Palstalainen livenä

Suhtaudun ihmisiin varauksella ja palstan asukkeihin jopa vihamielisesti, mutta siitä huolimatta olen tavannut muutaman teikäläisen.

Nämä "ihailijani" olivat ihan mukavia tyyppejä ja tietenkin opetin heille miten saadaan porukat ärsyyntymään täällä :)

http://www.youtube.com/watch?v=Hy6ZgzHvC9w&feature=related



"Ellet ole osa ratkaisua, niin olet osa ongelmaa"


MarttyyriMallari-TTt

22

760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi ihailijasi.

      "kun ei ole ongelmaa, ei ole ratkaisuakaan"

      • muuta viserrä :)


        "Ongelmia ei ole tehty ratkaistaviksi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • niin.
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        muuta viserrä :)


        "Ongelmia ei ole tehty ratkaistaviksi"


        MarttyyriMallari-TTt

        "Ongelmat on tehty vältettäväksi"


      • eimikäänhienohelma (n)
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        muuta viserrä :)


        "Ongelmia ei ole tehty ratkaistaviksi"


        MarttyyriMallari-TTt

        Mitäs sanot minu tyylistäni?


      • eimikäänhienohelma (n) kirjoitti:

        Mitäs sanot minu tyylistäni?

        joo olen ilolla seuraanut edesottamuksiasi ja sanotaan näin että kun pistät vielä jotain omaa esiintymiseesi niin jään toiseksi :)


        "Oppilaasta tulee joskus taitavampi kuin hänen opettajastaan"


        MarttyyriMallari-TTt


    • että sä oot aika harmiton.

      • olen hyvää tarkoittava hölmöilijä.


        "Ja sitä samaa ei voi sanoa sinusta"


        MarttyyriMallari-TTt


    • uusi täällä? :)

      • olen noin vuoden verran terrorisoinut tätä palstaa.


        "Kirjoitan aina omalla nimimerkilläni"


        MarttyyriMallari-TTt


    • aloittaa

      ihan ikioman keskinäisen kehun palstan.....

      • aloittaa sellaista.

        Täällä on parhaat opettajat.

        "kun haluaa tulla hyväksi, täytyy oppia parhailta"


      • kun...

        sit ei sais kicksei siit, et on paljo tuntemattomii lukijoit.;) Viis kaikkien hyvinvoinnist.;(


    • cookos

      suhtautunut vihamielisesti, tosin en itsekään sinuun..vaan tavannut et ole minua.
      Mut se ärsytys-juttu, mun pitäs se oppia, koska tarviin elämässä sitä taitoa. Tai käyttää sitä kääntäen verrannollisesti....

      lempsu-luonteesta ei saa paholaista tekemälläkään..oon yrittänyt opetella olemaan napakka ja ätäkkä, mutta siin on se vaara, että vaikuttaa vihaselta. Pitäs osata olla ätäkkä ja hymyillä samalla, voi jee...

      • olet yksi niistä hyvin harvoista palstan naisista jota allekirjoittanut kunnioittaa varauksettomasti ja se johtuu siitä että osaat käyttäytyä kuten naisen kuuluu myös siksi että pystyt hillitsemään hermosi tiukoissakin tilanteissa. Mitä sitten tulee näihin muihin täällä kirjoittaviin naisiin, niin useimmat heistä nolanneet itsensä niin monta kertaa että
        mitään respectiä en heille anna :(


        Ps: voit sanoa ihan suorat sanat sellaiselle tyypille joka ei kunnioita sinua


        "Naisilla on oikeus puolustaa kunniaansa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olet yksi niistä hyvin harvoista palstan naisista jota allekirjoittanut kunnioittaa varauksettomasti ja se johtuu siitä että osaat käyttäytyä kuten naisen kuuluu myös siksi että pystyt hillitsemään hermosi tiukoissakin tilanteissa. Mitä sitten tulee näihin muihin täällä kirjoittaviin naisiin, niin useimmat heistä nolanneet itsensä niin monta kertaa että
        mitään respectiä en heille anna :(


        Ps: voit sanoa ihan suorat sanat sellaiselle tyypille joka ei kunnioita sinua


        "Naisilla on oikeus puolustaa kunniaansa"


        MarttyyriMallari-TTt

        hyvin perillä asioista, että ottaisin tuohon kantaa. Nykymaailmassa hermojen säilyttäminen tahtoo olla vaikeeta..lujilla ollaan.
        kiitos kohteliaisuudesta---


    • sirpamaikkarilta

      Koen olevani sinulle ongelma, koska en ole koskaan ärsyyntynyt jutteluihisi. Nyt sain myös minä itselleni ongelman.

      "Vai olenko minä kaiken ratkaisu?"

      Ikuisesti ihaileva suomalainen akka

      • Nyt kun gek-ko on nolannut itsensä julkisesti ja rose18 häipyi, niin vain sinä ja cookos vaalitte täällä naisten kunniaa :)

        Ps: olet ratkaisu moraalisiin ristiriitoihin


        "Ihailen rehellisyyttäsi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Nyt kun gek-ko on nolannut itsensä julkisesti ja rose18 häipyi, niin vain sinä ja cookos vaalitte täällä naisten kunniaa :)

        Ps: olet ratkaisu moraalisiin ristiriitoihin


        "Ihailen rehellisyyttäsi"


        MarttyyriMallari-TTt

        Rose nyt mukamas häipy? Olen jäänyt tapahtumasta täysin paitsioon. Syytän siitä vähäistä vapaa-aikaani ja suurta unen tarvettani.

        Tiesitkö että lempikauppiaani Stockmann on pulassa Venäjällä? Katson samalla uutisia ja moralisoin.

        "Kiroan lempikauppiaani vastustajat"

        Kiroileva suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        Rose nyt mukamas häipy? Olen jäänyt tapahtumasta täysin paitsioon. Syytän siitä vähäistä vapaa-aikaani ja suurta unen tarvettani.

        Tiesitkö että lempikauppiaani Stockmann on pulassa Venäjällä? Katson samalla uutisia ja moralisoin.

        "Kiroan lempikauppiaani vastustajat"

        Kiroileva suomalainen akka

        meillä oli aika tunnepitoinen keskustelu ja rose
        päätti ottaa jä häipyä.

        Kiva kuulla että käyt Venäjällä saakka ostoksilla :)


        "Älä koskaan kiroa ilman syytä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        meillä oli aika tunnepitoinen keskustelu ja rose
        päätti ottaa jä häipyä.

        Kiva kuulla että käyt Venäjällä saakka ostoksilla :)


        "Älä koskaan kiroa ilman syytä"


        MarttyyriMallari-TTt

        en ole käynyt koskaan. En edes Neuvostoliitossa. Sen sijaan kävimme iltakäveyllä koirieni kanssa ja kuuntelimme satakielien laulua.

        Mä kyllä uskon sen Rosen vielä palaavan. Kerran kun tälle palstalle jää koukkuun niin paluuta ei ole.

        "Kiroan aina kun kirouttaa"

        Tällä hetkellä ei-kiroava suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        en ole käynyt koskaan. En edes Neuvostoliitossa. Sen sijaan kävimme iltakäveyllä koirieni kanssa ja kuuntelimme satakielien laulua.

        Mä kyllä uskon sen Rosen vielä palaavan. Kerran kun tälle palstalle jää koukkuun niin paluuta ei ole.

        "Kiroan aina kun kirouttaa"

        Tällä hetkellä ei-kiroava suomalainen akka

        sirpalla on sana hallussa...


        "rose18 ei enää palaa"


        MarttyyriMallari-TTt


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1407
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe