Olisko ulkonäöstä nyt juteltu tarpeeks?
Joten galluppimuotoinen kyssäri kaikille akoillekin sukupuolesta riippumatta. Oletko koskaan tuhlannut toiseen ihmiseen, jos olet ni mitä?
G: Hei kaikki akat!
35
1101
Vastaukset
Jos mä pystyn rahaa käyttämällä saamaan toiselle hyvän olon, niin eihän se tuhlaamista ole.
Jos tässä puhutaan nyt parisuhteesta, niin oon mä miehelle ostanu konserttilippuja, vaatteita, kosmetiikkaa, tarjonnut ravintolassa jne enkä oo koskaan laskeskellut, kuinka paljon tuli kulutettua. Valitettavasti mulla ei oo vielä ollut varaa ostaa miehelle mitään Bugattia, mutta voisin vaikka sellaisenkin ostaa jos pystyis ja mies sellasta toivois.relaxed_eyes kirjoitti:
mitään muuta tuhlata kuin rahaa?
tuhlaaminen mulle on rahan tai energian laittaminen sellaiseen, jota ei oikeastaan tarvi. Jos mä panostan omaan mieheeni tavalla tai toisella, niin eihän se ole tuhlausta, koska mä tarvin mun miestä.
Pääasia, että mies nukahtaa aito hymy huulilla mun viereen.
- scale
jos ei muuta, niin johonkin exään lämpimiä tunteita.
Nykyiselle on sitten tullu osteltua joitakin pikku ylläreitä, etelän matka nyt taisi olla kalleimmasta päästä, mutta toisaalta yhteisessä rahataloudessa se toiseen tuhlaaminen on niin ja näin.
Enemmänkin se on se juttu, että yllättää toisen vaikkapa niin, että puhuu sille töistä vapaat ja lähtöpäivän aamuna toteaa, että pakkaa laukkus, nyt mennään. - akka^^
"kaikille akoillekin sukupuolesta riippumatta".
onko meitä akkoja eri sukupuolta?;)
"en ole ikuna kuullukkaan"- palstan miehet
ovat neitejä, RE:tä lukuunottamatta, joka on pikkutyttö.
Akkamaisuus on ominaisuus sukupuolesta riippumatta. Sana 'akka' on taas sitten kehu tai haukku asiayhteydestä riippuen.
Kyllä suomen kieli kaikkine muotoineen on sitte niin hauskaa.- akka^^
relaxed_eyes kirjoitti:
Akkamaisuus on ominaisuus sukupuolesta riippumatta. Sana 'akka' on taas sitten kehu tai haukku asiayhteydestä riippuen.
Kyllä suomen kieli kaikkine muotoineen on sitte niin hauskaa.Osaat sinä antaa vastauksen, vaikka kuinka yrittäisi lauserakenteitasi korjata.
Et ymmärtänyt "satiiria" x)
Mä oon kuullu niin monesti naisen suusta sen, että 'tuhlasin aikaa siihen mieheen', ja on mullekin noin sanottu. Miehet ovat puheidensa mukaan sit taas tuhlanneet rahaa naisiin.
Mä en oo ikinä tuhlannu senttiäkään, enkä sekuntiakaan naisiin. Olen vaan jakanut sitä mitä on ja se joko tuottaa, tai sitte ei tuota. Mulle on tuhlaaminen sitä, ettei ole saanut rahalle, ajalle, tai yleensäkään käytetylle pääomalle minkäälaista vastinetta, on se käytetty pääoma sitten mitä tahansa.
Mun mielestä koko sana 'tuhlaus' kaikkine muotoineen pitäis poistaa. Ihmiset olis paljo tyytyväisempiä.myös ihmetellyt tuota, kun moni sanoo tuhlanneensa aikaa johonkuhun. Mun korvissa se kuulostaa tosi katkeralta ja siltä, että poimitaan ainoastaan se negatiivinen puoli asioista. Vain koska jokin loppuu, ei se tarkoita ainakaan mulle sitä, että se mitä joskus oli, on koettu turhaan.
Aurinko79 kirjoitti:
myös ihmetellyt tuota, kun moni sanoo tuhlanneensa aikaa johonkuhun. Mun korvissa se kuulostaa tosi katkeralta ja siltä, että poimitaan ainoastaan se negatiivinen puoli asioista. Vain koska jokin loppuu, ei se tarkoita ainakaan mulle sitä, että se mitä joskus oli, on koettu turhaan.
voiko venhäauhoilla suurustettuun kastikkeeseen laittaa vielä hautumisvaiheessa vähän lisää jauhoja suoraan pussista paistamatta?? Jos ei oo niin välii värillä kunhan vaan tulis vähän sakeampaa. Vetääks se ihan könttiin koko paskan jos menee tossa vaiheessa iskeen sinne jauhoja?? Maizenaa tai muuta vastaavaa ei oo, pottujauhoja löytyis mut niitä ei varmaan viitti laittaa sinne.
- sinityttö_
kyllä olen tuhlannut, jumalattomasti. Enkä saanut itse vastaan mitään. Aluksi ajattelin et ok, mutta myöhemmin tajusin, et ei se ole oikein. Rakkausuhde vaatii aina kaks osapuolta. Miks tuhlaan aikaani ihmiseen joka ei kertakaikkiaan välitä siitä välitänkö mä hänestä vai en.
- Jykke26
Vai onko tää itseensä tuhlaamista?
http://galleries1.payserve.com/1/31612/21253/images/6.jpg - akka^^
RE vinoilee ihan selvästi, mutta epäsuorasti.;)
Kaikki te miehet jotka tuhlaatte rahaa naisellenne johonkin lahjaan, olette "akkamaisia"
T. "ajatustenlukija"ja kaikille naisille jotka tuhlaavat aikaansa miehiin voisin vinoilla suoraan, että Hankkikaa Oma Elämä.
- akka^^
relaxed_eyes kirjoitti:
ja kaikille naisille jotka tuhlaavat aikaansa miehiin voisin vinoilla suoraan, että Hankkikaa Oma Elämä.
Hyvin "ympäripyöreä" vastaus. RE taisit nyt itse poiketa alkuperäisestä kirjoituksesta/kysymyksestä.
Etkö ole aina siihen viitannut, että pitäisi siihen vastata ja ap:n pysyä asiassa? akka^^ kirjoitti:
Hyvin "ympäripyöreä" vastaus. RE taisit nyt itse poiketa alkuperäisestä kirjoituksesta/kysymyksestä.
Etkö ole aina siihen viitannut, että pitäisi siihen vastata ja ap:n pysyä asiassa?Sekoitat mut johon kuhun muuhun. Ehän mä pysy asiassa yhtä kommenttia pidempään.
- akka^^
relaxed_eyes kirjoitti:
Sekoitat mut johon kuhun muuhun. Ehän mä pysy asiassa yhtä kommenttia pidempään.
mettis, mutta et tainnut vastata ed. kommenttiini, ei tarviikkaa;)
piä pääs relaxed_eyes kirjoitti:
Sekoitat mut johon kuhun muuhun. Ehän mä pysy asiassa yhtä kommenttia pidempään.
Olehan mä tääl vinoilumielessä kokeita tehnyt, ku sadasta vastauksesta yksi on suoraan aiheen, ja kaikki muut on joko vierestä, tai sitte ihan ohi. Jotta, jotkut ei pysy aiheessa edes siin ensimmäisessä kommentissa.
Säkään et oo muuten viel osannu vastata ap kysymykseen.
- Olen tuhlannut
itseni. Mut ei hätää. Siinä asiassa minulla on varaa tuhlata.
- temeq
tuhlaamista, jos antaa toiselle lahjan niin halutessaan. Se on tuhlaamista, jos toinen ruikuttaa "mikset osta mulle ikinä mitään kivaa" ja menee hölmöyksissään kuuntelemaan. Sit pitää vaihtaa.
- akka.
Olen tuhlannut, tai sanotaan mielummin sijoittanut.
- Täytyy sanoa,
että sulla on hetkensä.
tukanvärit, -pituudet, ruipelot sun muut.
Kiitos vaan, oli pakko vaan vähä väläyttää, ku alko vituttaa ihmisten pinnallisuus ja muu paska.- pinnallisuudellekin
relaxed_eyes kirjoitti:
tukanvärit, -pituudet, ruipelot sun muut.
