Doping

tilu

Mitä mieltä dopingista?! Miksi huippuurheilijat mahtavat käyttää sitä? Jätä mielipiteesi...kiitos! :)

8

909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antsa

Miksikö huippu-urheilijat käyttävät dopingia?
      Tavoitteena on tietenkin paremmat tulokset ja kilpailujen voittaminen. Ne tuovat tilipussiin melkoiset rahamäärät. Huippu-urheilu on ammattimaista bisnestä, ja vain raha ratkaisee.

• muulla

Milläs muulla Helsinginkisoihin suomalaisia urheilijoita saataisi näin äkkiä mitallikuntoon?

• homma!

vihdoinkin myös Kenialainen juoksija on jäänyt kiinni douppaamisesta. Millonkahan vielä Algerialainen ja Marokkolainen?

Puheaisi viimein sekin kupla!

• ....

Marokkalainen on kärynnyt jo kaksi vuotta sitte.

• ooo

Kyse on kunniasta. On hienoa nousta korkeimmalle korokkeelle ja tulla kansallissankariksi. Raha ei ole merkittävä syy. Dopingia käytettiin jo ennen kuin urheilu muuttui ammattimaiseksi. Dopingin käyttöä vähentää kiinnijäämisen ja siitä tulevan häpeän pelko.

• yks kaks

No yksi alkaa käyttämään muut kilpailijat huomaavat sen mutta tämä ei jää kiinni testeissä ja dominoi kisoja...jotain on tehtävä.
      No jos sekin pakko munkin ja sitten kaikki käyttää että vittu jee....

• Anonyymi

Nyt Helenius.

• Anonyymi

Enemmän huolestuttaa kuntosali douppaajat. Todellinen ongelma on doupingin suuret käyttäjämäärät kuntosali harrastajilla. Yhteiskunnallisesti vakava asia.

Eräissä tuttavistani olen selvästi huomannut nopean muutoksen niin fyysusesti kuin henkisestikin. Erittäin nopea lihasten kasvu, pöhötys, äänen muutos, jamielialojen vaihtelut ei jää huomaamatta.

Terveyttään ja sosiaalista elämäänsä ei kannata uhrata epäterveiden ja -realististen kaupallisten vartaloihanteiden saavuttamiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2106
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1527
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1232
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1197
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1024
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      976
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      794
    Aihe