onkohan sillä väliä mihin kampaajalle menee?
hiukset on jotain 6cm yli olkapäiden, voiko niihin leikata scene mallin?
sitten haluaisin väriätä ihan vaaleiksi, pitäisikö niihin laittaa raitoja? minkä värisiä?
Kertokaan nyt jotain miten selittäisin sanan scene jos kampaaja ei ole kuullut?
KIITÄN!!:]
haluun scene hiukset!!
53
7896
Vastaukset
- asdfghjkjhg
siis jos joku ei tiedä..
http://e1.img.v4.skyrock.com/e1e/x-scene-hair-x/pics/1307448262_small.jpg- Wobble
Tulosta toi kuva ja vie kampaajalle. Ja selitä et miten erilailla haluut sun hiukset.
Miks et osta sellasia tekokuituhiuksia mitkä laitetaan sellasella nipsulla kiinni?
Niitä saa esim cyoershopista suht edullisesti
(4e pitkät kuidut) Saisit niillä kuiduilla vaikka jokapäivä erilaiset hiukset? - Wobble
Wobble kirjoitti:
Tulosta toi kuva ja vie kampaajalle. Ja selitä et miten erilailla haluut sun hiukset.
Miks et osta sellasia tekokuituhiuksia mitkä laitetaan sellasella nipsulla kiinni?
(4e pitkät kuidut) Saisit niillä kuiduilla vaikka jokapäivä erilaiset hiukset?siis korjaan pieni virhe.
- !!!
Wobble kirjoitti:
(4e pitkät kuidut) Saisit niillä kuiduilla vaikka jokapäivä erilaiset hiukset?viitsisitkö linkittää sieltä cybershopista mulle niitä nipsuilla kiinnitettäviä tekokuituja? ja miten ne laitetaan?
- luulia199898
nii miten mä saan scene hiukset?
- ahhhh<3
VÄHÄN hienot hiukset. itselleni nuo eivät kyllä sopisi :(
- balloons100
!!! kirjoitti:
viitsisitkö linkittää sieltä cybershopista mulle niitä nipsuilla kiinnitettäviä tekokuituja? ja miten ne laitetaan?
http://www.cybershop.fi/category/255/tekokuituraidat
iteki olen tilannut ja toimii :) - pitkät hiukset
Wobble kirjoitti:
(4e pitkät kuidut) Saisit niillä kuiduilla vaikka jokapäivä erilaiset hiukset?Mikä on cyoershop,ja missä niitä on?
- :)
pitkät hiukset kirjoitti:
Mikä on cyoershop,ja missä niitä on?
cypershop on kauppa mis on kaikkee kamaa ,vaatteit ,piilolinssei,hiuslisäkkeit yms. Ja sellanen yks on Helsingissä ja sillä kaupalla on myös nettisivu ja siellä myydää kaikkee Emoille,sceneille,gooteille,rokkareille ja nuorille ja aikuisille.
- Mä oon täs moi xD
ahhhh<3 kirjoitti:
Jos haluut scene hiukset ja olla scene niin älä sano noin äläkä luovu tilaisuudestasi! Ne sopii kelle vaa ei oo sellassii ihmisii eriksee ja jos oikeest haluut olla scene nii älä kuuntele mitä muut sanoo siihe. Oon itekki scene ja mulle on kerran sanottu et yhet hiuslisäkkeet ei sovi mun hiusten väriin nii en välittäny siit mitä se sano. se on niin helppoa :)
- LoL by:cute
ahhhh<3 kirjoitti:
hei kun litetaan scene nii siin otetaan sellainen veiti jolla katkotaan hiuksii ja see sattuu ja mulla on itelläni punaset scenet ja ne on selkään asti ei oo paha mut kannattaa harkista!!!
- scenehair
Kyllä netistä löydät parempiakin kuvia kyseisestä hiusmallista.
