Huulipunan väri "karkaa"

45-50 v.

Millainen huulipuna - ja minkä merkkinen olisi hyvä hiukan alle viisikymppiselle, jolla huulipunan väri "karkaa" huulien yläpuolella oleviin juonteisiin?

Onko olemassa jotakin pohjustusvoidetta tms, jota pitäisi laittaa huuliin ennen huulipunan käyttöä?
Jääkö tällaisesta voiteesta jonkinlainen kalvo, joka estää huulipunan karkailun?

Kotipaikkakunnallani ei ole Emotion-liikettä, eikä kemikalioita,
joten ostan meikkini markettien valikoimasta.
Olisi mukava tietää myös, missä liikkeessä suosittelemaasi huulipunaa (ja/tai pohjustusvoidetta) myydään.

Olen todella kiitollinen jokaiselle vastanneelle :)

10

2973

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

parhaiten saa huulipunan pysymään käyttämällä meikin- tai huultenpohjustusvoidetta, sitten rajata ja sitten punata. Ylimääräiset punat pussataan paperiin ja sitten yksi kerros vielä punaa. Voit myös pohjustuksen puutteessa taputtaa hieman peite/meikkivoidetta huuliin ennen rajausta. Ainakin Lumenella on sekä huulten että meikinpohjustusvoidetta (hyviä tuotteita ihan minkä ikäiselle tahansa), löytyy ainakin esim Citymarketeista ja isommista Prismoista.

• 40-50 v.

Kiitos vastauksestasi.
        Täytyypä muistaa seuraavalla Prisma/Citymarket-reisulla ostaa tätä huulten/meikinpohjustusvoidetta.

• make-up

lumenella on pohjustusainetta mitä voi laittaa.yleensä huulet kannattaa laittaa niin et:meikkivoidetta myös huuliin ja puuteria->hyvin ja huultenrajaus yleensä estää huulipunan leviämisen.

• N33

Vinkkinä sinulle, että huultenympärys iho on yhtä ohut kuin silmienympärys iho eli silmänympärys iholle tarkoitetut hoitotuotteet käyvät myös huulten ympäristöön.
        Oriflamella on hormonaalisesta ikääntymisestä kärsiville oma ihonhoito linja Time reversing :) linjasta löytyy ihana purkki silmän- ja huultenympärys ihon hoitoon.

Jos huulten ympäristön ihoa ei hoida tulee siihenkin valitettavasti junteita ns. pystyjuonteita mitä näkyy jo 20v. ja nuo juonteet juuri aiheuttavat huulipunan karkaamisen.
        Huulet on hyvä myöskin rajata ennen huulipunan laittoa - ja myös sitä meikinpohjustusvoidetta on hyvä käyttää - sekin löytyy myös Oriflamelta.

Jos merkki ei ole sinulle tuttu niin kerroin ettei tuotteita saa ostettua muualta kuin myyntikonsulttien tai Oriflame nettisivujen kautta - näinhän paketti tulee vaikka kuinka pieneen kylään tahansa - ja kotiovelle :)

• 40-50 v.

Kiitokset vastauksestasi :)
        Yritin eilen katsella paikallisen Prisman meikkihyllyjä,
        mutta en löytänyt Lumenen(kaan) hyllystä mitään meikinpohjustusvoidetta.
        Onko tämä voide siis ihan ihan tällä nimellä: meikinpohjustusvoide?

• 40-50 v.
        N33 kirjoitti:

Vinkkinä sinulle, että huultenympärys iho on yhtä ohut kuin silmienympärys iho eli silmänympärys iholle tarkoitetut hoitotuotteet käyvät myös huulten ympäristöön.
        Oriflamella on hormonaalisesta ikääntymisestä kärsiville oma ihonhoito linja Time reversing :) linjasta löytyy ihana purkki silmän- ja huultenympärys ihon hoitoon.

Jos huulten ympäristön ihoa ei hoida tulee siihenkin valitettavasti junteita ns. pystyjuonteita mitä näkyy jo 20v. ja nuo juonteet juuri aiheuttavat huulipunan karkaamisen.
        Huulet on hyvä myöskin rajata ennen huulipunan laittoa - ja myös sitä meikinpohjustusvoidetta on hyvä käyttää - sekin löytyy myös Oriflamelta.

Jos merkki ei ole sinulle tuttu niin kerroin ettei tuotteita saa ostettua muualta kuin myyntikonsulttien tai Oriflame nettisivujen kautta - näinhän paketti tulee vaikka kuinka pieneen kylään tahansa - ja kotiovelle :)

Olen käyttänytkin silmänymärysiholle tarkoitettuja voiteita huulten ympärille,
        mutta se ei ole estänyt huulipunan karkailua :(

Olen kuullut Oriflamen meikeistä ja joskus jotakin kokeillutkin,
        mutta uskon pärjääväni ihan kaupan tuotteilla, kunhan vain löydän oikeanlaisen, ja kohtuuhintaisen.
        Oriflamen meikit kun ovat aika hinnakkaita.
        Vaikka toisaalta - hinnalla ei ole väliä, jos tuote on oikeanlainen ja toimiva :)

• huulimeikki
        40-50 v. kirjoitti:

Kiitokset vastauksestasi :)
        Yritin eilen katsella paikallisen Prisman meikkihyllyjä,
        mutta en löytänyt Lumenen(kaan) hyllystä mitään meikinpohjustusvoidetta.
        Onko tämä voide siis ihan ihan tällä nimellä: meikinpohjustusvoide?

eli huulet voi pohjustaa ihan vain meikkivoiteellakin, silloin punan oma väri tulee paremmin näkyviin.

itsellä on tuo lumenen pohjustusvoide huulille, se on sellainen vaaleanpunainen putkilo, taisi tosin olla jossain paketissa kun sen ostin. en sitä ole oikeastaan käyttänyt, koska minulle se vain kertyy suunpieliin valkoiseksi kököksi, kuten jos laittaa liikaa huulirasvaa. eli en voi suositella.

voit pohjustaa huulet myös pelkällä huultenrajauskynällä, mutta huulipunan pitää olla aikalailla samanväristä kuin kynä. värittää vain koko huulet kynällä ja puna päälle, tai pelkästään kiilto, jos kynän väri miellyttää. näin saa todella kestävän huulimeikin.

myös voi tehdä niin, että ensin laittaa huuliin meikkivoiteen, sitten värittää kynällä, ja sitten kiilto tai puna, paremmin tulee väri esille kun aina laittaa ensin meikkivoiteen huuliin. näin saa helpommin myös muotoiltua huulia hieman, jos tarvetta on (piirrettyä isommaksi tai pienemmäksi, mutta vain hieman!)

• 40-50 v.
        huulimeikki kirjoitti:

eli huulet voi pohjustaa ihan vain meikkivoiteellakin, silloin punan oma väri tulee paremmin näkyviin.

itsellä on tuo lumenen pohjustusvoide huulille, se on sellainen vaaleanpunainen putkilo, taisi tosin olla jossain paketissa kun sen ostin. en sitä ole oikeastaan käyttänyt, koska minulle se vain kertyy suunpieliin valkoiseksi kököksi, kuten jos laittaa liikaa huulirasvaa. eli en voi suositella.

voit pohjustaa huulet myös pelkällä huultenrajauskynällä, mutta huulipunan pitää olla aikalailla samanväristä kuin kynä. värittää vain koko huulet kynällä ja puna päälle, tai pelkästään kiilto, jos kynän väri miellyttää. näin saa todella kestävän huulimeikin.

myös voi tehdä niin, että ensin laittaa huuliin meikkivoiteen, sitten värittää kynällä, ja sitten kiilto tai puna, paremmin tulee väri esille kun aina laittaa ensin meikkivoiteen huuliin. näin saa helpommin myös muotoiltua huulia hieman, jos tarvetta on (piirrettyä isommaksi tai pienemmäksi, mutta vain hieman!)

