Lasista minä olen,
monta kertaa haljennut,
mutta ehjänä pysynyt.
Kivestä minä olen,
monien aaltojen kuluttama,
mutta ehjänä pysynyt.
Puusta minä olen,
monissa myrkyissä seisonut,
mutta ehjänä pysynyt.
Herkkä minä olen,
monia haavoja sydämmessä,
mutta ehjänä pysynyt.
EHJÄNÄ PYSYNYT
5
179
Vastaukset
- *runo64*
..tosi hyvä!!!
monia kolhuja tulee
elämän varrella
mutta silti koossa pysyy.
todella hyvin oivallettu!!!
hyvä kössi!!! - lindalinda1
kertakaikkisen upeita vertauksia,
ja onneksi olet ehjänä pysynyt että saamme naut-
tia runoistasi.
Kiitos. Herkkyys on kuin lasia
joka voi helposti särkyä.
Mutta se voi olla myös
vahvaa,joka ei edes
pudotessakaan mene
rikki.
Sinulla on vahva lasi.
Hyvä.
Sieltä salojen kätköistä
kasvaa vahvuuden
siemenet,
tukeva kuin turvallinenkin
kasvu alusta.
Ilman herkkyyden aisteja
ei synny
kasvua- hengen lähteille.
Hyviä hetkiä ja tuntemuksia
runoillesi:
dolanOlet vahva,
kuten runosikin sanoma.
Se tuo voimaa särkyneille!- Risutar
Pysyy ehjänä ne stemmasi.
Lasi ei haljettuaan enää ole särötön, paikattu ehkä kuitenkin.
Eikä haavoittunut sydän ole ehjä, mutta voi eheytyä.
Kaunis kuitenkin oli tämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä662242Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa502194SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1622015Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää171791Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön851171Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.741093HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36292971Jumalauta! Ukraina hyökkää jo Suomeenkin!
Ukrainan drooneja tullut Suomeen ainakin kolme, ehkä enemmäkin! Syvälle Suomeen! Nyt on klovnipressa hukkapätkä mennyt T320909Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah99854- 56827