Googelen kautta esim. kuvahaulla scenehair - o6o3'
Blondeihin sopis mun mielestä hyvin joku tummanruskee/musta raita jos haluaa. Ja kampaajalle scenestä voi päästä selittämättä yhtää mitää jos vaikka tulostat netistä jonkun kuvan ja törkkäät kampaajalle ja sanot että ''TUOLLAASET MULLE !'' :D
- limedream
ei kannata ostaa tekokuitu hiusta koska se menee niin helposti takkuun ja muutenkin niinkuin esin barbin hiukset vaan kannattais mieluuummin ostaa semmoset aitohiusta olevat jotka on niinku omatkin hiukset ja vaikka ovatkin kalliimmat n8,90 e niin mielestäni kannattavampi ostos http://www.dreamhair.fi/clip-on-hiusraidat,30.html tuolta clip on hiusraidat niin siellä on kivan näkösii :)
- hellohello-'
limedream kirjoitti:
ei kannata ostaa tekokuitu hiusta koska se menee niin helposti takkuun ja muutenkin niinkuin esin barbin hiukset vaan kannattais mieluuummin ostaa semmoset aitohiusta olevat jotka on niinku omatkin hiukset ja vaikka ovatkin kalliimmat n8,90 e niin mielestäni kannattavampi ostos http://www.dreamhair.fi/clip-on-hiusraidat,30.html tuolta clip on hiusraidat niin siellä on kivan näkösii :)
Hei limedream, tiiätkö jos noita hiusraitoja ostaa nii näyttääkö ne sitten jotenki erilaisilta ku sellaset ihan kunnon 60-90e maksavat pidennykset jos noita ostaa vaikka 8kpl ja jakaa ne sitten oikealle ja vasemmalle puolelle?
Ja tosiaan. Sanon, ettei niitä cybershopin hiuksia kannata käyttää jos haluaa nätit ja kivat pidennykset, ne menee tosi nopeesti pilalle ja takkuun ja menee sellasiks ruman näkösiks, en suosittele :s - hellohello-'
hellohello-' kirjoitti:
Hei limedream, tiiätkö jos noita hiusraitoja ostaa nii näyttääkö ne sitten jotenki erilaisilta ku sellaset ihan kunnon 60-90e maksavat pidennykset jos noita ostaa vaikka 8kpl ja jakaa ne sitten oikealle ja vasemmalle puolelle?
Ja tosiaan. Sanon, ettei niitä cybershopin hiuksia kannata käyttää jos haluaa nätit ja kivat pidennykset, ne menee tosi nopeesti pilalle ja takkuun ja menee sellasiks ruman näkösiks, en suosittele :sTosiaan, samahan se on vaikka jotkut 60e maksavat kunnon pidennykset ostaa kun jos noita ostais just vaikka sen 8kpl niin kylhän siitäkin tulee melkein sama määrä.
- limedream
hellohello-' kirjoitti:
Ja tosiaan. Sanon, ettei niitä cybershopin hiuksia kannata käyttää jos haluaa nätit ja kivat pidennykset, ne menee tosi nopeesti pilalle ja takkuun ja menee sellasiks ruman näkösiks, en suosittele :sMun mielestä noissa pidennys pakkauksissa on niitä 10cm 20cm yms leveitä pidennyksiä samassa paketissa monta ja eri kokoa ja noissa raidoissa tulis sitte tietenki vaan yks 5cm leveä tupsu että omasta mielestäni kannattais ostaa semmonen ihan kunnon paketti tulisi halvemmaksi ja saattais olla myös paremman näkönenkin .
- tatatatami
limedream kirjoitti:
Mun mielestä noissa pidennys pakkauksissa on niitä 10cm 20cm yms leveitä pidennyksiä samassa paketissa monta ja eri kokoa ja noissa raidoissa tulis sitte tietenki vaan yks 5cm leveä tupsu että omasta mielestäni kannattais ostaa semmonen ihan kunnon paketti tulisi halvemmaksi ja saattais olla myös paremman näkönenkin .
Itse olen tilannut täältä tämmöisiä, värjäillyt shokkiväreillä ja käyttänyt myös klipsejä.
http://www.cybershop.fi/category/257/aidot-hiuskuidut - cyberonuber
tatatatami kirjoitti:
Itse olen tilannut täältä tämmöisiä, värjäillyt shokkiväreillä ja käyttänyt myös klipsejä.
http://www.cybershop.fi/category/257/aidot-hiuskuiduttilannut esimerkiksi shokkivärejä
www.cybershop.fi
sivustolta. Jossain vaiheessa itsellänikin vilahti scene kausi, ja 4 euron klipsikiinnityksiä tuli myös tilailtua.. Olen muutenkin ollut tyytyväinenCybershopin toimintaan :) - Entinenscene
cyberonuber kirjoitti:
tilannut esimerkiksi shokkivärejä
www.cybershop.fi
sivustolta. Jossain vaiheessa itsellänikin vilahti scene kausi, ja 4 euron klipsikiinnityksiä tuli myös tilailtua.. Olen muutenkin ollut tyytyväinenCybershopin toimintaan :)Kyllä vain olen itsekkin kokenut scene-kauden. Eli olen itsekkin ollut....
Kannattaa ostaa niitä vähän kalliimpia ,ainakin niin olen itse paremmaksi nähnyt. - SonjaKingi
limedream kirjoitti:
Mun mielestä noissa pidennys pakkauksissa on niitä 10cm 20cm yms leveitä pidennyksiä samassa paketissa monta ja eri kokoa ja noissa raidoissa tulis sitte tietenki vaan yks 5cm leveä tupsu että omasta mielestäni kannattais ostaa semmonen ihan kunnon paketti tulisi halvemmaksi ja saattais olla myös paremman näkönenkin .
Minusta ei ollut kuin se yksi ja ainut hiuskappale, ja ihan samanlainen, haluaisin vain tietää missä niitä on monen pakkauksessa, sen verran kalliita olivat. Ei pahalla, ostaisin mieluummin Cybershopista, sillä luultavasti kesällä leikkautan hiukset sceneiksi...
- RaksuPoksii
SonjaKingi kirjoitti:
Minusta ei ollut kuin se yksi ja ainut hiuskappale, ja ihan samanlainen, haluaisin vain tietää missä niitä on monen pakkauksessa, sen verran kalliita olivat. Ei pahalla, ostaisin mieluummin Cybershopista, sillä luultavasti kesällä leikkautan hiukset sceneiksi...
Oks toi cybershopin toiminta siis vaan netissä, ettei siinä ois mitään kunnon kauppaa jossain?
Ite aattelin hankkii tollatteet mustat scene hiukset keväällä;)Kaveri käyttää kuitupidennyksiä, ja toimii hyvin;) - i love scene
RaksuPoksii kirjoitti:
Oks toi cybershopin toiminta siis vaan netissä, ettei siinä ois mitään kunnon kauppaa jossain?
Ite aattelin hankkii tollatteet mustat scene hiukset keväällä;)Kaveri käyttää kuitupidennyksiä, ja toimii hyvin;)kuka ny ei tietäis mitä on scene tyyli! XD
okei kerro sulle pari juttuu mist vois olla hyötyy
ammattilaiselta harjoittelijalle.
mulla on oikeet kylkiluihin asti olevat hiukset ja ne on vaaleet joissa on pinkkejä,mustia,turkooseja raitoja XD
sit mul on värjätty hiukset alta pinkiks
ja mull o viinoon leikattu ottis jossa on "pesukarhu"raitoja
joten jos haluat tehä scene tyylin nii senku teet jos kampaaja ei oo kuullu sanaa scene
käytä sanaa emo ne on iha eri asiat mut hiustenleikkaus tyyli on kutakuinkin sama
XD - Danccuu
i love scene kirjoitti:
kuka ny ei tietäis mitä on scene tyyli! XD
mulla on oikeet kylkiluihin asti olevat hiukset ja ne on vaaleet joissa on pinkkejä,mustia,turkooseja raitoja XD
joten jos haluat tehä scene tyylin nii senku teet jos kampaaja ei oo kuullu sanaa scene
käytä sanaa emo ne on iha eri asiat mut hiustenleikkaus tyyli on kutakuinkin sama
XDnii, totanoinnaa. Paljo shokkivärikkäät raidat maksaa kampaajal?! ku aattelin kesäl mennä kampaajalle ja leikkauttaa scenehiukset ;) Haluisin kyl tooooosi kovast tiätää, ku ... I
- juliaj0u
i love scene kirjoitti:
kuka ny ei tietäis mitä on scene tyyli! XD
XDjaha , säkö muka tiiät kaike sceneist ? ööö en
iha usko et sull on tommoset hiukset sry ny vaa xdxd
oot joku 12v muija siel ruuduntakan joka ehk "haluis" semmoset hiukset.
koska en usko et kukaa vähääkää vanhempi kirjottas mdi " i love scene "
" haloo !!!! " - 20
juliaj0u kirjoitti:
jaha , säkö muka tiiät kaike sceneist ? ööö en
" haloo !!!! "on ihan pakko mainita että kun ovesta tulee 14v jolla kaks karvaa päässä, eli hiukset tosi ohuet lirut niin niihin ei kyllä tehdä emoa eikä sceneä millään vippaskonstilla, eli miettikää voiko noita tyylejä oikeasti toteuttaa ennen kun jotain haluutte. emo/scene käy paksulle, karhealle ja tuuhealle tukalle, tavallisen suomalaisen hiuslaadun kun kerrostaa noin vahasti niin latvaan ei jää mitään...