Kiitos sinullekin.
        Ostin tuon Lumenen huultenpohjustusputkilon, ja olen nyt kokeillut sitä viikonlopulla.
        Sitä ei tosiaan saa laittaa liikaa..
        Aion totisesti kokeilla vielä tuota jo aiemminkin saanutta vihjettä laittaa meikkivoidetta huulille ennen huulipunan levitystä.

Minulla on ongelmana myös löytää kunnollinen huultenrajauskynä.
        Vanha on jo aika pätkä, muistaakseni Lumenen kynä,
        mutta se on jotenkin "kuiva" minun huulilleni... sillä on vaikeaa tehdä rajausta.
        Mikä kynä siis olisi paras?

Näistä kirjotuksista täällä olen todella saanut paljon apua, ja aina vaan keksin uusia kysymyksiä.
        Jos vielä vaan jaksatte vastailla, olen yhtä hymyä ;)

Kiitos vielä kerran!

• satuin
        40-50 v. kirjoitti:

Kiitos sinullekin.
        Ostin tuon Lumenen huultenpohjustusputkilon, ja olen nyt kokeillut sitä viikonlopulla.
        Sitä ei tosiaan saa laittaa liikaa..
        Aion totisesti kokeilla vielä tuota jo aiemminkin saanutta vihjettä laittaa meikkivoidetta huulille ennen huulipunan levitystä.

Minulla on ongelmana myös löytää kunnollinen huultenrajauskynä.
        Vanha on jo aika pätkä, muistaakseni Lumenen kynä,
        mutta se on jotenkin "kuiva" minun huulilleni... sillä on vaikeaa tehdä rajausta.
        Mikä kynä siis olisi paras?

Näistä kirjotuksista täällä olen todella saanut paljon apua, ja aina vaan keksin uusia kysymyksiä.
        Jos vielä vaan jaksatte vastailla, olen yhtä hymyä ;)

Kiitos vielä kerran!

lukemaan tämäm ketjun. Minulla on myöskin Lumenen rajauskynä, niitäkin on niin monenlaisia eikä siinä lue mitään erityistä nimeä. Olen tykännyt ja väritän sillä myös huulet kevyesti, kyllä pysyy. Sävy on kuitenkin 03 Cranberry, jos sattuu löytymään tuo malli.Sitten minulla on Max
        Factorin kaksipäinen huulipuna, toisessa päässä kiilto. Se tuntuu myös pysyvän tiukasti huulissa.
        Siitä löysin kuvan.
        http://www.maxfactor.nu/nu/products/Lips/Lipsticks/Lipfinitycolourandgloss/detail.aspx

• 40-50 v.
        satuin kirjoitti:

lukemaan tämäm ketjun. Minulla on myöskin Lumenen rajauskynä, niitäkin on niin monenlaisia eikä siinä lue mitään erityistä nimeä. Olen tykännyt ja väritän sillä myös huulet kevyesti, kyllä pysyy. Sävy on kuitenkin 03 Cranberry, jos sattuu löytymään tuo malli.Sitten minulla on Max
        Factorin kaksipäinen huulipuna, toisessa päässä kiilto. Se tuntuu myös pysyvän tiukasti huulissa.
        Siitä löysin kuvan.
        http://www.maxfactor.nu/nu/products/Lips/Lipsticks/Lipfinitycolourandgloss/detail.aspx

Täytynee tosiaan etsiä uusi rajauskynä.
        Tuo Max Factorin huulipuna kiiltoineen näyttää tosi hyvältä,
        mutta minulla on sellainen tunne, että juuri nuo kosteat huulikiillot ovat kovia "karkailemaan".
        Mutta kokeilemallahan sekin selviää.
        Kiitos Sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6253
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1734
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1528
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      952
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      30
      870
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      856
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      809
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      229
      767
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      759
    Aihe