Palstalainen livenä

Suhtaudun ihmisiin varauksella ja palstan asukkeihin jopa vihamielisesti, mutta siitä huolimatta olen tavannut muutaman teikäläisen.

Nämä "ihailijani" olivat ihan mukavia tyyppejä ja tietenkin opetin heille miten saadaan porukat ärsyyntymään täällä :)

http://www.youtube.com/watch?v=Hy6ZgzHvC9w&feature=related



"Ellet ole osa ratkaisua, niin olet osa ongelmaa"


MarttyyriMallari-TTt

22

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi ihailijasi.

      "kun ei ole ongelmaa, ei ole ratkaisuakaan"

      • muuta viserrä :)


        "Ongelmia ei ole tehty ratkaistaviksi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • niin.
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        muuta viserrä :)


        "Ongelmia ei ole tehty ratkaistaviksi"


        MarttyyriMallari-TTt

        "Ongelmat on tehty vältettäväksi"


      • eimikäänhienohelma (n)
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        muuta viserrä :)


        "Ongelmia ei ole tehty ratkaistaviksi"


        MarttyyriMallari-TTt

        Mitäs sanot minu tyylistäni?


      • eimikäänhienohelma (n) kirjoitti:

        Mitäs sanot minu tyylistäni?

        joo olen ilolla seuraanut edesottamuksiasi ja sanotaan näin että kun pistät vielä jotain omaa esiintymiseesi niin jään toiseksi :)


        "Oppilaasta tulee joskus taitavampi kuin hänen opettajastaan"


        MarttyyriMallari-TTt


    • että sä oot aika harmiton.

      • olen hyvää tarkoittava hölmöilijä.


        "Ja sitä samaa ei voi sanoa sinusta"


        MarttyyriMallari-TTt


    • uusi täällä? :)

      • olen noin vuoden verran terrorisoinut tätä palstaa.


        "Kirjoitan aina omalla nimimerkilläni"


        MarttyyriMallari-TTt


    • aloittaa

      ihan ikioman keskinäisen kehun palstan.....

      • aloittaa sellaista.

        Täällä on parhaat opettajat.

        "kun haluaa tulla hyväksi, täytyy oppia parhailta"


      • kun...

        sit ei sais kicksei siit, et on paljo tuntemattomii lukijoit.;) Viis kaikkien hyvinvoinnist.;(


    • cookos

      suhtautunut vihamielisesti, tosin en itsekään sinuun..vaan tavannut et ole minua.
      Mut se ärsytys-juttu, mun pitäs se oppia, koska tarviin elämässä sitä taitoa. Tai käyttää sitä kääntäen verrannollisesti....

      lempsu-luonteesta ei saa paholaista tekemälläkään..oon yrittänyt opetella olemaan napakka ja ätäkkä, mutta siin on se vaara, että vaikuttaa vihaselta. Pitäs osata olla ätäkkä ja hymyillä samalla, voi jee...

      • olet yksi niistä hyvin harvoista palstan naisista jota allekirjoittanut kunnioittaa varauksettomasti ja se johtuu siitä että osaat käyttäytyä kuten naisen kuuluu myös siksi että pystyt hillitsemään hermosi tiukoissakin tilanteissa. Mitä sitten tulee näihin muihin täällä kirjoittaviin naisiin, niin useimmat heistä nolanneet itsensä niin monta kertaa että
        mitään respectiä en heille anna :(


        Ps: voit sanoa ihan suorat sanat sellaiselle tyypille joka ei kunnioita sinua


        "Naisilla on oikeus puolustaa kunniaansa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olet yksi niistä hyvin harvoista palstan naisista jota allekirjoittanut kunnioittaa varauksettomasti ja se johtuu siitä että osaat käyttäytyä kuten naisen kuuluu myös siksi että pystyt hillitsemään hermosi tiukoissakin tilanteissa. Mitä sitten tulee näihin muihin täällä kirjoittaviin naisiin, niin useimmat heistä nolanneet itsensä niin monta kertaa että
        mitään respectiä en heille anna :(


        Ps: voit sanoa ihan suorat sanat sellaiselle tyypille joka ei kunnioita sinua


        "Naisilla on oikeus puolustaa kunniaansa"


        MarttyyriMallari-TTt

        hyvin perillä asioista, että ottaisin tuohon kantaa. Nykymaailmassa hermojen säilyttäminen tahtoo olla vaikeeta..lujilla ollaan.
        kiitos kohteliaisuudesta---


    • sirpamaikkarilta

      Koen olevani sinulle ongelma, koska en ole koskaan ärsyyntynyt jutteluihisi. Nyt sain myös minä itselleni ongelman.

      "Vai olenko minä kaiken ratkaisu?"

      Ikuisesti ihaileva suomalainen akka

      • Nyt kun gek-ko on nolannut itsensä julkisesti ja rose18 häipyi, niin vain sinä ja cookos vaalitte täällä naisten kunniaa :)

        Ps: olet ratkaisu moraalisiin ristiriitoihin


        "Ihailen rehellisyyttäsi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Nyt kun gek-ko on nolannut itsensä julkisesti ja rose18 häipyi, niin vain sinä ja cookos vaalitte täällä naisten kunniaa :)

        Ps: olet ratkaisu moraalisiin ristiriitoihin


        "Ihailen rehellisyyttäsi"


        MarttyyriMallari-TTt

        Rose nyt mukamas häipy? Olen jäänyt tapahtumasta täysin paitsioon. Syytän siitä vähäistä vapaa-aikaani ja suurta unen tarvettani.

        Tiesitkö että lempikauppiaani Stockmann on pulassa Venäjällä? Katson samalla uutisia ja moralisoin.

        "Kiroan lempikauppiaani vastustajat"

        Kiroileva suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        Rose nyt mukamas häipy? Olen jäänyt tapahtumasta täysin paitsioon. Syytän siitä vähäistä vapaa-aikaani ja suurta unen tarvettani.

        Tiesitkö että lempikauppiaani Stockmann on pulassa Venäjällä? Katson samalla uutisia ja moralisoin.

        "Kiroan lempikauppiaani vastustajat"

        Kiroileva suomalainen akka

        meillä oli aika tunnepitoinen keskustelu ja rose
        päätti ottaa jä häipyä.

        Kiva kuulla että käyt Venäjällä saakka ostoksilla :)


        "Älä koskaan kiroa ilman syytä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        meillä oli aika tunnepitoinen keskustelu ja rose
        päätti ottaa jä häipyä.

        Kiva kuulla että käyt Venäjällä saakka ostoksilla :)


        "Älä koskaan kiroa ilman syytä"


        MarttyyriMallari-TTt

        en ole käynyt koskaan. En edes Neuvostoliitossa. Sen sijaan kävimme iltakäveyllä koirieni kanssa ja kuuntelimme satakielien laulua.

        Mä kyllä uskon sen Rosen vielä palaavan. Kerran kun tälle palstalle jää koukkuun niin paluuta ei ole.

        "Kiroan aina kun kirouttaa"

        Tällä hetkellä ei-kiroava suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        en ole käynyt koskaan. En edes Neuvostoliitossa. Sen sijaan kävimme iltakäveyllä koirieni kanssa ja kuuntelimme satakielien laulua.

        Mä kyllä uskon sen Rosen vielä palaavan. Kerran kun tälle palstalle jää koukkuun niin paluuta ei ole.

        "Kiroan aina kun kirouttaa"

        Tällä hetkellä ei-kiroava suomalainen akka

        sirpalla on sana hallussa...


        "rose18 ei enää palaa"


        MarttyyriMallari-TTt


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe