Pakko kysyä.

Onko yleistäkin, että naiset lutkittelee toisia naisia kaupassa(tai mahdollisesti muuallakin)? Olen pari kertaa kuullut tuollaisesta, ja kerran tilanteen sivusta kuullut ja nähnyt. Itse en oikein muuta perustetta asialle keksi kuin sen, että lutkittelun kohteena oleva nainen on vaan laittanu ittensä nätiksi kauppaan mennessään.

25

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heikki.

      tuollaista tapahtuu?

      • todistin vierestä ko. asiaa Jumbossa, eli Vantaalla. Yhestä tapauksesta en tiedä missä on tapahtunu, ja yks pohjanmaalla. Jotta ihan missäpäin vaan.


    • Mä en oo koskaan elämässäni kutsunut yhtäkään toista naista lutkaksi (vaikka oisin mielessäni ehkä ajatellutkin jonkun olevan hiukan hutsahtava käyttäytymisen perusteella) enkä oo kuullut ystävienikään tekevän niin. Ei kai nyt toista pelkän ulkonäön perusteella voi lutkaks sanoa.

      • Toiset naiset on sellasia, että ne laukoo kaikki mielessä liikkuvat asiat ulos välittömästi. Onks sua lutkiteltu toisten naisten toimesta?


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Toiset naiset on sellasia, että ne laukoo kaikki mielessä liikkuvat asiat ulos välittömästi. Onks sua lutkiteltu toisten naisten toimesta?

        Mua on huoriteltu ehkä kaks kertaa elämässäni ja kummatkin erittäin kännisen miehen toimesta, jonka mukaan en suostunut lähtemään.

        Mä oon niin tavallinen kaduntallaaja enkä pukeudu provosoivasti, etten mä tuonkaltaista huomiota oo koskaan saanu osakseni.


      • Aurinko79 kirjoitti:

        Mua on huoriteltu ehkä kaks kertaa elämässäni ja kummatkin erittäin kännisen miehen toimesta, jonka mukaan en suostunut lähtemään.

        Mä oon niin tavallinen kaduntallaaja enkä pukeudu provosoivasti, etten mä tuonkaltaista huomiota oo koskaan saanu osakseni.

        Minä ainakin tykkäisin jos naiset vaihtais tuulipukunsa provosoituvaan pukeutumiseen. Mut mä oonki vaan mies. En aina tajua.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Minä ainakin tykkäisin jos naiset vaihtais tuulipukunsa provosoituvaan pukeutumiseen. Mut mä oonki vaan mies. En aina tajua.

        En mä nyt tuulipuvuissa kulje muuta kuin lenkillä ja joskus kaupassa saatan pyrähtää. Muuten pukeudun ihan normaalisti, juhliin ja baariin hiukan provosoivammin mutta en mä kuitenkaan mitään minihameita ja tiukkoja toppeja pidä. Näyttäisin niissä vaan naurettavalta, joten en usko että yksikään mies menettää siinä yhtään mitään vaikken pukeudukaan provosoivasti.

        Maailma onneks on täynnä kauniita upeavartaloisia naisia, jotka voi ja haluaa pukeutua paljastavammin. Kyllä siitä silmänruokaa miehille riittää ihan tarpeeks :)


      • Aurinko79 kirjoitti:

        En mä nyt tuulipuvuissa kulje muuta kuin lenkillä ja joskus kaupassa saatan pyrähtää. Muuten pukeudun ihan normaalisti, juhliin ja baariin hiukan provosoivammin mutta en mä kuitenkaan mitään minihameita ja tiukkoja toppeja pidä. Näyttäisin niissä vaan naurettavalta, joten en usko että yksikään mies menettää siinä yhtään mitään vaikken pukeudukaan provosoivasti.

        Maailma onneks on täynnä kauniita upeavartaloisia naisia, jotka voi ja haluaa pukeutua paljastavammin. Kyllä siitä silmänruokaa miehille riittää ihan tarpeeks :)

        emmä sua tarkottanu. Ihan yleisellä tasolla tarkotin, et naiset vois vaihtaa sen 'tuulipukunsa' johki muuhun, muttei ny kuitenkaan ihan iltapukuun. Kun tuota menoa tuol vaan katselee.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        emmä sua tarkottanu. Ihan yleisellä tasolla tarkotin, et naiset vois vaihtaa sen 'tuulipukunsa' johki muuhun, muttei ny kuitenkaan ihan iltapukuun. Kun tuota menoa tuol vaan katselee.

        Mun mielestä tuulipukua ei nyt niiin paljon enää käytetä muuta kuin urheiluun tms vapaa-aikaan. Tai no, en mä tiedä. En mä niin paljoa kiinnitä huomiota muiden naisten pukeutumisiin että osaisin sanoa. Enkä muutenkaan näe tuulipukuisia naisia kauheasti, enemmän noita näkyy jakkupuvuissa ainakin täällä työpaikalla pyörivän.


