Puutetta näkyvissä. Eikä se ole rahan tai ruuan puutetta. Hommakkaas nyt jostakin miestä tai naista, aivan sama minkälaista, kuhan nyt jotakin menette kourimaan.
Tää on nyt puoliks vittuiluakin, mut olen mä puoliks tosissanikin. Niinku se yks sano tuol ennemmin, et kiimakaruselli kiihtyy, kiihtyy ja sit keskikesällä kosahtaa. Niin siinon on käyny kahtena vuonna aiemminkin, vaikka palstal on porukka vaihtunu.
Ottaa vaan ja kattoo seuraavaa vastakkaisen sukupuolen edustajaa silmiin ja pyytää sitä kahville, tai jotain. Palstal on hauska turista ja muuta mukavaa, mut mut... niin valitettavaa kuin se onkin, ni ei tää anna helpotusta läheisyydenkaipuuseen, vaan päinvastoin, se kasvattaa sitä.
Tai emmä tiedä mitä täs sössötän, mut toivon lyhyesti kuitenkin, että saatte viikonloppuna ihmistä. Ja on muuten aurinkoisen lämmin päivä ja viikonloppu tulossa, vaikka sekään ei tähän mitenkään kuulu.
ps. Mä en nyt jaksa kirjotella tonne 'ikäveikkaus'-alotukseen kaikille erikseen mitään, mut luin ne ja jos veikanneet ei oikeesti ole luntanneet, ni se oli mukavaa luettavaa.
Noni pojat ja tytöt.
36
993
Vastaukset
- Levemir
tämä nyt joku "ihmisen ikävä toisen luo"-vuodatus vai mikä tänä aamuna sai moisen aikaan? Tokko kellään aikeita kuin ihmisten suhteen.
tämän vuodatuksen sai aikaan. Siit, ku eilen palstan suljin, ni tänne on tullu melkein puoltoista sivua alotuksia tästä samasta aiheesta. Sanoinpa vaan suoraan, miltä mun silmään näyttää.
- Levemir
relaxed_eyes kirjoitti:
tämän vuodatuksen sai aikaan. Siit, ku eilen palstan suljin, ni tänne on tullu melkein puoltoista sivua alotuksia tästä samasta aiheesta. Sanoinpa vaan suoraan, miltä mun silmään näyttää.
noi yöajan avaukset on tota samaa. Paitsi harvat poikkeukset, joilla ei järki seiso.
Levemir kirjoitti:
noi yöajan avaukset on tota samaa. Paitsi harvat poikkeukset, joilla ei järki seiso.
pitäis seisoo joku muu kuin järki.
- Levemir
relaxed_eyes kirjoitti:
pitäis seisoo joku muu kuin järki.
olen kyllä tuosta sen verran erimieltä,että yöllä nukutaan iltajumpan jälkeen ja aamulla kuuluu verrytellä ennen ylösnousua. Muutoin päivällä seisoo järki, eikä mistään tuu mitään. Tietenkin fysiologia on yksilöllistä.
- Anniina*
Ihmistä taitaapi kaipailla aikas moni kirjotteluista päätellen sen mitä jaksoin kahlailla eilisii kirjotuksii lävitte.:))
ainakin Rikun kanssa. Naiset sammari surkastuttaa munat täällä. Ukot tarttuu kaikkein pienimpiinkin juttuihin, ku pitäis antaa vaan mennä putkesta läpi, tarttuuku tippaleipään.
- Anniina*
relaxed_eyes kirjoitti:
ainakin Rikun kanssa. Naiset sammari surkastuttaa munat täällä. Ukot tarttuu kaikkein pienimpiinkin juttuihin, ku pitäis antaa vaan mennä putkesta läpi, tarttuuku tippaleipään.
Että tääl käydää jotai sukupuolien välist selkkaust välillä.:))Mut ku tytöt tykkää opastaa poikii..ja pojat vaa väittää et miehisyyttä koitetaa viiä niilt kaikilla niil hyvillä neuvoilla mitä meilt tytöilt saa.:((
Mut hei joo..se on kyl totta et ignooraus on parasta sillo ku joku koittaa oikeest alkaa ärsyttämää ja johdatella sua johoki ei mieleisee suuntaan..ei pitäs reagoida kaikkee nii herkästi.:)) Anniina* kirjoitti:
Että tääl käydää jotai sukupuolien välist selkkaust välillä.:))Mut ku tytöt tykkää opastaa poikii..ja pojat vaa väittää et miehisyyttä koitetaa viiä niilt kaikilla niil hyvillä neuvoilla mitä meilt tytöilt saa.:((
Mut hei joo..se on kyl totta et ignooraus on parasta sillo ku joku koittaa oikeest alkaa ärsyttämää ja johdatella sua johoki ei mieleisee suuntaan..ei pitäs reagoida kaikkee nii herkästi.:))käydäänkö tääl sukupuolten välillä mitään selkkauksia, ehkä ennemmin sukupuolten sisällä on ne selkkaukset. Katsos kun, kaikkien pitää olla palstan kovin kundi ja eniten naisten mieleen, tai vaihtoehtosesti, kaikkien pitää olla palstan kovin mimmi ja eniten miesten mieleen. Kärjistetysti sanottuna.
Sitteku miehet yrittää tehä naisiin vaikutusta, ni ne tarttuu jokaikiseen juttuun mitä tääl joku huvikseen heittää. Ja vituiksihan se menee, koska eihän naiset naista haluu, ne haluu miehen.
Eli, jos haluu saada naista, ni ei sille pidä antaa sitä mitä nainen, tai itse luulee sen naisen haluavan, sille naiselle pitää antaa mies. Samat sanat tietty naisille, ei miehelle miestä saa antaa, vaikka se, tai nainen niin luulee haluanvansakin, naisten pitää antaa miehelle nainen.
Kylläpäs mäkin nyt selitän, mut mä voin lohduttaa itteeni sil, et jäi juttelut vähä vähille eilen, ku piti keskittyä toimintaan.- Anniina*
relaxed_eyes kirjoitti:
käydäänkö tääl sukupuolten välillä mitään selkkauksia, ehkä ennemmin sukupuolten sisällä on ne selkkaukset. Katsos kun, kaikkien pitää olla palstan kovin kundi ja eniten naisten mieleen, tai vaihtoehtosesti, kaikkien pitää olla palstan kovin mimmi ja eniten miesten mieleen. Kärjistetysti sanottuna.
Sitteku miehet yrittää tehä naisiin vaikutusta, ni ne tarttuu jokaikiseen juttuun mitä tääl joku huvikseen heittää. Ja vituiksihan se menee, koska eihän naiset naista haluu, ne haluu miehen.
Eli, jos haluu saada naista, ni ei sille pidä antaa sitä mitä nainen, tai itse luulee sen naisen haluavan, sille naiselle pitää antaa mies. Samat sanat tietty naisille, ei miehelle miestä saa antaa, vaikka se, tai nainen niin luulee haluanvansakin, naisten pitää antaa miehelle nainen.