- 19
20 kirjoitti:
on ihan pakko mainita että kun ovesta tulee 14v jolla kaks karvaa päässä, eli hiukset tosi ohuet lirut niin niihin ei kyllä tehdä emoa eikä sceneä millään vippaskonstilla, eli miettikää voiko noita tyylejä oikeasti toteuttaa ennen kun jotain haluutte. emo/scene käy paksulle, karhealle ja tuuhealle tukalle, tavallisen suomalaisen hiuslaadun kun kerrostaa noin vahasti niin latvaan ei jää mitään...
Kannattaa yrittää ettii kampaaja, joka tuntee scene-tyylin entuudestaan. Ja jolla jopa on mielikuvitusta ja taitoa. Mulla itelläni on helkkarin ohuet ja liukkaat hiukset, eikä moni kampaaja osaa käsitellä näitä yhtään vaikka pyytäsin jotain vähän normaalimpaakin tyyliä. Onneks oon nyt löytäny luottokampaajan, niin ei oo probleemaa hiusten kanssa.
Pidennyksillä ja sit tupeeraamalla hiukset näyttämään tuuheemmilta. Scene-hiuksiin muutenkin kuuluu oleellisesti just pidennykset, joten suosittelisin ehottomasti hankkimaan hyvälaatuset semmoset, varsinkin jos siis on ohuet hiukset. Mutta oon kyllä nähny ohuthiuksisia scenejä ilman pidennyksiäkin, ja silti niitten hiukset on näyttäny hyviltä pelkällä tupeeraamisella.
Liukkaisiin hiuksiin on myös varmaan miljoonia aineita, joitten avulla saa niistä karheemmat. Oon ite käyttäny jo pari vuotta semmosta seerumia aina ennen kun kuivaan ja suoristan hiukset - ja se oikeesti TOIMII. Sit kun vielä tupeeraa ja laittaa jotain lakkaa (got2b glued on parasta) niin siinä on tuuheet ja karheet scene-hiukset :D - mä oon nii paras xD
juliaj0u kirjoitti:
jaha , säkö muka tiiät kaike sceneist ? ööö en
" haloo !!!! "Anteeks jos puutun sun ja jonku tyypin riitaan mut voi olla scene jo 6v:nä mut se voi näyttää hassulle ja mä oon 12v ja oon iha täys scene et sillee niinku ;) Mul on snake eye läväritki.
- Auttaja
Kampaajat inhoavat sitä että törkkäset vain kuvan ja sanot TUOLLASET MULLE se ei auta jos haluat leikata scenet niin pyydä vaikka revitty sivuotsis ja kerroksittain leikatut hiukset (: ♥
- sallanea
eikä inhoa, sitä kampaajat nimenomaan haluaa, varsinkin jos on erikoisempi malli kyseessä!
t. kampaaja...
- Minä :)
Ei oo välii mille kampaajalle menee.
Voi hiusten lyhyys ei tarkota sitä etteikö muka vois ja voit ostaa hiuslisäkkeitä.
ei ole pakko laittaa raitoja mutta kyllä niitä saa laittaa.
Tulosta kuva mukaan ja ala kertomaan miten ne leikattaisiin. - jokuvaannnnnn
äh.... en hirveesti suosittelisi Jokelan kampaajaa...
kun menin sinne, otin selvimmän kuvan mukaan, minkä löysin Emo hiuksista, niin selitin sille paljon niistä, MUTTA EI TAJUNNUT!
nyt mun hiukset on siis IHAN kamalat....! - Tolleenmä
Minäkin haluun scene hiukset ja mulla on ohuet olkapäähän asti olevat hiukset. Aijon värjätä mustaks sit leikata kerroksittain myös hankin blondit clipsi pidennykset dreamhair nettisivulta ja värjään shokkivärillä pidennykset. Toivottavasti suunitelma toimii ja suosittelen Dreamhair nettikauppaa tosi hyviä pidennyksiä. :)
- NotSceneClown
kuva mukaa ja kampaajalle..ei niit kiinnosta mikä sä olevinas olet ne vaa leikkaa sun tukkas. pellejä vastauksia täällä. kasvakaa!
- _ASD_ (:
- lol
lol
- emo
itelläni ainakaan kukaan kampaaja ei oo osannut leikata mieluisia scene/emo hiuksia :c niinpä leikkasin siis itse.
- tyttö 16v. Lappi
Ei scene hiuksia vain "haluta" sun täytyy olla sisimässäs scene sillä scene on oikeasti yksi tuhansista persoonista! Scenet käyttää omaperäisiä vaatteita eikä ne osta niitä jostain Lindeksiltä ja H&M:ältä! Scene tyyli on tullut musasta ja sillä tyylillä korostetaan myös musamakuaan! Et sä voi vaan haluta olla scene tai emo siks et ne hiukset on niin coolit ja hotit ja ihQ!
- No voi...
Vittu, onko ollut pakko tulla tänne puhuu paskaa?
Ensinnäkin, Scene ei ole persoona. Toiseksi, scene tyyli on muodostunut emoista, ja emo tulee sanasta emotonial, joka taas tarkoitta tunteellista, toki kaikki ihmiset ovat tunteellisia. Ja TUO scene on tyyli joka pohjautuu emoista.
En osaa paremmin selittää, anteeksi. Toivon että lukisit tämän ja painaisit kalloosi, mikä on emo ja mikä on scene(Emo on myös naaraspuolinen eläin/nisäkäs? :D)
Omistettu tyttö 16.v Lappi*lle
- tyttö 16w. Lappi
Mulla ittelläni on ollu scene tyyli 14 vuotiaasta asti ja jos joku ei tiedä millaset hiukset scenet tai emot on niin tässä pari kuvaa:
http://www.google.fi/imgres?q=scene hair&hl=fi&sa=X&rlz=1T4ACAW_fiFI411FI411&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=gPTnlBxvz_m19M:&imgrefurl=http://www.byebyebeehive.com/2011/11/scene-hair.html&docid=OKCJpWehOQzuqM&imgurl=http://1.bp.blogspot.com/-xDiyuSNVHi4/TrBfyAnXdoI/AAAAAAAABZE/W9CTS-_Se48/s640/scene hair 3.jpg&w=520&h=540&ei=QL39T9m9BvT34QTw7JjeBg&zoom=1&iact=hc&vpx=890&vpy=36&dur=750&hovh=229&hovw=220&tx=144&ty=98&sig=106262344786264377296&page=1&tbnh=138&tbnw=133&start=0&ndsp=27&ved=1t:429,r:6,s:0,i:88&biw=1366&bih=640
http://www.google.fi/search?q=scene hair&hl=fi&sa=X&rlz=1T4ACAW_fiFI411FI411&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=nr39T7iUFY6k4AT-yszSBg&ved=0CFAQsAQ&biw=1366&bih=640 - ------
miks vitus mun kuva on linkattu toho........?!
- 12v tyttö
Juu moi piti vaa laittaa mut siis mulla on ollu ny jo kaks vuotta siis oon halunnu scene tyylisiä hiuksia jossa olis ihan sairaasti räikeit raitoi ja yms. sit oon halnnu pidennyksii yms mä en oo ees tienny sceneist tai emoist mitää mut oon vaan ollu iha himo hullu kaikkee räikeisiin ja ei liian yksin kertasiin vaatteisiin ja nii sit mul on ny taas leikattu hiukset kerroksittain ja räikeitä hius klipsejä niissä ja tajusin nyt vrm puol vuotta sit et mikkä on emoja ja scenejä nii ja kampaaja kyllä ymmärtää jos tulostat jonkun kuvan ja selität sille miten hiukset leikataan ainakaan mulla ei oo ollu mitää ongelmaa(: Ja scene et voi olla vaan sillä perusteella et niitten hiukset on nättei vaan taino ainakin mulla on aina ollu hinku räikeisiin väreihin ja en oo halunnu olla samanlainen ku muut et pitäs käyttää samaa tyylii tai sillee sit en oo halunnu olla vaatteitten tai hiuksien perusteella liian yksinkertainen(:
- sceneteini
Nää vtun scene ja emo hiukset tehään vaan tupeeraamalla....kampaaja ei voi asialle tehdä muuta kuin leikata ehkä kerroksittain...
