Onko sinulle vilautettu?

Aarne.

Niin että onko kukaan koskaan vilauttanut sinulle "privaattialueitaan"?

Ja nyt ei lasketa puolisoita sun muita kumppaneita, joiden privaattialueet ovat arkipäivää.

Eli nyt tarkoitetaan tuntemattomia vilauttelijoita. Tai ainakin sillä tavalla "tuntematon" että et ole koskaan hänen kanssaan ollut "sillai".

35

5375

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä jokuset tissit nähny. Mut ei muista, että itte viivaa olis kukaan vilautellu.

    • Demolition Girl

      Kerran eräs nainen nosti paitaa ja hyppi edessäni niin että tissit pomppivat oikein kunnolla. Mutta eipä se näin heteronaisen näkökulmasta mikään kummoinen show ollut.

      Mutta valitettavasti(?) yksikään mies ei ole koskaan vetäissyt lemmenletkuaan esille allekirjoittaneen läsnäollessa. Ellei nyt siis lasketa niitä poikaystäviä.

      • hä?

        "poikaystäviä"? Oletko joku kylälutka?


      • Demolition Girl
        hä? kirjoitti:

        "poikaystäviä"? Oletko joku kylälutka?

        Oon 24-vuotias naisihminen jolla on ollut kolme poikaystävää. Ei tietääkseni vielä mikään maailmanennätys.


    • kerran...

      on sattunut noita molonsa esittelijöitä. Ei ne kyllä nimenomaisesti minulle ole värkkejään näytelly, vaan kaikille ohikulkijoille.

    • esitellä vehkeensä

      Jep, jostain kumman syystä on miesten pyhätapa esitellä vehkeensä sukuun ängetessä. Olen siis saanut ihailla kälyn veljen vehkeitä, siskojen poikaystävien, ja muutaman muunkin saunojan.

      Se on joku miehinen juttu, jotta munat pitää esitellä. En oikein ymmärrä. Rehellisesti sanottuna. Itse en mene pimppi edellä uuteen sukuun. :)

      Ja kerran liftireissulla JÄI NÄKEMÄTTÄ mutta ihmettelin kovasti, että miksi etupenkillä oleva tyttökaverini oli ihan kipsissä.

      Kuskilla oli ollut sukkahousut, ja kalu somasti pystyssä.

      En vain huomannut sitä takapenkille, ja edessä oleva kaverini ei piru kertonut. :))

    • Kaverin

      tyttökaveri ihan reilusti ja härskisti näytti viivaansa. Venytti oikein. Eikä se mikään vilautus ollut. Mainosti ensin näyttävänsä.

      En enää asioi ko. tyypin kanssa.

      • tapaus :!

        tuollaisen kokemuksen jälkeen on oikeutettu saamaan kriisiapua


      • naisillekaan
        tapaus :! kirjoitti:

        tuollaisen kokemuksen jälkeen on oikeutettu saamaan kriisiapua

        sitä kriisiapua, vaikka meistä varmaan lähes jokainen on joutunut kokemaan vastaavanlaista jonkun miehen taholta.


      • sääli!
        naisillekaan kirjoitti:

        sitä kriisiapua, vaikka meistä varmaan lähes jokainen on joutunut kokemaan vastaavanlaista jonkun miehen taholta.

        Sinä varmaan kyllä tarvisit sitä kriisiapua. Ei sen vuoksi, että joku on vilautellut sulle, vaan ihan oman tosikkomaisuutesi vuoksi.


    • Demolition Girl

      Onko niillä muniaan esittelevillä miehillä aina isot vehkeet? Vai vilauttelevatko myös normaali- ja pienikaluiset?

      • ei vaikuta

        värkin koko. On sattunut kohdalle pienipilinen sellainen.


    • viilisniilis

      Eksän kaverit halus aina vilautella mulle. Tai ainakin pari. Sitten joskus jotkut ihan random tyypit ovat autosta vilautelleet. En edes muista, kun niin monet miehet vilauttelee.

      • miehet :?

        oletko joku kylälutka?


      • sinulla on
        miehet :? kirjoitti:

        oletko joku kylälutka?

        tapana vilauttelunkohteesi valita?


    • Pullopersesika

      ..muistaa kaikkea sitä tussun määrää mitä on tungettu esille. Eihän siihen tartte kuin viinaa ja soppeli tilanne. MaInittakoon myös känniset ääliökaverit venyttelemässä pippeliä.
      Klassiseen puskaviuhahtajaan en ole törmännyt.

    • rapiskarpalo

      kertoja. Ensimmäisiä kertoja (jos ei nyt ajatella poikien elvistelyjä kuka kusee pisimmälle) kun Krunikasta muutettii kehä kolmosen väärälle puolen, niin meillä oli pihan kakrujen kanssa tapana mennä katsoo lähimetän vilauttelijaa, kunnes se mysteerisesti katosi.

      Kakara kun olin, nii oltiin Kanarian saarilla nii suutuuin rannalla ja lähdin hotellille, nii tuntematon hyypiö seuras ja yht`äkkiä se oli edessäni ja vetäs mulkkunsa esiin ja tarttui kädestäni kiinni ja pinkaisin karkuun ja eksyin vähäksi aikaa.

      Duunissa (vanhassa ammatissani) törmännyt muutamaan vilauttelijaan, ei kukaan duunikavereistani, paitsi yksi näytti kerran pyllyään (se oli työtapaturma).

      Mökillä omalla ja muiden, kaikki miespuoliset saunojat vilauttelevat (joku muukin tuolla mainitsi miesten kummallisesta tavasta esitellä vehkeensä sukuun tultaessa, kuten myös frendin frendille...)

      Yhdellä frendillä oli aikoinaa paha ongelma kännissä lyödä mulkulla auton konepeltejä ja pöytiä ja muuta vastaavaa ja toisella kompuroida perä paljaana.

      Muutaman kerran olen kaikessa rauhassa kävellyt ulkosalla, kun joku miespuolinen puun juurella ulkoiluttaa kyytänsä.

      Joskus jotkut miehet raflassa innostunut vilauttelee ja naisetkin on esim. on the rocks aikoinaa tapahtui toistuvastikin.

      Petroiskoissa oli aika tavanomaista silloin tällöin törmätä vilauttelijaan ja tossa sörkän seutuvilla aina joskus könyää joku örmyilijä, joka yrittää veitikallaan pelotella. Sit taas kun sukeltaa lähiöihin päin viikonloppuisin, niin johan nuo perspaljaana sammuneet ovat vallanneet nuo pusikot.

      Noi nyt tuli tähän päällimmäisenä mieleen ja jos ryhtyis miettii nii löytyyhän niitä varmasti lisääkin.
      Pakostahan sitä miettii lukeeko mun otsassa lappu "näytä munat" vai missä vika. Siis jos mä olisin mies niin en mä ainakaan viittis ihan kelle vaa näytellä jotai katkarapua ja kurttusia kassei, mut kai toi näyttely juontaa miehillä juurensa tonne lapsuuteen, kun kauheen monet pojat näyttää ettei niillä ole pimppeliä vaan pippeli.

    • (N)

      tietenkin on.
      Kaikki naiset joutuvat kärsimään moisesta. Duh, sanoisi ulkomaalainen.

      Eikä se aina ole niin kivaa.
      Se ei tunnu samalta kuin miehestä tuntuisi jos nainen näyttäisi tissejä yhtäkkiä yllättäen.

      Naista ÄLLÖTTÄÄ. Anteeksi vain, mutta niin se on, Aarne hyvä. Voisitko siis lopettaa sen vilauttelun.

      • (M)

        tekemään yleistyksen, että naisten vilauttelu olisi miehelle aina mieluista?