Kylläpäs mäkin nyt selitän, mut mä voin lohduttaa itteeni sil, et jäi juttelut vähä vähille eilen, ku piti keskittyä toimintaan.Kelailin et miehelle nainen ja naiselle mies??Meniks oikein??;))Juu sitähä se varmaanki on et yritetää olla jotenki eduksee ja korostaa sit omaa olemust näillä omituisilla kädenvääntö mittelöillä?hassua kyl mun mielest koittaa nousta esiin kun täähän on kuiteskin kirjoottelua ja keskustelua varten eikä mikää maailman mestaruus mittelö.:))
Oon kyl huomanu senki mitä olen joiaki keskuteluja vilkuillu taustaltaki et kauheesti tääl yritetää suututtaa muita kirjottelijoita ja yllyttää riehumaan..ja toi yks vaikkaki nii ihana onki lähtee kyl helposti leikkimää sit "pistän pataan" leikkiä.://
Iha turhaa pöllöilyä jos mun mielipidet kysellää..huom huom..jos..:)) Anniina* kirjoitti:
Kelailin et miehelle nainen ja naiselle mies??Meniks oikein??;))Juu sitähä se varmaanki on et yritetää olla jotenki eduksee ja korostaa sit omaa olemust näillä omituisilla kädenvääntö mittelöillä?hassua kyl mun mielest koittaa nousta esiin kun täähän on kuiteskin kirjoottelua ja keskustelua varten eikä mikää maailman mestaruus mittelö.:))
Oon kyl huomanu senki mitä olen joiaki keskuteluja vilkuillu taustaltaki et kauheesti tääl yritetää suututtaa muita kirjottelijoita ja yllyttää riehumaan..ja toi yks vaikkaki nii ihana onki lähtee kyl helposti leikkimää sit "pistän pataan" leikkiä.://
Iha turhaa pöllöilyä jos mun mielipidet kysellää..huom huom..jos..:))'jos kysytään'. Kuulostipa tutulta, iha aiheyhteydestä riippumatta.
Ja jup. Meni iha oikein. Miehelle nainen, ja naiselle mies, nii se pitää olla, eikä mitenkään muuten. Miehel menee putki tukkoon, ja naisen tippaleipä käy isolla vajaateholla, jos ne jotain muuta yrittää. Ja sitte ollaan vaan että 'häh? mikä meni pieleen, vaikka mä tein just niinku multa odotetaanki tehtäväksi'. Ja jos ei tajuu, ni siitä se vituiks meno oikein kunnol vasta alkaaki.
Ja siis vielä. Tää sun ja mun välinen juttelu täs on kirjottelua ja keskustelua, mut sit monesti muuten sitei ole. Johtuen ehkä siitä, että monet yrittää olla muuta kuin ovat.- Anniina*
relaxed_eyes kirjoitti:
'jos kysytään'. Kuulostipa tutulta, iha aiheyhteydestä riippumatta.
Ja jup. Meni iha oikein. Miehelle nainen, ja naiselle mies, nii se pitää olla, eikä mitenkään muuten. Miehel menee putki tukkoon, ja naisen tippaleipä käy isolla vajaateholla, jos ne jotain muuta yrittää. Ja sitte ollaan vaan että 'häh? mikä meni pieleen, vaikka mä tein just niinku multa odotetaanki tehtäväksi'. Ja jos ei tajuu, ni siitä se vituiks meno oikein kunnol vasta alkaaki.
Ja siis vielä. Tää sun ja mun välinen juttelu täs on kirjottelua ja keskustelua, mut sit monesti muuten sitei ole. Johtuen ehkä siitä, että monet yrittää olla muuta kuin ovat.Mä en paljoo harrastele nettipalstoja tai siis näit keskustelupalstoilla liikehdintää..tää nyt on kyl outo poikkeus paikka mihkä on kivaa väillä tulla "urkkimaa" mistä jutellaan.:))Sit tietty himpan verran vakoilemaaki,heh..;))
Niinpä esittäminen näyttäs olevan trendi??Noh sen kerran ku poikkean tai sanotaaks et pääsen poikkeamaan nii kirjotan kyl puhtaasti silleen miten mä asioista kelaan..:))Tiiätkö mun tarvisee ruveta lopettelmaan.ollaa sovittu Pe*** siskon kans treffit kaupungille..shoppailemaan!!!!Jihuu!!uusia minareita, toppeja, kenkiä..sormet jo syyhyää ja lompakossa polttelee heh heh he..:))Ihanaa perjataita sulle relaxed_eyes sä vaikutat tosi coolilta mieheltä..:)) Anniina* kirjoitti:
Mä en paljoo harrastele nettipalstoja tai siis näit keskustelupalstoilla liikehdintää..tää nyt on kyl outo poikkeus paikka mihkä on kivaa väillä tulla "urkkimaa" mistä jutellaan.:))Sit tietty himpan verran vakoilemaaki,heh..;))
Niinpä esittäminen näyttäs olevan trendi??Noh sen kerran ku poikkean tai sanotaaks et pääsen poikkeamaan nii kirjotan kyl puhtaasti silleen miten mä asioista kelaan..:))Tiiätkö mun tarvisee ruveta lopettelmaan.ollaa sovittu Pe*** siskon kans treffit kaupungille..shoppailemaan!!!!Jihuu!!uusia minareita, toppeja, kenkiä..sormet jo syyhyää ja lompakossa polttelee heh heh he..:))Ihanaa perjataita sulle relaxed_eyes sä vaikutat tosi coolilta mieheltä..:))hyvää shoppailureissua! Ja kiitos kehuista, vaikka mun nainen kyl on sitä mieltä, ettei mua saa kehua ja täytyy myöntää, että olen sen kans ainakin osittain samaa mieltä.