Kiitos vaan, oli pakko vaan vähä väläyttää, ku alko vituttaa ihmisten pinnallisuus ja muu paska.oma paikkansa, mutta liikaa on siinäkin liikaa.
pinnallisuudellekin kirjoitti:
oma paikkansa, mutta liikaa on siinäkin liikaa.
olen samaa mieltä ja onhan se hyvä muistaa pinnallisuuden syvällisempikin tarkotus.
- ei näe pintaa
relaxed_eyes kirjoitti:
olen samaa mieltä ja onhan se hyvä muistaa pinnallisuuden syvällisempikin tarkotus.
sellaisena kuin pinta on, ei ole mitään toivoa nähdä sinne sisällekään.
- tuhlannut...
mutta en jää sitä vinkumaan, sillä jokainen tekee joskus huonoja investointeja.
Rahaa en mieti, sillä sitä saa aina lisää ammennettavaksi. Sen sijaan aikaa on käytössä rajallisesti ja jonkinlainen niukkuusajattelu sen suhteen pitää ainakin tämän miehen liikkeellä ja estää sohvautumisen (estäisipä palstailunkin, huoh).
Sitä haluan korostaa, että tuhlaaminen on aina oma vikani. En ymmärrä sitä, että toiseen tuhlattu aika yritetään sälyttää sen toisen viaksi ja syyllistää ikään kuin varkaudesta (ja valehtelusta). - vänkyrä-nainen
En edes itseeni...
Lahjat on lahjoja, avustukset avustuksia, tarpeeseen tulleet asiat nimenomaan vain niitä. Mitään hirveen kallista en ole koskaan ostanut, en edes itselleni. - Hossi
Jos en muuta niin ainakin omaa aikaani.
- heip
Voisin ostaa vaikka mitä,jos olis tarpeeksi rahaa. Joku ulkomaanmatka ois kiva ostaa mun miehelle..tai mun kahdelle parhaalle ystävälle tai ihan mitä vaan,en katso hintaa kun on rakkaimmista kyse =)
tuosta ulkonäkö hommasta, puuh. Ja galluppi kyssäriin..
Kyllä mulla ainakin tulee tuhlattua, viimeksi ostin anopille jalkahoidon lahjaksi, appiukko on kans niin ihana et sille tulee osteltua hierontapaketteja. Nää anopin ja apin lahjomiset teen siksi kun ne niin paljon hommistelee mun tontilla ja auttaa mua, rahaa ne ei suostu ottamaan töistänsä vastineeksi joten muistan muuten. Kaikenlaista pientä tulee osteltua yl. päähierontaa, puoli- tai kokohieronta paketteja jne.
Karseeta, mutta mun mies kerää puukkoja ja ostin sille upean luutuppipuukon sellaisen lapinpuukon ihan vasta. Sisko täytti pyöreitä ja ostin sille viime viikolla hoitopaketin kans.
Aikaani sit tulee annettu jo vanhemmanpuolisille vanhemmilleni. Mä hoidan oikeestaan kolmen talouden juoksevat asiat.
Sit kummipoikani on kans sellanen mun lellipoika just sovittiin sen kans et lähetään ostoksille kun kesäloma alkaa.
Mulla tulee vähän liikaakin humputeltua läheisille lahjoja. Varsinkin nyt keväällä on ollut kaiken mailman muistamisia. :)
En silti koe että tuhlaisin varsinaisesti vaan annan heille hyvän mielen.- Levemir
se olla tuhlausta, mitä rakkailleen antaa? Jos voi, niin viimeksi tuhlasin lomamatkaan ja tavallista parempiin ruokiin. Ja tietenkin sillä ajalla olisi voinut muutakin tehdä, mutta mikä olisi ollut sitten parempaa tekemistä.
- cookos
vissiin tuhlannut, tiliotettakun katsoo vuosien takaa,..hemmotellut ja paijannut. Se menee tuonne jääkaappipuolelle..ja jotain muutakin, ei kaikkee jaksa muistaa 10 vuoden takaa.
- cookos
mähän en ollut mikään akka, ei tähän pitänytkään vastata...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3076684Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai505827Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1925332Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi614103Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan383348Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava53343HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok533254Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan293018Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739112262Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?
Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?381125