamassa kesän päättymistä, niin kaiffarit ilmoitti jo 23 aikaan, että rajoita vähän tai sä tipahdat ennen puolta yötä. Ja paskat mä vedin koko illan vuoron perää kossubatteria ja salmiakkikossua....

Valomerkin aikaa oli yksi heppu mun lisäksi vielä lattialla joraamassa, muutama nukkui pöydässä, muut oli jo kotona. Ihan uskomaton ilta. Puhumattakaan niistä öistä kun oli viriiliä naisseuraa.

• herkkää. kirjoitti:

Laskuhumalassa kunnon kaulailut ja parit tirautetut itkuntuherrukset.

Siinä se on suomalainen mies kauheimmillaan.

Naiset ei vaan kestä totuutta,

• cookos
        Richartti kirjoitti:

...kännit batterin voimin eikä mulla oo muuta kuin hyviä kokemuksia. Jokunen vuosi sitten työkavereiden kanssa oltiin juhlistamassa kesän päättymistä, niin kaiffarit ilmoitti jo 23 aikaan, että rajoita vähän tai sä tipahdat ennen puolta yötä. Ja paskat mä vedin koko illan vuoron perää kossubatteria ja salmiakkikossua....

Valomerkin aikaa oli yksi heppu mun lisäksi vielä lattialla joraamassa, muutama nukkui pöydässä, muut oli jo kotona. Ihan uskomaton ilta. Puhumattakaan niistä öistä kun oli viriiliä naisseuraa.

väsy ei tule ei sit millään. En mä mikään kännäilijä oikeesti oo, mut joskus on hauskaa pitäny. Mut sitten kun sydän alkoi tenppuilla batterydrinkkien jälkeen, ei enää.
        Nyt sitten juopottelen vain mietoja. Ja ei muutenkaan, viikonloppu on lyhyt aika ja alkuviikko töissä vaikeeta. Työ vaati mieletöntä keskittymistä...mut ens viikonloppuna on hauskaa luvassa ;)

• se sunnuntaitreffaaja

Eilen miestä, ja naista ... se taisi olla n. vuosi sitten kesäkuussa. Eli miltei vuosi.

• eli....

1. koska ole viimeksi saanut naista

2. koska olet viimeksi saanut miestä

• oku 12 tuntia sitten sain naista, miestä en oo saanu koskaan.

Eiku hetkinen. Kyllä mä oon yhtä kaveria pussannu melkein kakskyt vuotta sit, me ei kyllä pantu.

• heh hehh
        relaxed_eyes kirjoitti:

oku 12 tuntia sitten sain naista, miestä en oo saanu koskaan.

Eiku hetkinen. Kyllä mä oon yhtä kaveria pussannu melkein kakskyt vuotta sit, me ei kyllä pantu.

mä arvasin... että mamoilet, ja et uskaltaisi miestä panna/olla pantavana :)

• heh hehh kirjoitti:

mä arvasin... että mamoilet, ja et uskaltaisi miestä panna/olla pantavana :)

se vaan uskalluksesta kiinni?

(hyui)

• on kulunut

eikä mitään varmaa tietoa tulevasta...

• Anonymous random visitor

kesämies 2007 oli vielä kuvioissa.

En suunnittele etukäteen milloin rakastun, eli en tiedä milloin käy seuraava flaksi.

• sirpamaikkarilta

Ei muuta lisättävää.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      461
      2805
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2645
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      269
      1582
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1184
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      440
      1121
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1098
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      960
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      928
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      889
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      875
    Aihe