Tänään juna-asemalla istuessa totesin taas, että monella siellä istuvalla naisella oli todella tasainen ja kaunis iho. Miten te teette sen?
Vaikka koitan kuinka saada näppylöitä ja epätasaisuuksia piiloon, se ei onnistu. Millä meikkivoiteella, peitepuikolla tai muulla on hyvä peittävyys, mutta EI näytä kasvoilla pakkelimaiselta? Millaisella siveltimellä ne kannattaisi levittää ja miten? Muita vinkkejä?
Ja onko mitään tietoa hyvistä puhdistus- ja ihonhoitotuotteista? Olen miettinyt josko pitäisi kokeilla Nivea Young-tuotesarjaa, nimestä päätellen ainakin sopii nuorelle iholle. En tosin tiedä millainen ihoni on: joskus se on todella kuiva ja joskus taas todella rasvainen ja kaikkea siltä väliltä (tällä hetkellä rasvainen). Minulla on näppylöitä jonkin verran ja tahtoisin ne piiloon ja ihosta muutenkin hyväkuntoisen.
Kaikilla täydellinen iho
14
5664
Vastaukset
- ....
Mulla oli ennen tosi epätasainen iho ja suurentuneet ihohuokoset. Ihoni on rasvoittuva. Käytän lorealin pure zone -tuotesarjaa, koska ihoni ei ole herkkä ja kestää vähän rajumpiakin tuotteita. Nuo tuotteet pitävät rasvaisuuden ja näpyt kurissa. Sitte kokeilin Neutrogena visibly clear blackhead eliminating -kuorintavoidetta, ja löysin kyllä varsinaisen aarteen! Ihohuokoset on pienentyny hurjasti ja iho on ihanan sileä. Käytän sitä n. joka toinen päivä. Se on melko hellä tuote, eikä pitäisi aiheuttaa ärsytystä. En oikein osaa meikkausvinkkejä neuvoa, mutta meikki näyttää aina paremmalta hyväkuntoisella iholla. Tasaiseen ihoon ei paljoa meikkiä tarvitse. Toki meikeillä saa ihmeitä aikaan, mut ite en oo myöskään oikein onnistunu peittämään epätasaisuuksia. Nyt käytän maybellinen dream matte mouse -meikkivoidetta, ja silloin tällöin puuteria.
- mistä
tuota saa ostaa?
- tokiohotel4ever
mistä kirjoitti:
tuota saa ostaa?
apteekista, maksaa 7 euroa itse ostin oulun yliopistollisesta apteekista tai jostain tuollaisesta :D
- EvilLady
tokiohotel4ever kirjoitti:
apteekista, maksaa 7 euroa itse ostin oulun yliopistollisesta apteekista tai jostain tuollaisesta :D
Mulla on aina ollut hyvä iho ikinä ei finnejä ja oikeastaan pahempia ongelmia. ainut ongelma on vaan naaman punaisuus. Mutta sen saa hyvin meikattua piiloon meikkivoiteen ja puuterin avulla.
Puhdistan ihoni päivittäin hyvin ja kuorin ihon 1-2kertaa viikossa. - Hugo Boss
EvilLady kirjoitti:
Mulla on aina ollut hyvä iho ikinä ei finnejä ja oikeastaan pahempia ongelmia. ainut ongelma on vaan naaman punaisuus. Mutta sen saa hyvin meikattua piiloon meikkivoiteen ja puuterin avulla.
Puhdistan ihoni päivittäin hyvin ja kuorin ihon 1-2kertaa viikossa.Minä en koskaan nuorempana totutellut mun ihoa kaikenlaisiin tököttiin, niin nykyään kasvoni ei vaadi mitään muuta kuin kosteusrasvaa pesun jälkeen.
- Miinnaa*
Itse käytän loreal true match meikkivoidetta, vaaleaa sävyä, levitän tämän sienellä ja hyvä tulee, kun sienellä laittaa niin saa hieman paksumman tuloksen kuin sormella. Ja sientä on hyvä töpötellä iholle ettei jää raitoja =) Lopuksi puuteria joka viimeistelee pohjan! :)
- vinkkejä
Hei!
Minulla on luonnostaan punertava iho, johon helposti tule kaikenlaisia näppyjä. Kesäisin kiiltää ja talvisin on niin kuiva että kiristää... mutta nyt olen pikku hiljaa löytänyt keinot pitää ihoni kunnossa ja saan jopa kommentteja täydellisestä ihosta!
- aamuisin ei erityistä pesua, kasvot kastuvat kun käyn suihkussa ja pesen hiukset
- päiväksi lumenen kasvovoide ja Make Up Storen meikkivoide, jonka levitän käsin. Näpyt ja muut punoitukset saa tosi hyvin peittoon Make Up Storen peitevärillä, jossa on kolmea eri väriä, joista sekoitetaan sopiva sävy ja levitetään pensselillä. Pensseli täytyy pestä ainakin joka kolmas päivä! Lisäksi käytän meikkivoiteen päällä lumenen irtopuuteria, jonka levitän pakkaukseen kuuluvalla vipalla. Sekin täytyy pestä tai vaihtaa uuteen aina silloin tällöin.
- iltaisin puhdistus apteekin Avene-sarjan puhdistusgeelillä kasvovedellä (käytän kesäisin voimakkaampaa kasvovettä, talvisin miedompaa)
- yöksi apteekin decubal-voide
- useimpia aurinkovoiteita en voi käyttää, koska saan niistä ihottumaa. Käytän apteekin Louis Widmer -sarjan aurinkogeeliä. Se ei tuki huokosia.
- yhteenvetona siis huolehdin meikkivälineiden puhtaudesta ja käytän lähinnä apteekin voiteita ja meikkejä, joissa ei ole hajusteita
- Ja lopuksi: jos aknen syy on hormonaalinen, e-pillerit ovat ainoa mikä oikeasti auttaa. Käy gynekologilla ja pyydä diane novaa jos kosmetiikka ei auta.- lisäyksiä
Niin, vielä:
- meikkipensselit saa parhaiten puhtaaksi tiskiaineella ja lämpimällä vedellä
- kuorin ihoni aamusuihkussa lumenen mineraalikuorinta-aineella noin kerran viikossa.
- aivan ihana tuote on myös kanebon silk-sarjan puhdistusaine. Se on jauhe, jota sekoitetaan kädessä veteen, ja muuttuu nestemäiseksi. Se ei kuori mutta puhdistaa ihohuokoset pohjia myöten. Tulee uskomattoman puhdas olo ja ihosta tulee raikas. Käytän tätäkin n. kerran viikossa. Ainoa miinus on hinta: 60 euroa. Kannattaa ostaa tax freestä... - päähän???
lisäyksiä kirjoitti:
Niin, vielä:
- meikkipensselit saa parhaiten puhtaaksi tiskiaineella ja lämpimällä vedellä
- kuorin ihoni aamusuihkussa lumenen mineraalikuorinta-aineella noin kerran viikossa.
- aivan ihana tuote on myös kanebon silk-sarjan puhdistusaine. Se on jauhe, jota sekoitetaan kädessä veteen, ja muuttuu nestemäiseksi. Se ei kuori mutta puhdistaa ihohuokoset pohjia myöten. Tulee uskomattoman puhdas olo ja ihosta tulee raikas. Käytän tätäkin n. kerran viikossa. Ainoa miinus on hinta: 60 euroa. Kannattaa ostaa tax freestä...Mulla samanlainen iho kuin sulla. Olen kokeillut monia meikki- ja peitevoiteita (Avenet, Cliniquet, Biothermit, Isadorat yms.)
Nyt just samat kokeilussa kun sulla eli Make up storen tuotteet valittuna kosmetologin neuvojen mukaan.
EI TOIMI! Levitän kosmetologin ohjeen mukaan sienellä tai käsin. EI TOIMI. Näkyy iholla pakkeloituneina keltaisina raitoina. HIRVEEN NÄKÖSTÄ.
Kaikki rahat menevät hukkaan ja harmittaa. Pelkkää huijausta kaikki tuotteet. Tai sitten mun iho noiduttu?
Jos joku fiksu kertoo neuvot tähän, olisin ikuisesti kiitollinen. - minä..
päähän??? kirjoitti:
Mulla samanlainen iho kuin sulla. Olen kokeillut monia meikki- ja peitevoiteita (Avenet, Cliniquet, Biothermit, Isadorat yms.)
Nyt just samat kokeilussa kun sulla eli Make up storen tuotteet valittuna kosmetologin neuvojen mukaan.
EI TOIMI! Levitän kosmetologin ohjeen mukaan sienellä tai käsin. EI TOIMI. Näkyy iholla pakkeloituneina keltaisina raitoina. HIRVEEN NÄKÖSTÄ.
Kaikki rahat menevät hukkaan ja harmittaa. Pelkkää huijausta kaikki tuotteet. Tai sitten mun iho noiduttu?
Jos joku fiksu kertoo neuvot tähän, olisin ikuisesti kiitollinen.käytän nivean ideal finish meikkivoidetta,levitän sormin ja annan imeytyä. alle laitan humektan kosteusvoidetta,jonka annan ensin imeytyä noin 10-20 min. välillä laitan lumenen puuteria..ja puhdistukseeen käytän avecydia,jolla lähtee meikitkin käytän pesusientä apua pesussa..
olen ollut ihan tyytyväinen edel. mainittuihin tuotteisiin..sopii suomalaiselle vaalealle iholle..
"Kaikki rahat menevät hukkaan ja harmittaa. Pelkkää huijausta kaikki tuotteet. Tai sitten mun iho noiduttu? "
jos sinulla on paha iho-ongelma se kannattaa eka hoitaa pois alta..esim. jotain paikallishoitoa. ei silloin mitkään meikit näytä hyvältä jos iho tosi huonossa kunnossa..se on totuus..tai jos ei itsehoitotuotteet auta niin mene lääkäriin ,turhaan kärsit...ja pahimmassa tapauksessa vaan pahennat naamaasi hoitamalla sitä väärin... - päähän taas...
minä.. kirjoitti:
käytän nivean ideal finish meikkivoidetta,levitän sormin ja annan imeytyä. alle laitan humektan kosteusvoidetta,jonka annan ensin imeytyä noin 10-20 min. välillä laitan lumenen puuteria..ja puhdistukseeen käytän avecydia,jolla lähtee meikitkin käytän pesusientä apua pesussa..
olen ollut ihan tyytyväinen edel. mainittuihin tuotteisiin..sopii suomalaiselle vaalealle iholle..
"Kaikki rahat menevät hukkaan ja harmittaa. Pelkkää huijausta kaikki tuotteet. Tai sitten mun iho noiduttu? "
jos sinulla on paha iho-ongelma se kannattaa eka hoitaa pois alta..esim. jotain paikallishoitoa. ei silloin mitkään meikit näytä hyvältä jos iho tosi huonossa kunnossa..se on totuus..tai jos ei itsehoitotuotteet auta niin mene lääkäriin ,turhaan kärsit...ja pahimmassa tapauksessa vaan pahennat naamaasi hoitamalla sitä väärin...Niin mutta kun ihonhoitotuotteet ovat hyvät (apteekista) ja käyn säännöllisesti kosmetologilla, jonka mielestä ihoni on hyvässä kunnossa.
Alan epäillä että ihoni on allergisoitunut meikkivoiteitten väriaineille ja jotenkin "hylkii" niitä. Nämä värilliset tuotteet tuntuvat myös kuivattavan ihoa.
Toissapäivänä ostin mineraaliputerin, koska niitä on kehuttu herkkäihoisille sopiviksi. Ei toiminut mulla sekään.
huokaus. - juttu tuo raidoittuminen
päähän taas... kirjoitti:
Niin mutta kun ihonhoitotuotteet ovat hyvät (apteekista) ja käyn säännöllisesti kosmetologilla, jonka mielestä ihoni on hyvässä kunnossa.
Alan epäillä että ihoni on allergisoitunut meikkivoiteitten väriaineille ja jotenkin "hylkii" niitä. Nämä värilliset tuotteet tuntuvat myös kuivattavan ihoa.
Toissapäivänä ostin mineraaliputerin, koska niitä on kehuttu herkkäihoisille sopiviksi. Ei toiminut mulla sekään.
huokaus.Hei!
Minä tässä, Make Up Store -fani.