Jah, vaikka tää nyt onkin jo KK:sta, ni mä tykkään, että sun kans on kans helppo jutella, koska oot niin Nainen.- Anniina*
relaxed_eyes kirjoitti:
hyvää shoppailureissua! Ja kiitos kehuista, vaikka mun nainen kyl on sitä mieltä, ettei mua saa kehua ja täytyy myöntää, että olen sen kans ainakin osittain samaa mieltä.
Jah, vaikka tää nyt onkin jo KK:sta, ni mä tykkään, että sun kans on kans helppo jutella, koska oot niin Nainen.Joo naisellisuus kunniaan!!:))Heippa!
mä missannu jotain vai mistä tää nyt nousee? Ihan yleisestä viimeaikaisesta palstatunnelmasta?
- cococc
tajuuks?
relaxed_eyes kirjoitti:
edelliset kevät-kesät palstalla. Mikä ei nyt sit kuitenkaan oikein paljoo ole.
Mä oottelen mielenkiinnolla, miten tää tästä etenee. Tosin kesän tullessa käynnit palstalla varmaankin harvenee, mutta eiköhän sitä jonkin verran ehdi tännekin piipahtamaan.
cococc kirjoitti:
tajuuks?
Mun mielestä ketä tahansa ei voi mennä kourimaan, mutta tietty se on hyvä jos on joku ketä saa luvan kanssa kouria.
Aurinko79 kirjoitti:
Mun mielestä ketä tahansa ei voi mennä kourimaan, mutta tietty se on hyvä jos on joku ketä saa luvan kanssa kouria.
mut turha ronklailu sikseen. Ja sitte vielä hoitaa hommansa niin, että seuraavana päivänä tulee kourittavalta viesti, että 'mitä sä mulle oikein teit, ku kädet ja jalat vieläkin täräjää'.
relaxed_eyes kirjoitti:
mut turha ronklailu sikseen. Ja sitte vielä hoitaa hommansa niin, että seuraavana päivänä tulee kourittavalta viesti, että 'mitä sä mulle oikein teit, ku kädet ja jalat vieläkin täräjää'.
puoli mulla on sitten kunnossa, vaikka olenkin hiukan ronklaillut ;)
caseilla on tapana aktivoitua näin kesäisin, siitä se vaan johtuu et tää paska on kuin lasten leikkitarha aina iltaisin. Kyl se piakkoin tuleva syksy ja talvi taas vähän tasoittaa pahimpia mielialan heilahduksia ja pikku sekoamisia.
Mulle vaan tuli tosta leikkitarhasta mieleen, että mistä se leikki lähtee? Ja ku aattelee oikeeta elämää, ni 'ainahan' sitä ennen panoa leikitään, sitteku leikkiminen loppuu, ni niin loppuu paneskelukin.
Siks tääl muuten varmaan aina kesällä kohahtaa, ku huomataan, että se leikki ei johdakaan mihinkään.relaxed_eyes kirjoitti:
Mulle vaan tuli tosta leikkitarhasta mieleen, että mistä se leikki lähtee? Ja ku aattelee oikeeta elämää, ni 'ainahan' sitä ennen panoa leikitään, sitteku leikkiminen loppuu, ni niin loppuu paneskelukin.
Siks tääl muuten varmaan aina kesällä kohahtaa, ku huomataan, että se leikki ei johdakaan mihinkään.jaksaa aikansa jauhaa paskaa ja lirkutella toisilleen mut jossain vaiheessa sit iskee se turhautuminen kun mitään ei tapahdu, näinhän se on aina menny ja tulee myös aina menemään.
- sirpamaikkarilta
mahtaa jos se jonka ite haluis ei halua sua. Ei sitä voi alkaa itteensä muuttamaankaan. Ainakaan liian paljon. Joten pakko vaan jatkaa täällä ruikuttamista ja neiteilyä muiden mukana.
- sirpamaikkarilta
relaxed_eyes kirjoitti:
olis potentiaalia vaikka mihin. Se voileipä-keskustelu jäi päähän.
nyt, josko löytys joku jonka takia viittis vaivautua.
- viilisniilis
leuhki, vaikka sulla emäntä onkin! ;D
emmä mitään leuhki. Sitä vaan, että turhat toiveet turhauttaa, niin ei niit pitäis ruokkia.
Ja sulle samat sanat kuin sirpalle, sussa on kans potentiaalia vaikka mihin, koska kyllä mä pääpiirteissään muistan ne keskustelut mitä sun kans olen käynyt, tarkotan niitä keskusteluja jotka on tämän tavallisen läpän ulkopuolella.- viilisniilis
relaxed_eyes kirjoitti:
emmä mitään leuhki. Sitä vaan, että turhat toiveet turhauttaa, niin ei niit pitäis ruokkia.
Ja sulle samat sanat kuin sirpalle, sussa on kans potentiaalia vaikka mihin, koska kyllä mä pääpiirteissään muistan ne keskustelut mitä sun kans olen käynyt, tarkotan niitä keskusteluja jotka on tämän tavallisen läpän ulkopuolella.Mitään potentiaalia ole, koska olen IRL todella raivostuttava tyyppi. Katotaas vaikka Provancessa ;).
viilisniilis kirjoitti:
Mitään potentiaalia ole, koska olen IRL todella raivostuttava tyyppi. Katotaas vaikka Provancessa ;).
Tiekkö muuten, että en oo ihan varma, mut taitaa mennä multa ohi, koska mul muksut sinä viikonloppuna ja me mennään sillo mökille, en oo ihan satavarma kuitenkaan asiasta. Saattaa olla, että lähetään vasta sunnuntaina, jos se yks sinne provinssiin välttämättä haluaa.
- viilisniilis
relaxed_eyes kirjoitti:
Tiekkö muuten, että en oo ihan varma, mut taitaa mennä multa ohi, koska mul muksut sinä viikonloppuna ja me mennään sillo mökille, en oo ihan satavarma kuitenkaan asiasta. Saattaa olla, että lähetään vasta sunnuntaina, jos se yks sinne provinssiin välttämättä haluaa.
Mä jo kuvittelin meidän riemukkaan tapaamisen olutteltassa... "Ootsä hei se Rellu? Aka. MPW?" Kännisellä äänellä tietenkin. "Ai kato moroo. Viilis!" Ja kaikki meidän kaverit olis ihan ulkona...
viilisniilis kirjoitti:
Mä jo kuvittelin meidän riemukkaan tapaamisen olutteltassa... "Ootsä hei se Rellu? Aka. MPW?" Kännisellä äänellä tietenkin. "Ai kato moroo. Viilis!" Ja kaikki meidän kaverit olis ihan ulkona...
on kyl makee visio. :D
No katsotaan sit lähempänä provinssia, et olenks tulossa sinne vai en.
- SummerBell
joku taso olla, ettei ihan ketä tahansa mene kourimaan :) Tuntuisi varsin epätoivoiselta :)
- SummerBell..
relaxed_eyes kirjoitti:
ny ennemmin kuitekin kouri kuin hermonsa menettää?
vielä hermot mennyt tuon asian suhteen :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 52977
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604