Doping

tilu

Mitä mieltä dopingista?! Miksi huippuurheilijat mahtavat käyttää sitä? Jätä mielipiteesi...kiitos! :)

10

1437

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antsa

Miksikö huippu-urheilijat käyttävät dopingia?
      Tavoitteena on tietenkin paremmat tulokset ja kilpailujen voittaminen. Ne tuovat tilipussiin melkoiset rahamäärät. Huippu-urheilu on ammattimaista bisnestä, ja vain raha ratkaisee.

• muulla

Milläs muulla Helsinginkisoihin suomalaisia urheilijoita saataisi näin äkkiä mitallikuntoon?

• homma!

vihdoinkin myös Kenialainen juoksija on jäänyt kiinni douppaamisesta. Millonkahan vielä Algerialainen ja Marokkolainen?

Puheaisi viimein sekin kupla!

• ....

Marokkalainen on kärynnyt jo kaksi vuotta sitte.

• ooo

Kyse on kunniasta. On hienoa nousta korkeimmalle korokkeelle ja tulla kansallissankariksi. Raha ei ole merkittävä syy. Dopingia käytettiin jo ennen kuin urheilu muuttui ammattimaiseksi. Dopingin käyttöä vähentää kiinnijäämisen ja siitä tulevan häpeän pelko.

• yks kaks

No yksi alkaa käyttämään muut kilpailijat huomaavat sen mutta tämä ei jää kiinni testeissä ja dominoi kisoja...jotain on tehtävä.
      No jos sekin pakko munkin ja sitten kaikki käyttää että vittu jee....

• Anonyymi

Nyt Helenius.

• Anonyymi

Enemmän huolestuttaa kuntosali douppaajat. Todellinen ongelma on doupingin suuret käyttäjämäärät kuntosali harrastajilla. Yhteiskunnallisesti vakava asia.

Eräissä tuttavistani olen selvästi huomannut nopean muutoksen niin fyysusesti kuin henkisestikin. Erittäin nopea lihasten kasvu, pöhötys, äänen muutos, jamielialojen vaihtelut ei jää huomaamatta.

Terveyttään ja sosiaalista elämäänsä ei kannata uhrata epäterveiden ja -realististen kaupallisten vartaloihanteiden saavuttamiseksi.

• Anonyymi

Olin ennen sitä mieltä, että dobingia ei kannate käyttää. Neljä vuotta sitten jätin mielipiteeni, ja aloin ajattelemaan että kannattee käyttää.

Ole hyvä! :)

• Anonyymi00010

Kilpailin aikoinaan omaksi huvikseni, ja näin miten jotkut douppasivat ennen kisoja. Ei häirinnyt minua, enkä doupannut, kun ei kiinnostanut miten olisi mennyt doupattuna.
      Ketään muuta ei meikäläisen urheilut kiinnostanut, kun itseäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      85
      2182
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      63
      771
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      767
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      20
      676
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      505
      668
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      610
    8. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      550
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      541
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47