Esim; http://www.youtube.com/watch?v=JdPsnkbhCc0 - :) haluuaa
Mutta jos leikkaa scenet onko pakko olla scene??
- suosittelee
Hei, oot varmaan jo ton scene tukan "saanu" mutta laitoin tän nyt kuitenkin. :)
Ite katoin YouTubesta tutorial -videoita, miten LEIKATAAN scene hiukset. Itelläkään ei ole kovin pitkät hiukset, medium (vähän yli hartioiden). Mulla on clip on-hiustenpidennykset, MONET 'scenet' käyttävät niitä. Maksaa 60€ jos haluaa hyvät, ja aitoa hiusta, eli niitä voi tupeerata ym. Jos haluaa halvemmat niin ne maksaa jotain 30€ jos edes sitäkään, mutta ei ole edes aitoa hiusta, en menis edes tupeeraamaan. Mutta Googlaat "Scene hair without teasing" eiköhän löydy ja tulostat kuvan ja viet kampaajalle. Minä näytin kyseisen YouTube -videon kampaajalle nopeutettuna ja osas tehä täydellisen mulle. :) Oon tosi tyytyväinen. Pitäis vaan käydä taas vähän leikkauttamassa kun on kasvanut tukka niin paljon että menee silmille, se käy mulla ainakin jo ihan parin viikon sisällä, et jos saat niin kotonakin saa itse tehtyä ihan hyvät. Mutta jos haluat täydelliset niin kampaajalle vaan! :) Toivottavasti oli apua! Ja YouTubessa on kanssa videoita, miten tupeerataan tukka scenemäiseksi. :)- HaluanSceneksi
Mites sit ku oon tämmöne 11vuotias.. nii mites mä kerron mutsille tästä että haluan olla scene :D tai sit sille kampaajalle niikusss.. :D
- HaluanSceneksi
HaluanSceneksi kirjoitti:
Mites sit ku oon tämmöne 11vuotias.. nii mites mä kerron mutsille tästä että haluan olla scene :D tai sit sille kampaajalle niikusss.. :D
Minä tässä taas nii ku en jotenkii uskalla kertoa sitä koska se varmaan hämmentyy niistä rajuista meikeistä jos näytän kuvia esim kuvahausta D; joo helphelp
- tuntematoton puolemo
Siis ku mä oon menny kampaamoon nii ku näytin sille kuvii emo hiuksista sit se teki mulle aivan erillaiset hiukset ku emoilla.
Minne kampaamoille te emot/scenet ootte menny vai oottekste leikannu ite teijän hiukset????
Mut nyt ku oon vähä ite leikannu mun hiukset emoiks ne näyttää nyt pikkase paremmalt onnekss :/ :) - antiemo
viillä rantees auki saatanan emo, olette syöpä maapallolle
- staystrong_
tiiäksä että toi oikeesti loukkaa joitai ?!
- sceneeeeee!
Itelläni on mustat suorat hiukset.. Mut tässä lähiaikoina olen miettinyt että menisin kampaajalle.. Ensin kannattaa blondata.. Ja sitten pyydät laittamaan esim. Sinistä, violettia.. Mistä ny ikinä tykkääkään.. Meinaan myös leikata taas kerroksittain niin ne saa mukavan korkeaksi..:) Olen siis itse cootti\scene ollut jo yli 2 vuotta..
- Sararaaw
En suosittele kampaajalla leikkauttamista, ainakaan jos näytät kuvan tupeeratuista scene hiuksista. Kannattaa ennemmin leikata itse. Ite en siis ole kampaajalla yrittänyt leikkauttaa, monelta olen vaan tuollaista kuullut.
Mie oon nyt viikonloppuna leikkaamas scene hiusten tyylisiä, kaveri tulee auttaan. Ite en oo koskaan leikannu semmosii, netistä oon kaikki ohjeet hakenut. Youtubesta löytyy hyviä videoita kuinka leikata semmoset hiukset.
Jos haluut pidentää/paksuntaa hiuksias, osta pidennyspaketti. Pidemmän päälle on käytännöllisempää kuin ostaa monta irtopalasta. Mutta jos haluat vain muutaman raidan, irtopalaset on tosi hyvä vaihtoehto. Tai sitten voit suoraan värjätä ite raidan/raitoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743