Hmm, meikkivoiteen paakkuuntuminen keltaisiksi raidoiksi kuulostaa kummalta. Onkohan ihosi liian kuiva ennen kuin levität voidetta? Alle täytyy laittaa kosteusvoidetta, jonka antaa imeytyä mielellään aika kauan. Minulla tämä hoituu niin että syön siinä välissä aamiaista.
Tai... kuoriutuuko ihosi kun levität meikkivoiteen? Jospa ne raidat ovat kuollutta solukkoa?
Tai... laitatko voidetta liian paljon? Olet varmaan jo kokenut meikkaaja mutta kokeile, jos vähempi riittäisi.
Oletko käynyt ihotautilääkärillä? Ehkä ihossasi on sittenkin joku vaiva, jota kosmetologi ei huomaa. Toivottavasti jokin auttaa!
- nyt parempi
Tätä minäkin tuskailin, että kun näppylää pukkaa ja kaikki rahat menee tökötteihin, joista ei ole mitään hyötyä.
Sitten menin ihotautilääkärille.
Näppylöitä ei ole enää. Hoitona oli Basiron Skinoren. Etenkin Skinoren tuntui olevan ratkaiseva näistä. Nyt käytän sitä pelkästään iltaisin. Muutoin käytössä aurinkovoide ja Eucerinin herkän ihon geelipesu (on muuten hyvää se, suosittelen).
On vielä vähän mustapäitä ja iho jotenkin tukossa välillä, mutta näppylöitä ei enää. Menkkojen aikana niitä aina pukkaa muutama. Nekin ovat pieniä.
Ei sitä tarvitse olla "kunnon aknetautia", että ihotautilääkärille menee. Minä ajattelin, että minulla on lievästi huono iho ja ihan normaalia näppyläistymistä ja diagnoosiksi pamahtikin, että "keskivaikea aikuisiän akne"! Myös ruusufinniä epäiltiin, siihen määrättiin Dalacinia. - kolmekybää mittarissa
Moi,
et kertonut ikääsi, mutta koska kaipailit Nivea Young-sarjaa, olettaisin että olet nuori. Testaile ihmeessä noita edellisten vastaajien vinkkejä ja toivotaan, että ihosi aikaa myöten rauhoittuu ja tasoittuu.
Itselläni ei käynyt niin hyvä tuuri; olen kohta kolmenkymmenen ja yhä edelleen minulle ilmestyy suuria hormonipaiseita. Niille en mahda mitään, en voi muuta kuin seurata niiden tuloa ja sitten sietää punaisia arpia, joita niistä jää moniksi vuosiksi iholle. Nämä finnit tulevat säännöllisesti samoihin kohtiin vieri viereen hormonikierron mukaan, muu osa kasvoista onkin melko puhdasta. Lisäksi kasvoihini on sattunut kasvamaan isohko luomi ja muitakin syntymämerkkejä, joihin eivät hoidot tietenkään tepsi. Söin aikani Diane Nova- e-pillereitä, jotka auttoivat, mutta lopetin, sillä haaveilen jälkikasvusta enkä muutenkaan kannata hormoneita. Samasta syystä en ole ryhtynyt voimakkaimpiin hoitoihin, kuten Roaccutaneen koskaan.
Ainoa keinoni on siis yrittää peitellä parhaani mukaan; olen todennut että mieluummin näytän vähän ylimeikatulta kuin pizzalta. Tällä hetkellä paras apuvälineeni on valikoima hyviä meikkisieniä ja Revlonin Colorstay- meikkivoide rasvaiselle ja sekaiholle, sävy Buff. Ei se aivan luonnolliselta kyllä näytä, mutta sen avulla olen onnistunut peittämään pahimpia punaisuuksia. Sienellä töpötellen useampi kerros hankalalle alueelle ja puuteria päälle, näyttää ainakin vähän siedettävämmältä kuin kokonaan ilman....
Ja ihonhoitorutiinini ovat olleet 12-vuotiaasta asti samat; puhdistus aamuin illoin, kasvovesi, kosteusvoide, kuorinta ja naamio pari kertaa viikossa. Ei mitään vaikutusta, olen kokeillut sekä kalliit että halvat tuotteet. Skinorenia käytin teini-iässä, mutta sekään ei auttanut finneihin, kuivatti vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693