      • provosoi :

        suosittelen pukeutumista kokopeittävään mustaan kaapuun


      • naisen :
        (M) kirjoitti:

        tekemään yleistyksen, että naisten vilauttelu olisi miehelle aina mieluista?

        vilauttelu on epäesteettistä ja varsinkin epähygieenistä


      • kykenemätön itsehillintään?
        provosoi : kirjoitti:

        suosittelen pukeutumista kokopeittävään mustaan kaapuun

        Sinun on siis pakko vilautella, ellei nainen ole pukeutunut kokopeittävään mustaan kaapuun? Eikö tuollainen pakkomielle vaadi jo jonkinlaista hoitoa?


      • suomiukkelin?
        naisen : kirjoitti:

        vilauttelu on epäesteettistä ja varsinkin epähygieenistä

        Onko siinä mielestäsi kovastikin estetiikkaa? Entä hygieniaa?


      • (M)

      • takerruta :
        suomiukkelin? kirjoitti:

        Onko siinä mielestäsi kovastikin estetiikkaa? Entä hygieniaa?

        pieniin teknisiin yksityiskohtiin, vain suuret linjat ratkaisevat :)


      • perverssejä vilautteluhaluisia
        kykenemätön itsehillintään? kirjoitti:

        Sinun on siis pakko vilautella, ellei nainen ole pukeutunut kokopeittävään mustaan kaapuun? Eikö tuollainen pakkomielle vaadi jo jonkinlaista hoitoa?

        vai mitä tästä päättelemme????


      • uskonto :
        perverssejä vilautteluhaluisia kirjoitti:

        vai mitä tästä päättelemme????

        naisen luontainen hutsahtavuus pysyy näillä teknisillä ratkaisuilla joissakin inhimmillisissä rajoissa


      • sirpamaikkarilta
        provosoi : kirjoitti:

        suosittelen pukeutumista kokopeittävään mustaan kaapuun

        sitten luulet sen tuulipuvun olevan niin suosittu asuste suomalaisella naisella?


      • tarkemmin?
        takerruta : kirjoitti:

        pieniin teknisiin yksityiskohtiin, vain suuret linjat ratkaisevat :)

        Tarkoititko kommenttisi myös edelliselle? Vai naisista puhuttaessako on suorastaan velvollisuus takertua yksityiskohtiin?


      • siis myös

      • miesten...
        uskonto : kirjoitti:

        naisen luontainen hutsahtavuus pysyy näillä teknisillä ratkaisuilla joissakin inhimmillisissä rajoissa

        luontainen raiskaushalu, edes niillä ratkaisuilla.


    • sirpamaikkarilta

      kovin helpolla löytyä naista, joka ei jonkin sortin puskarunkkaria ole nähny käteensä vetämässä.

    • entös sinulle?

    • Papeete1

      Ekana tulee mieleen kun olin kaverin kanssa terassilla. Viereiseen pöytään tuli miesseurue ja yksi niistä sitten vähän ajan kuluttua sai päähänsä alkaa esitteleen itseensä. Seisoi minun vieressä varmaan metrin päässä ja tempas housunsa alas, ja heilutteli oikein sitä kikkeliään. Kerkesin hokasta, että osa sen seurueen miehistä nauroi, ja toiset näytti siltä että haluaisi vajota pöydän alle häpeästä. Minä katsoin kikkeliä ja sitten jätkää ja tokasin "onpas ällöttävän ruma, en suna sitä kauheesti esittelisi julkisesti". Se oli vastenmielinen ilmestys, yäk. Meinas lähteä seksihalut lopuksi-ikää.

      Sitten on tietysti tullut nähtyä paljonkin tien poskessa kusella olevien kikkeleitä. Jotkut jopa kusee tielle päin, että varmasti näkyy.


      Pidän erittäin vastenmielisenä vilauttajaa eikä mua todellakaan kiinnosta nähdä kenenkään sukupuolielimiä.

    • Anonyymi

      Herätellään vanhaa ketjua! Nykyäänhän on suosittua ns. kybervilauttaminen eli kyrpäkuvien (dick pic) lähettäminen. Vilautteleeko kukaan enää muuten kuin virtuaalisesti?

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3003
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2344
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2082
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1923
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    7. 158
      1224
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe