minulla on vähän ongelmia kun en tiedä minkä värinen luomiväri minulle sopisi. Silmieni väriä ei siis voi oikeen kuvailla yhdellä värillä. Silmissäni on tummansininen tai lähes musta rengas ulkoreunassa aika kapea mutta erottuu silti erittäin hyvin. sitten sen sinisen sisäpuolella on hiukan leveämpi rengas hiukan harmahtavaa vihreää ja sen sisällä lähes keltainen (hiukan vihertävä)rengas kunnes tulee tietty pupili.
en siis oikei osaa sanoa minkä väriset silmät minulla on. kaikki ihmiset sanoo niitä eri värisiksi. minusta ne on ehkä eniten vihreät mutta kun en tuota osaa sanoa....
niin siis itse kysymys on se että miten tällaisessa tilanteessa pitäisi tehdä. miten saan tietää minkä väristä luomiväriä voin käyttää... ja sitte jos joku tietää sellasen nettisivun misä selitetään juuri tästä että minkä väri passa millekkin silmille. niin laittas tänne ja sitte se ois aika kiva jos ne nettisivut on suomeks mutta kyllä muunki kieliset käy.
sini-viher-keltaiset silmät ?
ihmesilmä
2
832
Vastaukset
- myös...
Hei!
Minulla on myös moniväriset silmät, ehkä eniten vihertää. nauti silmistäsi ja siitä että voit kokeilla ja käyttää melkein mitä vain luomivärejä! Jos haluat korostaa silmien sinisyyttä, käytä ruskeaa, jos haluat korostaa vihreyttä, käytä lilaa. Suosittelen kokeilemaan myös vaaleanpunaista ja jotain raikasta vaalean vihreää näin kesän kynnyksellä!- ihmesilmä
Minua jo pelotti että minulle ei sovi mikään luomiväri. mutta tuo helpotti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509