Top 5 ärsyttävimmät

persoonat

tällä palstalla?Mikä ärsyttää eniten näissä henkilöissä?

21

1428

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gek-ko

1. en mainitse kuka on tällä sijalla
      2. sp
      3. en mainitse tätäkään, mutta se on helvetin itsekäs
      4. en kerro kuka, jankuttajatyyppiä
      5. tämäkin on jankuttajatyyppiä

• kumpaa

sukupuolta?Molempia?

• gek-ko
        kumpaa kirjoitti:

sukupuolta?Molempia?

kaikista.

• nainen olen

sp:stä. Hänen rehellisyydestään.

• viilisniilis

No joo, ehkä vähän ikävää sp:lle, mutta ette te mitään bestiksiä muutenkaan ole. Mutta paras lista. Repesin.

• ei ärsytä kukaan.

• ylläsi

ja koska olet tulossa etelä-suomeen?? :))

• ylläsi kirjoitti:

ja koska olet tulossa etelä-suomeen?? :))

mä vaikka heti heittää sen liivin ja muun varustuksen niskaan, mut ens viikol vasta tuun etelään päin, se siirty viikol, ku piti tehdä vähä sormiremonttia.

• paketissako
        relaxed_eyes kirjoitti:

mä vaikka heti heittää sen liivin ja muun varustuksen niskaan, mut ens viikol vasta tuun etelään päin, se siirty viikol, ku piti tehdä vähä sormiremonttia.

vaiko venähtäny vai mitä sille tapahtu??:(

• paketissako kirjoitti:

vaiko venähtäny vai mitä sille tapahtu??:(

sit tuli koriksessa pieni nivelvamma pikkulilliin, sunnuntaiyönä kolautin sen niin, etten saanu koko yönä nukuttua ja ei siinä auttanu ku mennä aamul lääkäriin ja lekuri määräs kipulääkekuurin(vahvan) ja jääpaloja siin trauman päällä pidettäväksi, nyt se sormi on jo kohtuu hyvä.

• Anniina*
        relaxed_eyes kirjoitti:

sit tuli koriksessa pieni nivelvamma pikkulilliin, sunnuntaiyönä kolautin sen niin, etten saanu koko yönä nukuttua ja ei siinä auttanu ku mennä aamul lääkäriin ja lekuri määräs kipulääkekuurin(vahvan) ja jääpaloja siin trauman päällä pidettäväksi, nyt se sormi on jo kohtuu hyvä.

pistin sit oman nimeni toho kenttää kun en jaksa olla salamyhkään.Teetkö sä sitte jotain tietöitä kun sul on se keltanen liivikin??:))Hitsi mun täytyy lähtee nopskaan viel salilla käymää kun en aikasemmin ehtiny mut varo nyt satuttamast sit sormees uudestaa.Sitte rattosaa iltaa sulle.:))

• Anniina* kirjoitti:

pistin sit oman nimeni toho kenttää kun en jaksa olla salamyhkään.Teetkö sä sitte jotain tietöitä kun sul on se keltanen liivikin??:))Hitsi mun täytyy lähtee nopskaan viel salilla käymää kun en aikasemmin ehtiny mut varo nyt satuttamast sit sormees uudestaa.Sitte rattosaa iltaa sulle.:))

rattoisaa iltaa. Kyllä mä arvasin, et kuka siel liivien perään kyselee. ;)

Emmä haluu kertoo tääl yhtään mitään tarkempaa työstäni. Enkä osaksi edes saa, eikä sitä voi sanoin selittääkään kaikkee.

• Anniina*
        relaxed_eyes kirjoitti:

rattoisaa iltaa. Kyllä mä arvasin, et kuka siel liivien perään kyselee. ;)

Emmä haluu kertoo tääl yhtään mitään tarkempaa työstäni. Enkä osaksi edes saa, eikä sitä voi sanoin selittääkään kaikkee.

mut ollaa nyt sitte reilusti omal nimellä.Ja juu kiitti.:))salille ja kotii nopskaan poikia paijaamaan..Topia ja ryppyotsaista nuhanenukkaa;)

• nämä henkilöt eivät minulta sympatiaa saa:

Papeeta1

vänkyrä-nainen

Hossi

Eiväthän he edes tajua mistä puhuvat.

"Ottakaa asioista ensin selvää ja tehkää sitten vasta johtopäätöksenne"

MarttyyriMallari-TTt

• Tännehän sen

piti tulla.

Kukaan ei ole vielä onnistunut siinä Ärsyttämisessä. Nyhveröitä siinä asiassa jokainen.

• e.W

TOP 5. tän keskustelupalstan keskusteluiden pilaajat:

1. Tyyppi, joka kuvittelee kirjoituksista lukemani perusteella (todellakin) olevansa oikeudenmukainen, vaikkei sitä ole kerrassaan yhtään. Hermostuu mistä vain, on täysin tunteidensa vietävissä ja tuomitsee kirjoittajat lähes aina vain tunnepohjalta. On kaiken lisäksi tyhmä kuin vasemman jalan saapas ja omaa ehdottoman mielipiteen joka asiaan: sellaisiinkin, joista hänellä ei ole esittää mitään faktapohjaista tietoa. Saa usein tuntemaan sijaishäpeää puolestaan asiapohjalta tekemistäänkin kannanotoista.

2. Tyyppi, joka kärsii ilmiselvästi huomiovajeesta. Hänen lähes kaikki aloituksensa näkyvät käsittelevän vain hänen omaa persoonaansa, ilman kohteliaisuutta noudattavaa mietittyä laajempaa asiayhteyttä. Nauttii teinimäisestä kielenkäytöstä ja on näennäisesti älykäs, ymmärtämättä usein kuitenkaan käyttämiään käsitteitä syvällisesti (tai ollenkaan). Tän palstan mittapuulla kohtuullisen hyvä kirjoittaja, mutta taitonsa tuskin herättäisivät suurelti huomiota missään muualla, kuin tällä palstalla.

3. Sovinistijuntti ja juntti muiltakin osin, jonka juttujen sisällön eri aiheisiin arvaa lähes etukäteen. "Olen mies, joka ei siedä itsensäkorostamista"...Huh heijaa.

4. Lick, lick...Tyyppi, joka nuolee kaikkia ja kaikkea siinä määrin, että hänen täytyy varmaan olla jo rullalle vääntynyt. Sinänsä varmaankin hyväntahtoinen, mutta kunnon keskustelu asioista kanssaan olisi luultavasti (ja sivusta tekemieni havaintojen mukaan) mahdotonta, koska hänen on yritettävä väen vängällä miellyttää muita. Miettii asioita (mikä sinänsä positiivista) ja on verbaalisesti melko lahjakas, mutta jos juttuja tarkemmin katsoo, huomaa usein, ettei niissä ole logiikkaa. Tämän tyypin oikeudenmukaisuuteen ei voi luottaa hänen voimakkaan miellyttämistarpeensa vuoksi.

5. Kaikki pervoilijat tms. muut ällötykset, rasistiset siat jne. Oikeastaan tän "kirjoittajatyypin" pitäisi olla ykkösenä, mutta menkööt näin nyt.

• viimeksi kukaan on sun kanssa vaivautunut edes keskustelemaan :-) Moni voi suoltaa paskaa mutta suurin keskustelunpilaaja oot kyllä ihan sä itse ainakin omalta kohdaltas :-)

• e.W
        yrmio kirjoitti:

viimeksi kukaan on sun kanssa vaivautunut edes keskustelemaan :-) Moni voi suoltaa paskaa mutta suurin keskustelunpilaaja oot kyllä ihan sä itse ainakin omalta kohdaltas :-)

..nautitkin muhun kohdistuneen mustamaalaamisen onnistumisesta. En epäile sitä yhtään.:) Osallistuit siihen itsekin kiitettävällä panoksella.

Kyllä mä monienkin fiksujen kirjoittajien kanssa olen tällä palstalla viime aikoina keskustellut, sikäli mikäli kun voi edes sanoa, että tällä palstalla käytäisiin fiksuja keskusteluita.

Hyvää kesän alkua sullekin yrmio.:)

• ovat?

En tunne kirjoittajia vielä niin hyvin, että pystyisin tietämään. Sano edes sukupuolet?

• e.W
        ovat? kirjoitti:

En tunne kirjoittajia vielä niin hyvin, että pystyisin tietämään. Sano edes sukupuolet?

..sanoa. Sori. Seuraile palstaa.

;)

• cookos
        e.W kirjoitti:

..sanoa. Sori. Seuraile palstaa.

;)

ja mautonta esittää asioita ilmaan, kuin niitä ei olisikaan. Tulee mieleen epäterve työpaikka, jossa vihjaillaan ja käytetään kiertoilmaisuja, mutta kaikki jää kuitenkin lopulta selvittämättä....

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      138
      3419
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      274
      2940
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      227
      1854
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      65
      1792
    5. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1778
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      64
      1521
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      89
      1323
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1262
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      329
      1191
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1072
    Aihe