    • kuuluu naisten logiikka -palstalle

      • Koska ei täs ole rajattu sukupuolia kumpi saa vastata. Siks toisekseen, mullon sellanen luulo, että miehet näkee sivusta tämän asian paremmin.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Koska ei täs ole rajattu sukupuolia kumpi saa vastata. Siks toisekseen, mullon sellanen luulo, että miehet näkee sivusta tämän asian paremmin.

        tietää syyn, miksi niin käy ja vastaavasti naiset ovat enemmän ruokakaupan kassalla mitä miehet.


      • runontaja kirjoitti:

        tietää syyn, miksi niin käy ja vastaavasti naiset ovat enemmän ruokakaupan kassalla mitä miehet.

        ja mä en oikeesti usko, että naiset sitä syytä tietää kokonaisuudessaan itsekään. Koska jos naiset sen syyn tietäis, ni sitei tapahtuis.


    • ...muutamia kertoja olen kuullut kaupassa, kun nainen A ääneen arvostelee naiselle B vieressään seisovan tuntemattoman naisen C elopainoa yms.

      Lutkitteluun en ole kaupassa törmännyt, mutta mielestäni ihan samaa sarjaa sekin, kuin tuo yllä mainittu. Vitun typerää käyttäytymistä...

      • Mä oon ollu naisen kans joskus kaupassa niin, et se on sanonu mulle, jotta 'katonny tuota naikkosta!' tms. Melkein kiinnostaa.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Mä oon ollu naisen kans joskus kaupassa niin, et se on sanonu mulle, jotta 'katonny tuota naikkosta!' tms. Melkein kiinnostaa.

        Melkein kiinnostaa. Siis kumpi?
        Se nainen ketä pitäis katsoa vai se nainen joka tuon 'katonny tuota naikkosta!'-lauseen suustaan päästää?

        Henkilökohtaisesti kiinostusta ei löytyisi oikein kumpaakaan kohtaan, ainakaan sillä hetkellä.


      • Richartti kirjoitti:

        Melkein kiinnostaa. Siis kumpi?
        Se nainen ketä pitäis katsoa vai se nainen joka tuon 'katonny tuota naikkosta!'-lauseen suustaan päästää?

        Henkilökohtaisesti kiinostusta ei löytyisi oikein kumpaakaan kohtaan, ainakaan sillä hetkellä.

        ei oo kumpikaan kiinnostanu, riippuu tietty vähän siitä katsomisen kohteena olevasta naisesta. Mut jos joskus on se 'katonny'-sanoja kiinnostanu, ni kiinnostus kyl alkaa lopahtaa.


    • ole moista

      ennen kuullut kuin nyt sinulta,eli sinulla sitä (lutkittelun)vikaa sitten varmaankin on

    • piti...

      lähteä reissuun. Kaupassako vain kävit?

      • Teloin vasemman pikkulillini yöllä, puol kolmelta on röngteni. Se on saamari ihan vinossa ja paisuksis ku mikäki.


      • niin...
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Teloin vasemman pikkulillini yöllä, puol kolmelta on röngteni. Se on saamari ihan vinossa ja paisuksis ku mikäki.

        että et halunnut lähteä ja siksi alitajuisesti teloit yhden ruumiinjäsenen. Aivosi valitsi vähiten tarpeellisen jäsenen.


      • niin... kirjoitti:

        että et halunnut lähteä ja siksi alitajuisesti teloit yhden ruumiinjäsenen. Aivosi valitsi vähiten tarpeellisen jäsenen.

        Halusin lähtee. Ja lähdenkin tänäiltana, jos ei mitään ihan karseeta tolle kädelle tehdä. Ja siis muutenkin, palstahan kulkee mul aina työreissuilla mukana, jotta jos mul pakollista venttaa reissussa tulee, ni täälähän se aika vietetään.


      • kuulostaa...
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Halusin lähtee. Ja lähdenkin tänäiltana, jos ei mitään ihan karseeta tolle kädelle tehdä. Ja siis muutenkin, palstahan kulkee mul aina työreissuilla mukana, jotta jos mul pakollista venttaa reissussa tulee, ni täälähän se aika vietetään.

        vakavalta tapaukselta. Ei se sormi.


    • ......

      mun naispuolinen "kaveri" sanoi mua huoraksi ku se oli kännissä. Eipä enää pahemmin kiinnosta nähdä sitä tyyppiä enää. En oo koskaan ennen kuullut että joku naispuolinen huorittelis toista naista.

    • mauno kuuppa

      missä olit kun järkeä jaettihin?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe