haaveena rusketus

apua!

Onko mun mahdollista ruskettua karovit yms valmisteella? Oma tilanne on seuraava : tosi vaalea iho, nuorempana rusketuksen eteen joutui tekemään töitä, auringossa joutui olemaan paljon ja rusketusta yleensä tuli punoituksen kautta, ei kuitenkaan mitään kovin syvää rusketusta, mutta edes jonkinlaista. Eli onko muilla kokemuksia siitä että iho ruskettuisi beetakaroteenilla huomattavasti paremmin kuin ennen?

8

2338

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie-

Minä olen syönyt vividaSunia nyt n kuukauden ja odottelen tuota aurinkoa kovasti :) muutaman kerran partsilla istunut ja pienet rajat jo bikineistä tuli.

Toisaalta hyvä vaan syödä ns ennaltaehkäisevästi noin kauan noita valmisteita kun paketissakin lukee jotta aloita n kaksi/kolme viikkoa ennen auringonottoa-

Kerron sitten miten kävi kun aurinko rupeaa paistamaan oikein kirkkaalta taivaalta- olen himo auringonpalvoja :)

Niin ja ihoni on myös hyvin vaalea ja palan joskus.

• totuus on

ettei ihotyypilleen voi mitään. Toisista tulee papuja toisista ei.

• Mie-
        totuus on kirjoitti:

ettei ihotyypilleen voi mitään. Toisista tulee papuja toisista ei.

Viimekesänä tuli oltua järvellä kaksi viikkoa, sain mahtavan rusketuksen- Vieläkin näkee hennot rajat.

Tänäkesänä sama homma, kokeillaan tuleeko "parempi" rusketus noilla pillereillä...

• apua!

no kiva kuulla! Itse oon syönyt karovit-valmistetta joku 3vkoa, aurinkoon päässyt vain kerran tähän menneessä ekan viikon aikana, tunniksi vaan, joten ei mtn rusketusta viel jäänyt. Ajattelin käydä vaikka solariumissa testaamassa, näin ennen kesää. Eli on mahdollista saada kunnon rusketus vaikka oma iho on luonnostaan vaalea..?

• oliiviöljy
        apua! kirjoitti:

no kiva kuulla! Itse oon syönyt karovit-valmistetta joku 3vkoa, aurinkoon päässyt vain kerran tähän menneessä ekan viikon aikana, tunniksi vaan, joten ei mtn rusketusta viel jäänyt. Ajattelin käydä vaikka solariumissa testaamassa, näin ennen kesää. Eli on mahdollista saada kunnon rusketus vaikka oma iho on luonnostaan vaalea..?

laita ensin aurinkorasvaa ihollesi ja anna sen imeytyä kunnolla. Sitten laita oliiviöljyä iholle-se tehostaa ruskettumista. Näin tehdään mm. Israelissa, jossa eräs tuttuni kävi ja oppi tuon kikan sieltä.=)

• apua!
        oliiviöljy kirjoitti:

laita ensin aurinkorasvaa ihollesi ja anna sen imeytyä kunnolla. Sitten laita oliiviöljyä iholle-se tehostaa ruskettumista. Näin tehdään mm. Israelissa, jossa eräs tuttuni kävi ja oppi tuon kikan sieltä.=)

auttaaks tuo muka oikeasti ruskettumaan?:o

• väriä.

kellastuttaako vivida ihoa vai tekeekö se punaisenruskeen kuten paistunut makkara semmosta haluun.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      251
      2933
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2872
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27